Gjest Fluttershy Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg trenger hjelp! Jeg har konvertert fra Iphone(sukk) til android nå og er helt grønn. Jeg har kjøpt meg en s3 og lurer på litt ting. Jeg får til å legge "snarveier" på hjemskjermen, men jeg har sett at man skal kunne få kalenderen fremme på en egen side på hjemskjermen. Altså slik at jeg har den synlig og slipper å trykke inn på den(herregud jeg er dårlig på å forklare!). Hvordan gjør jeg det? Kan jeg endre klokken og bildet på værmeldingen på hjemskjermen? Altså utseende på det. Og hvor gjør jeg det? Har bladd gjennom ting og tang, uten å finne noen måte å gjøre det på. Her trenger jeg skritt for skritt forklaring folkens. Håper noen kan hjelpe. Kommer garantert med flere spørsmål etter hvert.
LittleJ Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Hvis du trykker på "Legg til på startskjerm" og velger Widget er det en som heter Kalender =)
Gjest Fluttershy Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Prøvd meg frem på den måten, men finner kun noe som heter s planner og ikke noe som heter kalender. Og den legger seg kun som en snarvei og ikke som en åpen kalender. edit: jeg fant det ut! Jeg hadde oversett fanen som heter widgeter Takk takk! Endret 26. oktober 2012 av Fluttershy
LittleJ Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Prøvd meg frem på den måten, men finner kun noe som heter s planner og ikke noe som heter kalender. Og den legger seg kun som en snarvei og ikke som en åpen kalender. edit: jeg fant det ut! Jeg hadde oversett fanen som heter widgeter Takk takk! Da er det ikke rart du ikke fant det! Ligger ganske mye rart innpå widgeter, er der du legger til kontakt-snarvei og sånt også =D
TMB Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Anbefaler Google Calendar i stedet for den innebyggede kalenderen, men som widget er Calendar Widget uten tvil den peneste. Hadde også lagt inn GO Launcher EX hadde jeg vært deg.
Gjest Fluttershy Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Takk for tips. Skal sjekke det ut. Nå lurer jeg på hvor jeg endrer lyden på mail. Kjempe plagsomt at den har samme lyd som sms. Samme med andre apper som plinger(facebook f.eks.). Vet at man kan endre facebooklyden inne i appen, men det må da gå an å endre slikt på telefon innstillinger også?
TMB Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Bruker du Gmail-appen eller E-postappen til mail da?
Gjest Fluttershy Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 (endret) Umm.... Mailen som er på telefonen. Har ikke innstallert noe annet ennå. Edit: Kanskje sjekke på tlf før jeg svarer Det er gmail jeg bruker. Endret 1. november 2012 av Fluttershy
HeadsVsTails Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Last ned LightFlow. Der kan du endre vibrasjonsmønster (hvis jeg ikke husker feil), lyd og LED-lys på de fleste appene.
Støvkornet Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Noe jeg lurer på angående s3:: Noen ganger lyser skjermen på halvt nivå. Lysstyrken altså. Så hvis jeg sitter å spiller eller er på face, blir den plutselig lys, også mørkner den litt, selvom jeg er aktiv. også lyser den opp, så blir den mørkere igjen. Hvorfor gjør den sånn? Jeg har den ikke på strømsparer, så kan ikke være dette?
HeadsVsTails Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Noe jeg lurer på angående s3:: Noen ganger lyser skjermen på halvt nivå. Lysstyrken altså. Så hvis jeg sitter å spiller eller er på face, blir den plutselig lys, også mørkner den litt, selvom jeg er aktiv. også lyser den opp, så blir den mørkere igjen. Hvorfor gjør den sånn? Jeg har den ikke på strømsparer, så kan ikke være dette? Har du den på automatisk lysstyrke? Da endrer den seg etter hvor lyst/mørkt det er rundt deg.
TMB Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Umm.... Mailen som er på telefonen. Har ikke innstallert noe annet ennå. Edit: Kanskje sjekke på tlf før jeg svarer Det er gmail jeg bruker. Gå inn på gmail og trykk meny-knappen på telefonen. Velg innstillinger. Trykk på e-postadressen din. Her kan du velge ringetone for e-post og diverse annet.
Støvkornet Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Har du den på automatisk lysstyrke? Da endrer den seg etter hvor lyst/mørkt det er rundt deg. Ja, det var det! Tuusen takk =)
Gjest Fluttershy Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 Hvorfor vibrerer telefonen med bassen når jeg hører på musikk på Spotify?? Har lett i innstillingene på spotifyappen uten å finne ut hvordan jeg skrur det av. Kjempe plagsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå