AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Vil ikke det å jobbe i tv3 eller tv2 være verdens beste jobb? Der kan man jo ta 10 minuters pause vært 15 minutt. Hater selv å jobbe så jeg tror jeg skal si opp jobben min og heller ta meg jobb i tv2 eller tv3 så kan jeg sitte å late meg med å se serier hele dagen og ta 10 mnutters pause vært 15-minutt og lønna er vel ikke så verst den heller. Er jo bare å si i mikrofonen til tv-seerne "da er det tid for en liten pause, vi er straks tilbake". Og det beste av alt, man får betalt for å ta pause også, der jeg jobber nå blir det trekk i kønnen. Eller kanskje jeg heller skal ta og flytte til USA og ta meg jobb i en tv-kanal der i stedenfor så kan jeg ta 10, eller kanskje 15 minutters pause vært 5-minutt, kanskje til og med vært 3 minutt under live-sendinger. Passer så klart å bo like ved så kan jeg gå hjem i pausen. Kan jo faktisk være mer hjemme enn på jobb der og ingen vil klage på at jeg tar pause. Hva synes dere? Anonym poster: d3eb9c96518afec3a287ef585c0bd686
Sugerøret Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 ehh du vet at de har ferdig innspilte beskjeder ?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Vil ikke det å jobbe i tv3 eller tv2 være verdens beste jobb? Der kan man jo ta 10 minuters pause vært 15 minutt. Hater selv å jobbe så jeg tror jeg skal si opp jobben min og heller ta meg jobb i tv2 eller tv3 så kan jeg sitte å late meg med å se serier hele dagen og ta 10 mnutters pause vært 15-minutt og lønna er vel ikke så verst den heller. Er jo bare å si i mikrofonen til tv-seerne "da er det tid for en liten pause, vi er straks tilbake". Og det beste av alt, man får betalt for å ta pause også, der jeg jobber nå blir det trekk i kønnen. Eller kanskje jeg heller skal ta og flytte til USA og ta meg jobb i en tv-kanal der i stedenfor så kan jeg ta 10, eller kanskje 15 minutters pause vært 5-minutt, kanskje til og med vært 3 minutt under live-sendinger. Passer så klart å bo like ved så kan jeg gå hjem i pausen. Kan jo faktisk være mer hjemme enn på jobb der og ingen vil klage på at jeg tar pause. Hva synes dere? Anonym poster: d3eb9c96518afec3a287ef585c0bd686 Haha tosk. Anonym poster: dcfecb3cf5f6e43478101e606b4206b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå