Gå til innhold

Flere som har telefonsex med ukjente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mye telefonsex med en mann jeg aldri har møtt. Det er sykt godt! Flere som gjør dette?

..jeg lurer egentlig bare på hvor "utbredt"dette er..? Jeg tenker jo innimellom at det er litt rart, men så er det så deilig og jeg og denne mannen snakker om alt, så jeg vil ikke slutte. Vi "møttes" på en spillchat. :-P Hadde sms-sex i flere måneder før vi begynte å snakke.

Flere som har det sånn? Merkelige greier. ;-)

Anonym poster: fb534941c9f18c6b3a39e8a74c1d93c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

tenk om det er broren din?

Skrevet (endret)
:) Endret av Kristen
Skrevet

Haha! Jeg har nok litt bedre kontroll enn den andre personen som har skrevet om nettsex her!

Jeg har sett bilder og snakker jo med mannen, så jeg hører jo at jeg ikke kjenner ham fra før! :)

Uansett... flere med slike erfaringer? Og hva synes dere om det? Han er forresten gift :P Det er ikke jeg.

Skrevet (endret)

Jeg har gjort det litt, kjenner ingen som (har sagt at de) har gjort det ;-)

Endret av Kristen
Skrevet

Har hatt det flere ganger før med en mann. Han var myye eldre enn meg og gjorde meg nervøs. Så jeg satt for det meste bare i andre enden å hørte på.. Utrolig kleint egentlig.

Anonym poster: 23bebdcf9c70f4b8f36e72bb819e4ee7

Skrevet

Har hatt det flere ganger før med en mann. Han var myye eldre enn meg og gjorde meg nervøs. Så jeg satt for det meste bare i andre enden å hørte på.. Utrolig kleint egentlig.

Telefonsex er kleint. Det gir ingen tilfredsstillelse. Man blir til en prostituert, til noen som er til for å tilfredsstille andre. Nei takk.

Anonym poster: eea7fec863cfc553630def37f478c25a

Skrevet

Lol hvordan foregår det? :-P

Skrevet

En masse prating. Du prøver å overtale den andre i andre enden om at du gjør ting med deg selv i mens du tenker på hva du har lyst til å gjøre med den i den andre enden. Så later du som om du kommer.

Jeg har prøvd. Jo da, det gir et kick at man klarer å få andre til å komme på den måten. Men det er ikke noe som tenner for egen del.

Skrevet

Vel, for min del foregår det slik at vi varierer (i en og samme samtale) mellom å snakke om hva vi gjør med hverandre som om vi har sex og hva vi gjør med oss selv her og nå. F.eks. jeg forteller ham hvordan jeg tar på meg selv..og han forteller hvordan han tar på seg selv..og så fortsetter vi med å beskrive hva vi "gjør" med hverandre..og kommer stadig tilbake til hva vi gjør med oss selv. Vi stønner og gir oss helt hen..

Jeg kommer bare mer og mer intenst gjennom denne telefonsexen. Helt ubeskrivelig og veldig merkelig at det går an.

Ingen flere som har det slik?

Skrevet

Telefonsex er det kjedeligste jeg har vært borti tror jeg...

Skrevet

Telefonsex er det kjedeligste jeg har vært borti tror jeg...

Virkelig? Hvem var det du hadde det med da? Og var det ikke kjedelig fordi du eller den andre parten ga 100%? ...jeg har måttet slippe alle hemninger...og gir meg helt hen..

ts

Gjest HunterLady
Skrevet

Aldri. Jeg hater å prate i telefonen generelt, så telefonsex er fullstendig uaktuelt. Jeg har forsøkt, men det blir alltid en fiasko. Blir aldri tent over telefon, chatting osv.

• Liker 1
Skrevet

Virkelig? Hvem var det du hadde det med da? Og var det ikke kjedelig fordi du eller den andre parten ga 100%? ...jeg har måttet slippe alle hemninger...og gir meg helt hen..

ts

Var med en fyr jeg kjente fra nettet.. det gav meg ingenting så det endte med at jeg satt og leste blader mens han tok helt av i den andre enden.. =P

• Liker 2
Skrevet

Hmm..da er det kanskje litt "spesielt" likevel, da. Der jeg og han gjør. Har aldri følt så sterkt for noen jeg aldri har møtt før... sexen er ubeskrivelig.. og ellers også..vi prater om aalt mulig. Syke greier.

ts

Skrevet

ingen flere? hmm..

Skrevet

Vel, for min del foregår det slik at vi varierer (i en og samme samtale) mellom å snakke om hva vi gjør med hverandre som om vi har sex og hva vi gjør med oss selv her og nå. F.eks. jeg forteller ham hvordan jeg tar på meg selv..og han forteller hvordan han tar på seg selv..og så fortsetter vi med å beskrive hva vi "gjør" med hverandre..og kommer stadig tilbake til hva vi gjør med oss selv. Vi stønner og gir oss helt hen..

Jeg kommer bare mer og mer intenst gjennom denne telefonsexen. Helt ubeskrivelig og veldig merkelig at det går an.

Ingen flere som har det slik?

Nei, eh har aldri hatt lyst på og har ikke hatt telefonsex, takket nei til jobb i sextelefonen i sin tid, som jeg ville fått meget godt betalt for.

Skrevet

hehe..og hvordan og hvorfor ble du tilbudt den jobben?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...