Lurt smil Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Hei ! Jeg har et spm til dere single her inne ... Hvor lang tid brukte du på å komme deg over din forrige ex ? Jeg gjorde slutt med min ex for HELE 3 år siden , fikk senere vite at han var utro og det ble mye kaos av det , men det rare er at selv om han gjorde så mye dritt bak min rygg og løy meg osv.. Så klarer jeg ikke å slutte å tenke på han ! Skjønner ikke hvordan det er mulig å bruke så lang tid på å tenke på en man ikke lenger vil ha??!? 3 år !! Hvem tenker liksom på sin ex etter så mange år ? Kan nevne at vi hadde bodd sammen i 7 år . Men det jeg altså lurer på er hvor lang tid man kan anse som vankelig å savne noen etter et brudd?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 1 år Jeg var sammens med en i nesten 4 år med samma historien. Lykke til! du finner bedre. Anonym poster: caf38d1aa587aca0ace0725952d33eea
Steinar40 Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Tar lang tid når følelsene er i kok. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå