Gå til innhold

Tar cateringen oppvasken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å leie et festlokale i Oslo uten inkludert vask. Vi lurer derfor på om noen har brukt cateringselskap, og om de tar oppvasken? Mener da at de skyller tallerkener osv. og putter det i vaskemaskinene så de er rene når de drar? Høres litt teit ut, men er litt urolige for at vi må vaske hele dagen etter som dere skjønner.. El. har dere gode tips til billig vaskefirma i Oslo?

Anonym poster: a068eb5ed87a8192abb5bf0d52043fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at de som er innleid fra cateringselskap tar seg av oppvasken, ja :) Ihvertfall det som er av oppvask etter middagen.

Skrevet

Supert, tusen takk!

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Du må jo nesten bare spørre de aktuelle vel? :)

Skrevet

Ja, vi har sjekket og dette varierer. Er endel servitører som ikke er keen på å være vaskehjelper. Vi har noen venninner av mamma som skal servere og de tar også oppvasken underveis og på slutten av kvelden. Har leid en polsk dame som kommer og vasker lokalet dagen etter for da reiser vi på bryllupsreise :-)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ikka ta høyde for noe som helst er mitt tips. Alt av slike ting må avtales eksplisitt i avtalen man inngår. Det er en av baksidene ved å stå for alt selv, da må man være mye nøyere. :)

Hos oss blir ikke oppvasken tatt av verken kokk eller servitører, men dette er et ansvar jeg overlater glatt til mamma hvordan vi skal løse. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Skjønner! Det var derfor jeg ville høre med andre om hva som var vanlig, så man ikke blir lurt av cateringselskapet ;) Noen er åpne med at man også må leie personell som tar oppvasken, mens andre ikke skriver noe. Da vet jeg i alle fall at man kan forhandle litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...