Gå til innhold

Kva tykkjer de venusbuarar om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kva synes de om gutar/menn som har eit ynskje om å debutere seksuelt med ei jomfru jente?

Lenke til kontaktannonse slettet.

Spørsmål ? PM til Lille-pus (mod)

Hadde eg gått rett på sak i emnetittelfeltet, hadde regelhandhevarane umiddelbart teke innlegget som annonse, og sletta det.

Endret av Staketten
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner det ikke, sånt logisk sett, siden det er dritkjedelig å pule en jomfru.

At det er et eller annet aspekt for menn som handler om å gå dit ingen mann før har vært, når det gjelder kvinner, det er det jo. Det har jo i lange tider vært vanlig å ha jomfruauksjoner. "Geishaer", horehus etc. har mange solgt sine jomfruer til høystbydende.

Det bunner vel i en fantasi, som med så mye annet, muligens med utgangspunkt i Madonna-aspektet.

Skrevet

Nå skal eg ikkje diskutere her, men eg kan kommentere logikken: Ein er berre upult ein gong. Dette gjeld også menn.

Men det skal også seiast at eg ikkje ynskjer å ta jomfrudomen frå fleire jenter enn ho som blir min fyrste. (Skal ikkje utelukke at det kan hende, men eg vil ikkje gjera det verre for andre som går rundt med same ynskje.)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing.

Minner om at spørsmål til moderering tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM.

Lille-pus (mod)

Skrevet

Tenker at du heller bør jobbe med den mentale sperren du tydeligvis har før du sitter der som 30-year old virgin. Fokuser på å treffe ei jente du liker og har det bra med, så tror jeg ikke dette vil være like viktig for deg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er bare en enkel marsboer, men jeg synes du overvurderer jomfrudommen. Det holder med en uerfaren jente, hvis du ikke vil ha en jente som "vet alt" om sex. Om hun har gjort det et par ganger før deg kan ikke være så farlig.

Forøvrig skjønner jeg at du er frustrert og vil bli kvitt din egen jomfrudom, men å drive en slik kampanje på nettet er sikkert ikke så veldig tiltalende. En systematisk leten etter en jente med et ganske strengt krav om en "upult" jente (kjip språkbruk, bror) er nødt til å sende ut feil signaler til jenter, tror jeg.

Anonym poster: 64689008c18dc2b76822393012e98c30

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har egentlig ikke så mange tanker om det. Selv kunne jeg ikke tenke meg å ha sex med en som er "upult", så jeg kan på en måte se hva du mener. At du gjør det litt vanskeligere for deg selv er du sikkert klar over. Ikke minst på grunn av måten du går frem på. Jeg hadde iallefall ikke likt å blitt sjekket opp av en fyr først og fremst fordi jeg var jomfru, og ikke fordi han hadde lyst på meg.

Lykke til.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kva synes de om gutar/menn som har eit ynskje om å debutere seksuelt med ei jomfru jente?

Lenke til kontaktannonse fjernet.

Hadde eg gått rett på sak i emnetittelfeltet, hadde dei menstruerande fittene umiddelbart teke innlegget som annonse, og sletta det.

Utrolig patetisk og alt annet en maskulint.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

Utrolig patetisk og alt annet en maskulint.

Og da veit du sjølvsagt kva ordet patetisk tyder.

Skrevet

Og da veit du sjølvsagt kva ordet patetisk tyder.

Jepp, og mitt opprinnelige innlegg står ved lag. Det er ingen kvinne som vil ha en mann med så veik fremtoning som du legger opp til her.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hadde eg gått rett på sak i emnetittelfeltet, hadde dei menstruerande fittene umiddelbart teke innlegget som annonse, og sletta det.

Tydlig hvilke meninger du egentlig har om "venusbuarane". Først tenkte jeg ingenting spesiellt, nå tenker jeg at du er en drittsekk - og at jeg skjønner hvorfor du fremdeles er jomfru.

Endret av Lille-pus
  • Liker 7
Gjest Lille-pus
Skrevet

Moderator takker debattantene !

Lille-pus (mod)

• Liker 1
Skrevet

Tydlig hvilke meninger du egentlig har om "venusbuarane". Først tenkte jeg ingenting spesiellt, nå tenker jeg at du er en drittsekk - og at jeg skjønner hvorfor du fremdeles er jomfru.

Blir eg dritsekk av å tale rett frå levra om reglane her? Det som på diskusjon.no blir ein pratekrok om emnet blir her sletta og sopt under teppet.
Skrevet

Blir eg dritsekk av å tale rett frå levra om reglane her? Det som på diskusjon.no blir ein pratekrok om emnet blir her sletta og sopt under teppet.

Mao, du får det du trenger der.

• Liker 2
Skrevet

Når du stikker innom kvinneguiden og kaller hele hurven av oss for "menstruerende fitter" i usynlig tekst (fordi vi sikkert er for dumme til se hva du egentlig tenker) - da synes jeg du er en bedriten drittsekk.

Synes ikke hvit tekst på hvit bakgrunn er å "tale rett fra levra". Hele denne tråden er latterlig patetisk.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Yey! Sjakktrekk det her altså. Virkelig!

Seriøst: hva er greia med å gå for noen jomfru? Tror du romantiserer det noe helt utrolig mye uten å forstå hvor teit det er å henge seg opp i det. Jomfru, eller iallfall uerfaren eller lite seksuelt trygg på seg selv, mot noen som er seksuelt trygg på seg selv. Det er to helt forskjellige verdener, og den ene er utrolig mye mer fantastisk enn den andre. Da skjønner jeg ganske enkelt ikke hvorfor man aktivt søker den kjipe leiren. Greit nok, en gang må vi jo debutere, men min mening er at det er mye bedre å bare hoppe til køys med noen erfaren. Er hun hands-on så trenger det ikke være en kjip opplevelse for noen av partene engang.

Endret av CutieMe
  • Liker 1
Skrevet

Når du stikker innom kvinneguiden og kaller hele hurven av oss for "menstruerende fitter" i usynlig tekst (fordi vi sikkert er for dumme til se hva du egentlig tenker) - da synes jeg du er en bedriten drittsekk.

Synes ikke hvit tekst på hvit bakgrunn er å "tale rett fra levra". Hele denne tråden er latterlig patetisk.

Heile hurven? No må du slutte med å overdrive. Einkvar med litt oppi hovudet skjønar at dette ikkje er sikta til heile forumet, men til visse regelhandhevarar. Men om du føler deg dum for at du ikkje skjønte det, så skal eg ikkje gjera noko for at du skal føle deg meir intelligent.
Skrevet

Heile hurven? No må du slutte med å overdrive. Einkvar med litt oppi hovudet skjønar at dette ikkje er sikta til heile forumet, men til visse regelhandhevarar. Men om du føler deg dum for at du ikkje skjønte det, så skal eg ikkje gjera noko for at du skal føle deg meir intelligent.

Greit for meg. Din versjon av "intelligent" hadde nok ikke beriket meg stort mye heller. :lol:

• Liker 3
Gjest Snoken-
Skrevet

Heile hurven ja. I følge setningen din. Du tar alle menstruerende kvinner under en kam. Burde kanskje jobbe med setningsoppbygningen din?

• Liker 3
Skrevet

Heile hurven ja. I følge setningen din. Du tar alle menstruerende kvinner under en kam. Burde kanskje jobbe med setningsoppbygningen din?

Sidan den setninga spora av heile tråden, så har eg endra han til noko langt mindre kontroversielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...