AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Kort fortalt: Eksen slo opp for et par måneder siden ( vi var vel egentlig enig pga for mye krangling). Han fant seg ei ny og etter noen uker så ville han tilbake. Han mente vi kunne ordne opp og gå til terapeut. På dette tidspunktet er jo jeg sint på han fordivhan fant seg ei ny omtrent dagen etter og mener virkelig ikke at jeg kan bety særlig mye. Mulig jeg er rar... Men så går det et par uker og vi krangler jo innimellom pga det som skjedde under bruddet (egentlig ganske stygge ting som skjedde rett etter bruddet) og nå så vil han plutselig ikke prøve alikevel fordi han ikke har tro på at vi kan slutte å krangle. Han vingler så frem og tilbake, skal sies at det har skjedd mye i livet hans på kort tid nå siden før bruddet og han er utslitt og nesten deprimert. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare få skrevet det ned. Kanskje få boen andres meninger på situasjonen, eller noen som har noe teorier om hav som skjer? For jeg er helt ør i hodet nå. Jeg vil egentlig kutte han ut, men samtidig så er det noe som ikke helt stemmer. Det er ikke likt han.. Anonym poster: a75423eb318b26ab6480e2e8475f4fdd
Gjest ida Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Har dere hatt problemer i forholdet lenge? Eller kun rett rundt bruddet? Har problemene vært tilstedeværende lenge, ville jeg ikke brydd meg med å ordne opp. Du sier jo selv at du egentlig ikke vil tilbake. Men om problemene er kun har vært den siste tiden (jeg forstår deg slik at han sliter med mye rart for tiden) hadde jeg nok gitt det en kjangs, dersom det fremdeles er følelser der. Fordi det kan være en mulighet for at hans dårlige oppførsel skyldes en krise i livet hans, og han greier ikke å se forbi seg selv. Du må nesten spørre deg selv om fyren er verdt det En person som er deprimert eller har en tung periode, er gjerne ikke seg selv.
Gjest Snoken- Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Jeg tror han nesten burde jobbe med seg selv før han velger å gå inn i et forhold igjen. En person som ikke har kontroll over seg selv, burde ikke innlede et forhold. Det virker som han trenger hjelp, terapeut vil kanskje hjelpe. Så lenge han er usikker på seg selv og forholdet vil det oppstå krangler. Endret 26. oktober 2012 av Snoken- 1
Gjest Anonym Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg føler vel egentlig det er litt ubehagelig å uttale meg om dette nettopp fordi jeg ikke vet hva som faktisk har skjedd i livet til kjæresten din, men det er som mange sier: En eks er en eks for en grunn. Har du selv troen på at ting kan bli bra mellom dere? Ser du deg selv sammen med ham i et godt forhold uten masse krangling og dritt? Kjæresten din virker rimelig "hit-og-dit" med tanke på at han gjorde det slutt med deg, ble sammen med en ny rett etter, og så vil ha deg tilbake. Når han tydeligvis finner seg en ny så lett, er det virkelig verdt å satse på dette på nytt? Det er jo selvfølgelig mulig han ble sammen med henne nettopp for å slippe de aller vondeste følelsene etter et brudd, men er det en god egenskap å flykte fra problemene sine? Det er du som må finne ut av dette her. Du er den som kjenner han, og du må finne ut av om han er den du har lyst til å satse på. Ut fra dette lille du har skrevet her, ville jeg gått videre uten ham hvis jeg var deg, men som sagt: Har ikke mye grunnlag for å uttale meg. Håper ting ordner seg, uansett hva utfallet blir
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Kjenner meg litt igjen i at det blir slutt, man får ny kjæreste, så skjønner man at det er den første man vil ha allikevel... Jeg er i den situasjonen. Jeg gjorde det slutt, fikk ny kjæreste etter lang tid, gjorde det slutt fordi jeg tenker mye på eksen. Nå holder jeg på å ta mot til meg og kontakte eksen. Vet ikke om jeg vil forvirre han ved å komme tilbake, og vet ikke om han vil ha meg tilbake.. Men jeg må våge.. Kanskje går det... Og vi kan ikke bli sammen igjen med en gang hvis det skulle bli noe. Mye å snakke om først. Det virker som at han trenger tid på egen hånd til å finne ut hva han egentlig vil og ordne litt opp i livet sitt. Hvis dere blir sammen igjen, bør dere snakke godt sammen først, så det ikke blir enda et brudd etterhvert. Krangla dere mye? Kanskje dere ikke burde være sammen?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Kjenner meg litt igjen i at det blir slutt, man får ny kjæreste, så skjønner man at det er den første man vil ha allikevel... Jeg er i den situasjonen. Jeg gjorde det slutt, fikk ny kjæreste etter lang tid, gjorde det slutt fordi jeg tenker mye på eksen. Nå holder jeg på å ta mot til meg og kontakte eksen. Vet ikke om jeg vil forvirre han ved å komme tilbake, og vet ikke om han vil ha meg tilbake.. Men jeg må våge.. Kanskje går det... Og vi kan ikke bli sammen igjen med en gang hvis det skulle bli noe. Mye å snakke om først. Det virker som at han trenger tid på egen hånd til å finne ut hva han egentlig vil og ordne litt opp i livet sitt. Hvis dere blir sammen igjen, bør dere snakke godt sammen først, så det ikke blir enda et brudd etterhvert. Krangla dere mye? Kanskje dere ikke burde være sammen? Vi krangla en del egentlig. Men om de samme tingene og egentlig bare bagateller. Er ikke krangling fordi vi ikke trives sammen eller fordi vi irriterer hverandre. Dette er skapt av andre ( men er det ikke aøltid det?). Anonym poster: a75423eb318b26ab6480e2e8475f4fdd
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Vi krangla en del egentlig. Men om de samme tingene og egentlig bare bagateller. Er ikke krangling fordi vi ikke trives sammen eller fordi vi irriterer hverandre. Dette er skapt av andre ( men er det ikke aøltid det?). Anonym poster: a75423eb318b26ab6480e2e8475f4fdd Hva kranglet dere om da? Igjen og igjen om bagateller? Hva mener du om at det er skapt av andre? Hvis dere blir sammen igjen er det viktig at dere ikke fortsetter å krangle om disse tingene, og at dere heller ikke undertrykker det dere føler. Å snakke om problemer på en rolig måte og bevare respekten for hverandre er viktig.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Hva kranglet dere om da? Igjen og igjen om bagateller? Hva mener du om at det er skapt av andre? Hvis dere blir sammen igjen er det viktig at dere ikke fortsetter å krangle om disse tingene, og at dere heller ikke undertrykker det dere føler. Å snakke om problemer på en rolig måte og bevare respekten for hverandre er viktig. TS her. Vi blir ikke sammen igjen. men jeg skjønner ikke hvorfor han er så frem og tilbake. og plutselig er han snill og plutselig er han motbydelig. Så vi blir ikke sammen igjen. Takk for alle svar. Jeg blir nok alene resten av livet, for akkurat dette med forhold kan jeg tydeligvis ikke. Anonym poster: a75423eb318b26ab6480e2e8475f4fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå