Gå til innhold

Abonnement på blad, har vært kunde tidligere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skjønner at jeg kunne ha spurt kundeservice om det isteden, men hører her inne først, kanskje dere har noen tips...

Jeg vil på nytt begynne å abonnere på et (dame)blad jeg har abonnert på før. Det jeg lurer på da er om jeg også får det til "tilbudspris" eller om dette bare gjelder nye kunder. Det står ofte noe i liten skrift om "kun nye kunder", men har tolket det som om dette gjelder velkomstgaven som også følger med. Jeg har ikke behov for noe slikt, og kan jo da velge abonnement uten velkomstgave hos f.eks. bladkongen.no. Hvis jeg har forstått det riktig??

Hvis ikke dette går har jeg hørt at det er lurt å ringe kundeservice og spørre om de har et godt tilbud, siden jeg vurderer å begynne å abonnere igjen.. De vil vel gjerne ha kunder, så gir gjerne et godt tilbud? Noen som har prøvd dette? :)

Anonym poster: 8f18b9dabecfdc4ca0ee5238795100b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått tilbudene hvertfall! Men da var det noen år mellom =)

Skrevet

Du får nok både tilbud og velkomstgave. Jeg mener det med at det kun er til nye kunder, betyr at det er til dem som tegner nytt abbonement og ikke dem som fornyer det de har aktivt allerede. Sånn at man ikke skal kjøpe tre og tre mnd av gangen til kjempelav pris, liksom :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hopper gjerne av og på abonnement for å få variasjon. Får alltid velkomstilbudet for nye kunder uansett. Nå går det kanskje ett år mellom hver gang da..

Skrevet

Jeg gjør det samme som Solknapp, får også alltid velkomstgaven!

Gjest Thessie!
Skrevet

Du får velkomstgaven/tilbudet så lenge det er en liten stund siden du avsluttet abbonementet. Jeg vet at ihvertfall et par blader operer med 6 måneder.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Anonym poster: 8f18b9dabecfdc4ca0ee5238795100b1

Skrevet

Jeg har gjort det samme. Jeg ringte kundeservice, og fikk velge velkomstgave (finere enn den de annonserte med), samt et enda billigere tilbud enn "ny kunde" tilbudet. Sikkert fordi jeg hadde vært en god kunde over 3 år tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...