Gå til innhold

Karola Haggkvist, hun er så utrolig fin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Operert, operert, operert...for å ikke snakke om de porselenstennene!

• Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Finnes mange kvinner over 40 og selv 50 som er mye penere og mer naturlig enn henne!

• Liker 2
Skrevet

Troll!!! Synes du hun er utrolig fin ville du visst at hun het Carola...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Link: http://upload.wikime...a/a3/Carola.jpg

Hun er dobbelt så gammel som meg, men jeg får nesten en forelskelses følselse inni meg når jeg ser på henne. Kvinner som er over 40 og som fremdeles er fine blir så utrolig fine synes jeg... Litt rart at en ung mann på 23 blir betatteløer forelsket i slike damer?

Forstår deg godt! Mange damer i 40-årene og oppover som jeg og kunne blitt forelsket i selv om jeg bare er på din alder!

Veldig mange vakre damer i den alderen faktisk!!!

P.S: Carola er ikke operert...Hun er naturlig vakker!

Skrevet

Jeg har vært i et kor der Carola dukket opp og skulle lære oss noen sanger som vi skulle synge på en konsert senere. Makan til diva har jeg aldri vært borti før.

Så er ikke spesielt fan av henne lengre nei.

Skrevet

Karola er en dødsdeilig milf som bare blir bedre og bedre.

Gjest Maneater
Skrevet

Troll!!! Synes du hun er utrolig fin ville du visst at hun het Carola...

Det er visst helt utenkelig for våre yngre medsøstre, i alle fall, at vi damer over 40 kan oppfattes som deilige av (unge) menn!

Jeg er selv på alder med Carola, bittelitt eldre så jeg tar det som TS sier som en kompliment.

Skrevet

Hun er utrolig vakker og ekstremt talentfull! Har digget musikken til den dama siden jeg var liten! Hun eer så flink!

Skrevet

Problemet til Carola er ikke utseende, det er det som er (eventuelt mangler) mellom ørene hennes...

• Liker 3
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Problemet til Carola er ikke utseende, det er det som er (eventuelt mangler) mellom ørene hennes...

signerer!

Noen som husker nyhetssaken der hun skulle besøke det fattige fadderbarnet sitt og familien hans etter jordskjelvkatastrofen på Haiti, de hadde gledet seg til å kanskje få litt mat eller litt klær fordi de hadde mistet alt, og hun dukket opp med en flaske Hugo Boss parfyme?

• Liker 3
Skrevet

"Lille frøken bibelstripp". Øystein Sunde. Finnes på YouTube.

Ellers er det nok investert endel fete tusenlapper i tanngarden, og endel botox. Ingen damer på 40+ har 100% rynkefri panne uten å ha jukset litt, ihvertfall har alle mine venninner litt eller flere rynker der.

Men er enig i noe: Det finnes attraktive damer på 40+.

Gjest Maneater
Skrevet

Vi godt voksne babes vil heller være hotte enn intelligente!

Skrevet

Vi godt voksne babes vil heller være hotte enn intelligente!

Jeg går for: Jatakk, begge deler

Gjest bemyguest
Skrevet

Hun tror hun er universets sentrum, er påtatt, two-faced og ribbet for ekte sensuell utstråling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...