Chocoholic Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Noen som har erfaringer med dette? Har nettopp begynt med det selv, men er greit å vite om det faktisk hjelper og hvordan det fungerer. Har lest at huden blir verre før den blir bedre...hvor lang tid etter påbegynt bruk kan man forvente resultater?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg fikk litt mindre kviser, men har aldri hatt flere hudormer. VELDIG uren hud. Så om du har mye kviser og ikke hudormer, vil det funke bra, tror jeg. Ja, huden min ble grusom i et par uker først. Resultater fikk jeg etter ca. 1 mnd. Anonym poster: b6c413922c162ec739ae3396124a6552
Professor Orm Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg brukte den for sensitiv hud, og jeg ble ikke fornøyd. Men jeg har stor tro på fruktsyrer, sannsynligvis funker de andre.
Gjest Badabing Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Virker som det funker på noen, og ikke andre. Jeg har brukt den i noen år med god effekt. Tok ca en måned før huden min var fin. Husk at du bør bruke fuktighetskrem over.
daredevil Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg sliter med en del arr i ansiktet og kviser som dukker opp i blant. Jeg prøvde dette serumet noen måneder, men for å være ærlig gjorde den nok ikke så mye for huden min. Jeg har prøvd maaange ulike ting for å få vekk arrene og det som har hjulpet mest er faktisk PMD microdermabrasion. Har prøvd masse dyre produkter fra laneige også, men det gjorde ikke mye for huden min det heller. Det eneste jeg bruker nå er faktisk sitronsyre på anisktet morgen og kveld, og denne pmd maskinen en gang i blant. Anbefales!
Myosotis Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Vet ikke hvorfor det skrytes så innmari mye om serumet? På meg funka det ikke i det hele tatt. Så ingen forskjell! Men har positiv erfaring med andre MD Formulations produkter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Har en slightly effekt på meg - men ingenting jeg ikke like gjerne kan droppe. Jeg har relativt god effekt generelt av glykolsyre når det gjelder mer glød i huden, men velger da sterkere saker(selv om jeg faktisk har veldig sensitiv hud) via MD Fortes rens. Jeg har begynt på Differin krem nå som jeg smører på annenhver kveld, og synes det har langt større effekt foreløpig iallefall om man har kviser/komedoner. Men for generell "friskhet" i hud og litt småting hadde jeg testet serumet - dog ikke for vedvarende akne i mild eller alvorlig grad(jeg har mild grad uten særlig utbrudd). Anonym poster: 7575c6bdef5d6458ca77c20ca335fb6c
kills Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har brukt den sammen med flere andre produkter fra MD Formulations for å bli kvitt uren hud, og nå etter et halvt års bruk begynner huden å bli ganske fin. Får gjerne litt kviser rundt mensen, etter å ha drukket alkohol etc. men alt i alt er huden bedre og de gangene jeg har kviser nå er det som regel ikke flere enn 2-3 (vs. 14 stk som jeg telte en gang etter at jeg var kommet inn i bruk av MD). Selv så jeg ingen dramatiske forandringer, huden ble gradvis verre og den ble også gradvis bedre. Har ikke vært særlig plaget mens huden ble verre fordi jeg bare tok på en del ekstra foundation og concealer for å skjule kvisene, men det er veldig befriende å slippe unna med kun et tynt lag foundation nå i stedet for tre tykke til hverdags. Ellers så har jeg fortsatt litt tette porer i blant og hudormer på nesen og noen på hake, har også noen nupper som ikke forsvinner (tror det er talg i disse, men er umulig å klemme ut) så huden er ikke helt frisk, men man ser ikke noe særlig til disse med mindre man står kliss inntil et speil.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har slitt med hudormer rundt munnen og vonde kviser i nakken siden jeg var midten av tyveårene. Jeg brukte lenge rens og skrubb fra MD, følte at det virket litt, men ikke all verden. Vendepunket kom da jeg for snart to år siden begynte med serumet. Huden ble bra på tre uker og problemet har kun dukket opp igjen i nakken hvis jeg ikke er flink nok til å bruke serumet. Anonym poster: 8c8c076f07309cd106ecceda967a37a6 1
Chocoholic Skrevet 1. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2012 Takk for svar! Jeg har nå brukt serumet i nesten to uker, og huden ser helt forj****g ut akkurat nå :/ Siden tenårene (er 22) har jeg hatt litt sorte prikker rundt nesen + 1-2 småkviser (men hadde akne i tenårene) og så ville jeg bare freshe opp huden og bli kvitt noe aknearr jeg har. Ja, nå har jeg ekle prikker over alt, kviser på hake, kjeve, kinn og panne og jeg ser rett og slett ikke ut i måneskinn. Tror at hvis jeg går ut uten sminke vil jeg skremme småbarn Så da håper jeg at det forbedrer seg snart, for allerede etter en uke med dritstygg hud er jeg lei av å se slik ut...
Glorya82 Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Har brukt dette i 3 uker nå, blir bare værre og værre for hver dag. Masse kviser og hudormer over alt! Men håper jo det skal bli bra. Har fuktfattig hud med litt fetere t soner, litt kviser nå og da, litt sorte prikker nese/hake.
Gjest taco1 Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Funka ikke på meg :/ Jeg brukte den sensitive varianten. Kanskje jeg skal prøve den vanlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå