Gjest Vena Cava Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Har lyst til å kjøpe meg en sånn, eller ønske meg det til jul. Det verste jeg gjør,er å støvsuge..virkelig hater det som pesten.. S jeg tenkte kanskje en sånn en hadde vært smart..? Noen av dere som har erfaringer eller kjenner noen som har testet ut en sånn? Takker og bukker for svar:)
Wanita Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Vi har en! Og jeg eeeelsker den. Jeg har vært ute et ærend og når jeg kom hjem var det støvsuget her Eneste er at jeg har enkelte kanter den ikke kommer seg under, men jeg vet jo om det så pleier bare å feie frem det som er der før jeg setter på støvsugeren. Skal jeg støvsuge i en annen etasje bærer jeg den bare dit å setter på. Kunne ikke tenkt meg å vært foruten.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Vel, hvis du har noen dørterskler så må du enten lage til et "brett" som de kan kjøre over eller så får du kjøpe en sånn støvsuger for hvert rom. Hmmm... Dette var en flott video som viser hvor forskjellig disse robotene er programmert. Uansett så ser det ut som noe man setter til å støvsuge mens man er på jobb. Anonym poster: 5bd51453af69e3f202221c97901e1b7d
suliman Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Haha nei, jeg jobber i en butikk der vi selger slike, de er ubruklige. Iallefall den vi har som modell, den kjører seg inn i hyllene, står lenge og stanger fram og tilbake. Når den endelig kommer seg løs kjører den seg fast i ledninger og blir stående fast til noen surrer den løs. Syns heller ikke den er så veldig god til å ta vekk alt støv. Med tanke på hvor dyre de er også, så vil ikke jeg kalle det et godt kjøp:) 1
Gjest Vena Cava Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Ja den ser veldig søt og snedig ut! Men tar den nok, er jobben godkjent eller hender det du må støvsuge alt på nytt igjen?
Wanita Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har ingen terskler her jeg bruker den mest så det har jeg egentlig ikke tenkt over. Og min hadde nok ikke gått så fint rundt stolene som de i videoen gjør. Den hadde nok flytta på den Og den kan sette seg fast i ledningen ja, men det har jeg ikke følt er noe problem (vi laga en liten vinkel der vi har "alle" ledningene under sofaen, så nå når den ikke de)
Myosotis Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Forbrukerinspektørene hadde en test av robotstøvsugere for noen uker siden.... Mesteparten var visst ganske så udugelige. Bare noen få (og dyre) som gjorde jobben godt nok. Få kom seg over dørterskelen, og de viktigste støvoppsamlingsplassene når det jo ikke til. Da tenker jeg på under sofaen, i hjørnene, under ledninger, pyntegjenstander og andre møbler man skulle flyttet på. De største overflatene er det jo uansett ikke så mye støv på uansett.... så hva er poenget? 2
Gjest Vena Cava Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Forbrukerinspektørene hadde en test av robotstøvsugere for noen uker siden.... Mesteparten var visst ganske så udugelige. Bare noen få (og dyre) som gjorde jobben godt nok. Få kom seg over dørterskelen, og de viktigste støvoppsamlingsplassene når det jo ikke til. Da tenker jeg på under sofaen, i hjørnene, under ledninger, pyntegjenstander og andre møbler man skulle flyttet på. De største overflatene er det jo uansett ikke så mye støv på uansett.... så hva er poenget? Haha nei det kan du si. Ikke annet enn at jeg hater støvsuging, men kan hende jeg bare får kjøpe en sånn trådløs isteden, en sånn som man setter på lading etter bruk. Slipper iallefall ledningene og å drasse huset rundt på den tunge djevelen. De går meg på nervene løs :-p
Gjesten Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Vi har leid et hus hvor de hadde sånn. Den var uten ledning, og stod bare til ladning når den ikke var i bruk. Klart den var litt surrete, var ikke absolutt alt den fikk tatt, men alt i alt likte jeg den veldig godt. Den var litt bråkete, for den krasjet jo stadig i vegger og alt mulig, så den egner seg kanskje best for bruk når du ikke er hjemme, men den tok det verste støvet.
Gjest Corex Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Kanskje dette blir årets julegaveønske?
Amanlis Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg ønsker meg også robotstøvsuger, men mest av alt ønsker jeg meg en robotvasker. Er det noen som har erfaringer med en slik vasker?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Det beste av alt er at jeg som mann får slikt gratis. Det kalles kone. Anonym poster: 5bd51453af69e3f202221c97901e1b7d 4
xinnia Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Ønsker meg en sånn ting som støvsuger OG vasker samtidig...
Jefferson Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 Hvis du har et veldig ryddig hus og ingen dørterskler så kan det fungere. Som nevnt over så kommer de ikke til på de verste "støvsamleplassene", men det er egentlig ikke noen stor issue synes jeg da de som regel ikke er synlige.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #15 Skrevet 23. januar 2014 Nå har det kommet flere modeller på markedet og jeg vil derfor trekke opp denne tråden igjen. Jeg vil gjerne ha en slik støvsuger, er det noen modell jeg bør holde meg unna? Eller er de like udugelige alle sammen? Anonymous poster hash: 2db12...e63
Bellablue Skrevet 23. januar 2014 #16 Skrevet 23. januar 2014 Har en roomba 630. Er kjempefornøyd med den. Har to engelsk settre og støvsugde før hver dag. Nå må jeg frem med støvsugeren en gang i uken. Den får med seg det meste. Helt 100% er den ikke, men absolutt god nok. Hadde min sluttet å virke i morgen hadde jeg kjøpt meg en ny pronto
Miss Lucky Skrevet 23. januar 2014 #17 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Jeg har en som tørrmopper og våtmopper. Helt genialt :D setter den på til vanlig mopping ca annenhver kveld, og våtmopping en kveld i uken. Fantastisk å stå opp til nyvaska gulv. Jeg trodde ikke den skulle få med seg støvdotter mellom møbler og i hjørner, og trodde heller ikke den kom til å klare å vaske gulvene godt nok, men det gjør den jeg klinte litt maskara på gulvet en dag og lot det tørke, det var null problem for roboten å få bort Endret 23. januar 2014 av Miss Lucky 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #18 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har en som tørrmopper og våtmopper. Helt genialt :D setter den på til vanlig mopping ca annenhver kveld, og våtmopping en kveld i uken. Fantastisk å stå opp til nyvaska gulv. Jeg trodde ikke den skulle få med seg støvdotter mellom møbler og i hjørner, og trodde heller ikke den kom til å klare å vaske gulvene godt nok, men det gjør den jeg klinte litt maskara på gulvet en dag og lot det tørke, det var null problem for roboten å få bort Kan du kanskje skrive navn og modellnummer? Anonymous poster hash: 9ccca...b43
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #19 Skrevet 23. januar 2014 Vel, hvis du har noen dørterskler så må du enten lage til et "brett" som de kan kjøre over eller så får du kjøpe en sånn støvsuger for hvert rom. Hmmm... Dette var en flott video som viser hvor forskjellig disse robotene er programmert. Uansett så ser det ut som noe man setter til å støvsuge mens man er på jobb.Anonym poster: 5bd51453af69e3f202221c97901e1b7d Jeg har en sånn Roomba 360 greie og den går fint over dørstokker. Anonymous poster hash: 231ea...8ac
Miss Lucky Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 iRobot Braava Floor Mopping Robot Er litt usikker på om de selges i Norge. Jeg fikk denne til jul, kjøpt i USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå