AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kunne tenkt meg å ta bachelor i internasjonal markedsføring/markedsføring på BI, men jeg jobber 80% i butikk og lurer på om det er overkommelig å studere 30 sp samt å jobbe såpass? Jeg bor heller ikke i byen studiet er i så jeg kommer til å satse på å lese selv, gjøre innleveringene via nett og reise bort til byen for å ta eksamen. Noen andre som har gode erfaringer fra å ha studert på BI med det å få jobber med bare bachelor? Jeg har samfunnsvitenskapelig bachelor fra før, så jeg kommer ikke til å orke å ta master.. Anonym poster: 62d88f5d68f28cb791b10eaf971b387b
Surriball Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Høres slitsomt ut, spør du meg. Men gjennomførbart om man virkelig vil.
Genesis Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kunne tenkt meg å ta bachelor i internasjonal markedsføring/markedsføring på BI, men jeg jobber 80% i butikk og lurer på om det er overkommelig å studere 30 sp samt å jobbe såpass? Jeg bor heller ikke i byen studiet er i så jeg kommer til å satse på å lese selv, gjøre innleveringene via nett og reise bort til byen for å ta eksamen. Noen andre som har gode erfaringer fra å ha studert på BI med det å få jobber med bare bachelor? Jeg har samfunnsvitenskapelig bachelor fra før, så jeg kommer ikke til å orke å ta master.. Anonym poster: 62d88f5d68f28cb791b10eaf971b387b Har du litt over snittet oppe i toppetasjen bør det kunne gjennomføres uten at du sliter deg helt ut! Jeg stiller meg heller skeptisk til hvorfor du ønsker å ta dette studiet. Det koster penger og du vil få fryktelig mye mer igjen for en master. Det finnes garantert noen markedsføringsrettede mastere du kan ta gratis med bacheloren din!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Etter hva jeg hører fra de som går markedsføring er det ikke særlig tidkrevende. Mye mappeinnleveringer som kan gjøres ganske kjapt, og ikke så mange puggefag. Jeg er nettopp ferdig med bachelor i økonomi, og det hadde ikke gått ved siden av 80% jobb. Veldig mye som skal læres, mye pugging og mye forståelse som skal inn. Anonym poster: 6d58bfe528d0b1af2e8cb210d40711c3
Green Lady Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg ville heller gått for en master. Var umulig å få jobb med bare en bachelor i markedsføring, og kun to av de jeg gikk ut med, fikk relevant jobb. Dette da de hadde relevante deltidsjobber/erfaring å vise til. Resten endte opp som selgere og sånn. Er også vanskelig å få jobb med master, men sjansen er mye større.
Jenny100390 Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Hei! Jeg går 3. året bachlor og jobber 3 dager i uken 10-18 tor-lør og syns det går veldig greit med lesing og jobb hver for seg, deilig å få tanker litt utenom skole også, men å lese kun på egenhånd ville jeg ikke anbefale, forelesningene er gull verdt'! det blir sagt mye som ikke står i boken gitt hint og tips til eksamen som de ikke legger ut og hva som bør vektlegges ved lesing ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå