AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Hei. Har noen spørsmål til dere som er på sukker eller forsåvidt aandre datingsider. Hva er deres erfaringer? Har dere funnet lykken? Selvom dere ikke har funnet lykken. Syns dere det er gøy eller er det bare slitsomt og mister litt trua på kjærligheten? hilsen en jente som vurderer sukker. Anonym poster: d9fa121e00962d7f852429a75ceb5bc5
Lilliani Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Har prøvd sukker tidligere, men det funka dessverre ikke for meg. Liker å treffe folk in real life og bli kjent på den måten, egentlig! Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg fant min drømmemann på sukker (eller han fant meg.. ), vi har vært sammen i 3 år, er samboere og planlegger familieforøkelse Traff noen frosker først, men det var gøy å bli kjent med nye mennesker og man blir god på smalltalk etterhvert Anonym poster: 01c41c03f9a5e3d021e4baa77fc40090
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er litt blanda til det egentlig. Jeg møter aldri noen aktuelle irl, så sånn sett er sukker en gullgruve fordi det blir en arena hvor man faktisk har mulighet til å treffe noen. Men jeg er ikke så stor fan av at det blir en litt unaturlig måte å bli kjent på. Jeg er iallefall sånn at jeg må møte folk på ordentlig for å merke om det er noe som evt kan bli noe der. Og så er jeg avhengig av å bli godt kjent først. Når man møter en person i det øyemed at man skal finne ut om det er noe og alt sånt så får jeg litt panikk. Og det blir rart fordi man hele tiden har det som bakteppe. Anonym poster: 57aaf938e26f0c7a3593a1c907079264 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Nå er jeg jo gutt, men kan svare likevel. Min erfaring er at det er vanskelig å komme i kontakt med aktuelle jenter, og når man først gjør det så virker det ikke som om noen gidder å ta seg tid til å skrive ordentlige meldinger. Blir bare sånne overfladiske korte meldinger på én setning, og det synes jeg ikke er spesielt interessant. Ellers er det forferdelig mange folk der, så det er veldig lett å bli overfladisk. Så pass deg for det! Resultat av min periode på sukker er vel kort fortalt at jeg endte opp i en depresjon og mistet alt jeg hadde av selvtillit og selvfølelse. Kan vel trygt si at jeg har mistet alt av håp og tro på kjærligheten. Er det ikke rart hva 600 "avslag" kan gjøre med en person? Huff, dette ble et kjipt innlegg. En mager trøst er vel at det er veldig mye lettere å være jente enn gutt der inne. Du får ha lykke til i alle fall! Anonym poster: cb2849349ad3027a58ac9a69bfe809f7 4
sjonkelrolf Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 De få grunnene til at jeg fortsatt er på Sukker er pga at jeg nå nesten ikke betaler noe for medlemsskap. Og at de har et forum som kan være underholdende. Men det er lenge siden jeg har forsøkt å komme i kontakt med noen der inne.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 De samme folka som er der nå som for 2 år siden... Anonym poster: 715c08b35cb58dbaa66ca2eebfe752e0 2
Klatt Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg som gutt på 20 år var på Sukker i fjor sommer og relativt aktivt. Rakk vel å treffe 3 jenter derifra og hadde grei kontakt med alle, men ble ikke noe mer alvorlig med noen av dem. Men absolutt masse gode minner, hyggelige mennesker og interessante bekjentskaper. Ville absolutt vurdert det, men pass på hva du skriver på profilen din. Bruk tid på den, fremstå interessant, legg ved fine men reelle bilder av deg selv. Og betal gjerne for medlemskapet, tror ikke du kommer langt uten.. 3
florette Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Min erfaring med sukker, er at det er så mange desperate folk der inne. Men midt i haugen av "desperate" meldinger, fant jeg en gutt jeg liker utrolig godt! I morgen skal vi møtes for tredje gang 1
Leonaen Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Min erfaring... Mmm..Jeg har truffet noen derfra. Jeg er ikke den damen som blir nedrent av post eller besøk. Sånt skjer ikke daglig. Men de fleste jeg har blitt kontaktet av har jeg vært på date med. Føler at de som først har tatt kontakt har vært seriøse. De fleste oppegående, fine gode menn. Ingenting unaturlig ved å møtes. Det er hva man gjør det til Noen har blitt gode venner, og det er fint, jeg er ny i byen og har hatt behov for venner. Har datet 13menn gjennom 2 år. Blitt ganske interessert i 3 av de. Men interessen var ikke gjensidig, desverre. Jeg ser mange går igjen, men hvorfor er det negativt? Jeg er jo der selv på 2.året. Og det å skulle treffe en det matcher 100% med er jo ikke barebare. Jeg har ikke vært borti så mye negativt, kun positive erfaringer, men det er jo alt ettersom hva man gjør det til, erfaringer man får, lærdom av nedturer osv. Noen har jeg datet over en lengre periode, andre har blitt med 2-4 dater og ikke noe mer. 2
Gjest spavalica Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Har møtt kanskje 10 stk fra sukker :)Var sammen med en i 6 mnd :)Det fungerer helt ok for min del
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #12 Skrevet 30. oktober 2012 Har møtt kanskje 10 stk fra sukker :)Var sammen med en i 6 mnd :)Det fungerer helt ok for min del spavalica1 pen,men overlegen :-)ut i helgen? sees på Contra ;-) Anonym poster: af39701a098fae232b6a7ae0cdc0e5e8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2012 #13 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har vært på sukker et halvt år, ca, og synes det var en bra måte å møte menn på. Selv om det skal en del til før det klaffer og det til tider kunne være ganske tja, slitsomt/kunstig/tidkrevende å holde kontakt med folk en ikke ante noe særlig om. Og å møte - bli avvist - avvise i et litt unaturlig tempo kanskje. Men jeg synes jeg fikk mest seriøse henvendelser fra bra fyrer, selv om noen av dem ikke var så attraktive var de hyggelige og interessante - og jeg har i hvert fall fått en god venn derfra. For en måneds tid siden traff jeg en jeg holder på å falle skikkelig for, så håper jeg slipper å bruke Sukker igjen men jeg var forberedt på at det ville ta lenger tid, og da hadde det nok vært lurt med noen pauser fra nettdatinga av og til.. Jeg tror ellers det er en fordel å kjenne seg selv ganske godt og vite hva en ønsker og trenger i et forhold - da er det lettere å lage en profil som tiltrekker den rette typen menn, og å sile ut hvem det er noe vits i å treffe. Anonym poster: 5ad15bc7cbf2e65e135dcc5e7bec6027
Gjest spavalica Skrevet 30. oktober 2012 #14 Skrevet 30. oktober 2012 spavalica1 pen,men overlegen :-)ut i helgen? sees på Contra ;-) Anonym poster: af39701a098fae232b6a7ae0cdc0e5e8 Se der ja :)Contra-mann :)Ja,tar nok en tur på C på fredag
scaramouche1 Skrevet 30. oktober 2012 #15 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) . Endret 21. november 2012 av scaramouche1
Noir Skrevet 31. oktober 2012 #16 Skrevet 31. oktober 2012 Haha, så ikke hvilket forum dette var lagt i, var sikker på at det var en advarselstråd fra en lavkarbo- og sukrinelsker 3
*Vilje* Skrevet 31. oktober 2012 #17 Skrevet 31. oktober 2012 Som andre sier, skal du prøve nettdating legg en innsats i bilder og en bra tekst. Utvalget på sukker er stort så det skal litt til for i bli lagt merke til for de fleste. Og slett deg hvis du merker at du blir deppa av manglende respons! Min egen erfaring er at jeg i begynnelsen kom i kontakt med flere hyggelige menn men etter som tiden gikk, gikk det lenger mellom hver OK mann... Verd å nevne at over halvparten av de jeg møtte tok jeg initiativ til å møte selv. Fasiten etter 2 år på sukker var et 4 mnd langt forhold med den første jeg møtte og to andre jeg møtte 3-4 ganger. For resten ble det med ett møte og ingen av dem spurte om å møte meg igjen heller selv om jeg innimellom ga uttrykk for at jeg gjerne ville, "hva er galt med meg" følelsen dukket stadig oftere opp. Så etter en flying start gikk alt nedover og på slutten ble jeg rett og slett deppa av å være på sukker. Ble forventningsfull hver gang jeg så det var ny melding i innboksen men like skuffa hver gang jeg så at det var enda en fyr men null info i profilen eller noen som jeg overhode ikke hadde noe til felles med. Inntrykket var også at jeg enten hadde datet eller blitt avvist av alle jeg hadde lyst til å bli kjent med, lite påfyll av "nye" menn i min aldersgruppe som jeg kunne kontakte. Vet ikke om jeg kommer til å prøve nettdating igjen, men i såfall blir det et annet sted enn sukker.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2012 #18 Skrevet 1. november 2012 Jeg har vært på Sukker i 1,5 år, med noen pauser. Den andre personen jeg traff via Sukker utviklet seg til et halvårig forhold. Etter ham var jeg på en fire-fem dater som var veldig hyggelige, men der det ikke helt var full klaff. I sommer traff jeg en fyr jeg datet et par måneder. Nå dater jeg en annen fyr fra Sukker og det går kjempebra. Min erfaring med Sukker er derfor ganske god. Men det er klart at mye avhenger av deg selv. Jeg styrer unna de kjekkeste fyrene og går heller for de litt mer beskjedne typene, og det har funket bra så langt. Man "faller" ikke for alle, men alle (uten unntak) har vært hyggelige fyrer og jeg er glad jeg møtte dem. Jeg er forøvrig ingen babe og havner nok et sted midt på treet for de fleste. Anonym poster: 59118e6d92af5537372536afbfde3bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå