AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Har en spaniel rase som bjeffer på lyder om natten. Er det noen som har noen tips til å bli kvitt dette? er stort sett bare på kvelder/natt bjeffingen pågår. Anonym poster: dd95a25b30f7f7435a106c5b96499660
Gjest Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Er det vokt i den ellers? Sover den alene? Har den alltid gjort det?
absinthia Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Kan dere sette hunden i et rom der det ikke er så mye lyder/ stenge av rom som lyder høres lett fra? Har selv en hund som holder vakt om natten og er verst når samboeren er borte. Har stengt av alle dører så han ikke har utsikt fra mer enn ett vindu og det funker godt så lenge han ikke kommer på at han skal åpne dørene til de andre rommene. Han vokter på alt mulig som er utenfor normalen og iblant blir jeg ganske lei, spesielt når jeg tror at han bjeffer på en elg som går forbi eller lignende og det viser seg at det egentlig bare er et lys på andre siden av fjorden o.l. Har som sagt ingen gode svar, men henger litt her i håp om at noen har et supertips jeg kan benytte meg av. Endret 26. oktober 2012 av absinthia
Sugerøret Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Hvor oppholder han seg når han bjeffer? I rom alene eller med deg/dere? Om mulig,lukk dører slik at lydene blir minst hørbare.Samt ikke reager selv på lyder. Gjerne sett på en radio,slik at det er mer konstante lyder i rommet.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Han sover sammen med oss. lukker alle dører slik at han bare er inne på soverommet.Han kan gjøre det litt på dagtid også. virker som han tøffer seg når han er inne. for hvis vi er på tur ute og noen bjeffer til han. så lager han ikke en eneste lyd. kanskje det er hans måte på og vise at han er litt tøff han også? han er ikke den tøffeste hunden i gaten for og si det sånn:P han lager heller ikke lyder når han er alene. da bare sover han. kanskje det er hans måte på og skal vise sin beskyttelse for oss når vi er hjemme og inne? siden han ikke tør ute. ts Anonym poster: dd95a25b30f7f7435a106c5b96499660
FantasDick Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Rottweileren min vokter fryktelig om natta, men han knurrer mye mer enn han bjeffer. Jeg lar han stort sett bare knurre på lyder, men om han bjeffer mer enn en-to ganger, så sier jeg nei - enkelt og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå