Nysjerriggutt Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Hei! Nå føler jeg at jeg må poste et skikkelig klageinnlegg, hvorfor? fordi idag føler jeg meg rett og slett ikke noe bra. Saken er den at jeg ikke er fornød med mitt ytre, det ser rett og slett får dårlig ut. Jeg har ikke hatt dame på lenge, og da snakker vi flere år, og jeg føler jeg ikke har noen sjanse heller! Sist jeg prøvde gikk det bra en lang stund, til en dag hvor hun dumpet meg fordi jeg var/er for stygg. Men problemet er at jeg hører av og til at jeg er kjekk, søt osv. Nå har jeg ganske lang og god karriere innenfor klatring, og nå når jeg startet siste året på videregående måtte jeg slutte med dette også. Det har gitt en konsekvens at jeg har mistet en del kontakt de i klatremiljøet, og jeg får ikke trent og vill vell etterhvert se ut som en "bolle". Så hvordan kan jeg egentlig få orden på livet mitt i en alder av 18 år, komme meg ut og treffe folk? Vet det ikke bare er utseende som teller, men det er jo det man ser først og det man baserer personer man møter på. Her er noe jeg tror jeg må endre på: - uren hud - hårsveis - og egentlig helheten Har noen noe tips?
Gjest Chloè Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Gå til legen hvis du har uren hud, så får du resept på krem. Google bilder av kjendiser , finn en sveis du liker, ta med bilde til frisøren å klipp deg. Klestips- kjøp nye jeans,t sjorter og fine gensere , fin jakke, så er du klar. Det er ikke vanskelig å kle seg bra når man er gutt, du kommer langt med jeans,t sjorte og en kul jakke/sko. Angående utseende, det eneste vi alle kan gjøre er å godta sånn som vi ser ut. Du kaster bort tid med å syte,klage og deppe på ting du ikke får gjort noe med. Finnes ikke noe verre enn en gutt som har dårlig selvtillit, å viser det til alle rundt seg. Du blir mye mer attraktiv hvis det ser ut som om du trives i den egen kropp! Endret 26. oktober 2012 av blondina90
Nettinettet Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Få med deg noen til å begynne å trene, eller begyn å tren på egenhånd. Trening er en av de beste måtene å øke mestringsfølelsen på og det å ha en kropp som fungerer og mer energi er et selvtilittsboost i seg selv! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Hei kjære deg=) Hva mener du med stygg? Du er sikkert en kjekk og bra person, men kan du utdype mere om hvorfor du ikke liker utseendet ditt? Jeg har jobbet med hudpleie i 4 år, og kan anbefale hudserier som : Dermologica, Matis, MD formualtions. Men bestill gjennom Ebay, det er alt for dyr i salong! Gå til en hudpleiesalong og spør etter en hud-analyse;) Da får du riktige produkter som kan hjelpe. Anonym poster: 22475ea9761397d6b18fcf10a7f39340
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Utseendet er ikke alt! Men ta vare på deg selv, og bli gla i deg selv. Du har garantert noe noe vakkert i utseendet ditt. Høres mer ut som du sliter med selvbilde, og det må du jobbe med. Anonym poster: 22475ea9761397d6b18fcf10a7f39340 1
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Angående frisyrer så er det ikke alle frisyrer som passer like godt til alle mennesker. Dette bør du be frisøren se litt an etter hva som passer ansiktsfasongen din. Det har mye å si!
Nysjerriggutt Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2012 Hei kjære deg=) Hva mener du med stygg? Du er sikkert en kjekk og bra person, men kan du utdype mere om hvorfor du ikke liker utseendet ditt? Jeg har jobbet med hudpleie i 4 år, og kan anbefale hudserier som : Dermologica, Matis, MD formualtions. Men bestill gjennom Ebay, det er alt for dyr i salong! Gå til en hudpleiesalong og spør etter en hud-analyse;) Da får du riktige produkter som kan hjelpe. Anonym poster: 22475ea9761397d6b18fcf10a7f39340 Derfir jeg ikke liker det er som sagt uren hud og hårsveisen. Men det er vell mest at jeg har fått kommentarer på at jeg er rett og skett stygg.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Derfir jeg ikke liker det er som sagt uren hud og hårsveisen. Men det er vell mest at jeg har fått kommentarer på at jeg er rett og skett stygg. Hm? Uren hud kan vel fikses, og skjønner at du synes dette er negativt. Jeg hadde pizzatryne for noen år tilbake, men nå har jeg verdens fineste hud pga hudpleieserien "dermologica" så den bør du kjøpe. Hårsveisen kan du også gjøre noe med. Men det viktigste du bør jobbe med er vel selvbilde;) En mann uten selvbilde er ingenting dessverre. Lykke til! Ikke bry deg om mennesker som sier at du er stygg, svar tilbake med samme mynt. Hva me de? Er de så vakra da... LATTERLIG! Hater slike lavmålte mennesker som ødelegger selvtilliten til andre kun fordi de sliter selv. Anonym poster: 22475ea9761397d6b18fcf10a7f39340 1
Gjest gressløk Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Selv om du ikke klatrer lenger, så kan du vel trene for det?
Nysjerriggutt Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 26. oktober 2012 Ja, men problemet er å finne tid til det i en hektisk hverdag! Og når man ikke trener vill vell det minske utseendet?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Men hvorfor sluttet du på klatring? Ble du skadet eller noe sånt siden du ikke kan trene ellers? Trening frigjør endorfiner som gjør at du føler deg glad. Man får også mestringsfølelse av trening som øker selvtilliten. At man får bedre kropp er mer en ekstra bonus av treningen. Anonym poster: 960f88b6ec3b843c5818b35844b5dd3c 1
Nysjerriggutt Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg slutte med klatring fordi jeg skal inn på en skole som krever sitt for å komme inn! Og klatring tar så altfor ,yr tid, holder du deg ikke på toppnivet blir man satt ned en gruppe, og der har jeg jo ingen venner!
Gjest Lurifix Skrevet 27. oktober 2012 #14 Skrevet 27. oktober 2012 Du har da tid til en liten joggetur 3 gang i uka + spise skikkelig. 1
Birthe83 Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 Slutt med den negative holdningen. Alle har tid til en løpetur, enten på morningen før skole eller på kvelden når man kommer hjem. Dette gjør at man fort føler seg mye bedre. Og spis sunn mat og bruk gode ansiktprodukter, så skal du se at den urene huden forsvinner også. Jeg får inntrykk av at lysten ikke er der helt, men da blir det heller ikke noe bedre. Ta turen til frisøren og løp en runde rundt huset når du kommer hjem, så vil du helt sikkert føle deg bedre. De som sier at du er stygg, sliter sikkert med selvfølelsen selv, sånn er det desverre altfor ofte. De sier nedsettende ting til andre for at de selv skal føle seg bedre. Ikke hør på dem og ikke fall ned på deres nivå! Lykke til, jeg er sikker på at du klarer det, bare du går inn for det!!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg tenker at du må ta et oppgjør med deg selv og din innstilling-du trenger¨å snu tankeganger din og lære deg å ha et positivt syn på livet. Brett opp armene og gå på!Lykke til! Anonym poster: 82d619f7017a381bd21498c90a75e888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå