Gjest marilyn Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 hmmmm, runder snart 30, har ikke direkte rynker men har små "nervøse" smile rynker rundt øynene på kinnene.. :evil: blæææh! men er det egentlig noe som hjelper?? jeg har normal hud, har aldri kviser,,, akkurat som om underhuden min er akkurat passe fuktig og god,, men overhuden min er på en måte litt tørr,, ikke sånn at jeg flasser,,, men sånn at jeg får små små rynker... jeg har ikke så mye peiling på dette og trenger veiledning... prøvde øye krem en gang, og det var jo helt idiotisk,, altså det hjalp mot rynker men den trengte ned i huden og ødela vannkvaliten på tårene mine så jeg fikk ikke til å bruke linser lenger... optikern min sa at det hadde hun sett mye av og at de som selger kremer i sminkebutikker ikke har peiling.. (???) jeg vil gjerne ha tips om billig og greie produkter.. som er enkelt å bruke.. hvis det er for mye styr så blir det bare til at det varer i tre uker så orker jeg ikke mer... finnes det??
Mrs. K Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Jeg vet faktisk ikke om rynkekrem egentlig virker - jeg tør ikke slutte for å finne ut... men jeg har generellt mindre tør hud nå hvor jeg bruker krem hver dag enn da jeg var yngre og ikke pleiet huden min. Hilsen Trille
Arkana Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Jeg vet ikke helt om jeg tror på rynkekremer, da har jeg mer tro på å sørge for en ren hud og smøre den med fuktighetskrem. Min Mamma har brukt Olay/Oil of Ulay i alle år, ingenting annet og hun er nå 57 år og uten en eneste rynke. En gang jeg hadde så fryktelig tørr og sår hud på albuen var det den eneste kremen jeg hadde i hus så jeg brukte den, og dagen etter var albuen myk som babyhud (noe ingen annen krem har klart, og spesielt ikke så raskt), etter det har jeg brukt den kremen selv hver morgen og håper det hjelper. Tiden vil vise.
Gjest Ethereal Skrevet 2. mars 2004 #4 Skrevet 2. mars 2004 Huden din er sikkert uttørket, og du bør smøre deg morgen og kveld med en god krem som holder på fuktigheten i huden. Merke og pris er egentlig ikke så viktig, så lenge du føler at den funker. Ellers vil jeg anbefale en fuktighetsmaske to ganger pr uke; Estee Lauders So Moist er god, ellers har Vichy og Avene fra apoteket prima fuktighetsmasker. Og drikk mye vann, koffeinholdige drikker bare dehydrerer deg enda mer.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Jeg anbefaler Lefery. Bruker dag og natt krem og jeg føler at huden har blitt mye mer elastisk, har mye mer glød. Kan være lurt å gi dem en sjanse. Anonymkode: f3563...015 1
Viktualia Skrevet 15. august 2017 #6 Skrevet 15. august 2017 Djeezes, denne tråden er 13 år gammel. Start en ny da vel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå