Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en liten krise! har nappet øyenbrynene mine siden jeg var 13, og nå er jeg blitt 19 å hårene mine vokser så å si ikke ut igjen! og problemet er at bryna mine er skjeve og tynne! lurer på om noen har noe tips for å få hårene til og vokse ut igjen? ja, jeg har prøvd å spare, men det fungerer liksom ikke. plis kom med tips!

Anonym poster: c80c5fbfb857ec8592378ffb4a6b3f3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner til problemstillingen, har selv ganske sporadisk øyebrynvekst med noen mellomrom her og der, og prøver å spare :)

Mitt beste tips er at når du smører ansiktet med krem - noe jeg må gjøre i ett sett siden jeg har tørr hud - så ta litt tørkepapir og tørk av der brynene er. Jeg føler de vokser litt raskere når det ikke er så mye som 'tetter igjen' området :)

Ellers kunne det vært artig og prøvd noen brynserum o.l, hvis noe slikt finnes, men på det området er jeg blank...

Anonym poster: dbfe2aca3d58ede128463a26c9c91646

Skrevet

øyevippserum på brynene ;) gir samme effekt. Har ganske tynne bryn naturlig og har begynt med dette her. Funker fett ;)

• Liker 1
Gjest scorpius
Skrevet

Ikke for å dra ned stemningen, men tror du bare må ta tiden i bruk. Øyenbrynene vokser utrolig sakte, men hvis du er tålmodig, så dukker de opp etterhvert. Tviler på at serum etc. vil virke, men det er jo verdt et forsøk.

Skrevet

øyevippserum på brynene ;) gir samme effekt. Har ganske tynne bryn naturlig og har begynt med dette her. Funker fett ;)

Du får holde oss oppdatert, jeg vil også ha tykkere bryn, slik at jeg med god samvittighet kan fjerne den tatoveringa :(

Gjest Badabing
Skrevet

Ikke for å dra ned stemningen, men tror du bare må ta tiden i bruk. Øyenbrynene vokser utrolig sakte, men hvis du er tålmodig, så dukker de opp etterhvert. Tviler på at serum etc. vil virke, men det er jo verdt et forsøk.

Jeg har prøvd å spare øyenbryn i ca fem år nå.. Så jeg tror rett og slett ikke det kommer tilbake. Har fått tips om serum jeg også, så jeg vil tro det er verdt et forsøk, TS. :)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for gode svar! :)Hva heter det serumet? og hvor mye ca koster det? og hvor kan jeg få kjøpt det?:)

Skrevet

Har ikke testet det selv foreløpig, men noen her inne anbefalte castor olje til å få fart på hårveksten. Finnes noen tråder om det her inne hvis du søker litt rundt :) Det skal visst fungere som bare rakkern. Finnes billig på iherb.com :)

Skrevet

Jeg sliter med null øyebryn selv pga napping..bruker nå stimulash.er egentlig et vippeserum men prøver meg på brynene også :) har nettopp begynt da så det vil ta litt tid før jeg ser evt.resultater.

Skrevet

Så bra! Jeg har bestilt idollashes, også et øyevippeserum. Gleder meg til og starte:) oppdater om du merker noe forskjell da:)

Skrevet

Har hørt at ølgjær stimulerer håret

Skrevet

Jeg sliter med null øyebryn selv pga napping..bruker nå stimulash.er egentlig et vippeserum men prøver meg på brynene også :) har nettopp begynt da så det vil ta litt tid før jeg ser evt.resultater.

bruker det samme :) så resultat på brynene og på vipper etter en uke faktisk ;)

Gjest Blue Jeans
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva alle mener med at øyenbryna vokser sakte? Synes de vokser utrulig kjapt ut igjen jeg!

Håret på hodet der i mot vokser sakte....

Endret av Blue Jeans
Skrevet

Vokser sagte og noen vokser ikke ut igjen pga. At vi har nappet det samme håret så mange ganger at det ikke kommer ut igjen..

• 4 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for reklame.

Yvonne (mod)

Skrevet

Skjønner ikke hva alle mener med at øyenbryna vokser sakte? Synes de vokser utrulig kjapt ut igjen jeg!

Håret på hodet der i mot vokser sakte....

Bare vent til du har nappet i noen år til, da slutter de å vokse ut igjen. Hadde utrolig kraftige bryn for 20 år siden. Nå er kanskje halvparten igjen.

Skrevet

Funka serum?

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg har hørt at vaselin fungerer, men jeg vet ikke om det stemmer. Det kan jo være verdt å prøve siden det er veldig mye billigere enn serum :-)

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 28.10.2012 den 13.29, Almarea skrev:

Har ikke testet det selv foreløpig, men noen her inne anbefalte castor olje til å få fart på hårveksten. Finnes noen tråder om det her inne hvis du søker litt rundt :) Det skal visst fungere som bare rakkern. Finnes billig på iherb.com :)

Jeg prøvde castor olje og mine bryn begynte å klø for så å dette av! :( sjekk om du tåler det først..

Anonymkode: b4b7f...b73

AnonymBruker
Skrevet
På 26.10.2012 den 21.23, scorpius skrev:

Også er alle hårene i ulik vekstfase. Det gjør at det tar tid å få ordentlig fylde. 

Anonymkode: e9820...49c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...