fjollefrua Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 jeg har ikke valgt forlover ennå, men skal prøve en kjole privat neste uke. Hvem ville du tatt med deg?
Gjest lisha Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg hadde med mamma, og syns det var veldig kjekt at det kun var henne og meg
Gjest GetOverIt Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg skal ha med mamma og min lillesøster
Isd Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg prøvde kjole alene. Ble en impulstur, med kjæresten, da han så at det var salg i en butikk akkurat den dagen. Han fikk selvsagt ikke være med inn og se på kjolen Fant drømmekjolen der til en fin pris. Hvis jeg ikke hadde funnet kjolen der, hadde jeg tatt med meg mamma for å prøve kjoler senere
Portvinpiken Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Alene. Så fikk jeg bestemt meg i fred å ro for hva JEG liker best å gå i :-)
Gjest Sitrondrops Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg kommer til å gå alene, vil ikke påvirkes av andre da de rundt meg ofte uttrykker egne meninger og prøver å manipulere dem på meg.
Gjest kiara_pusen Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg tok med meg lillesøster. Høyst tilfeldig, det var vi som var på tur sammen. Sett i ettertid er jeg veldig glad for at det var hun som var med fordi hun har ikke så sterke meninger som jeg henger meg opp i som feks mamma har. Jeg slapp meg fullstendig løs og bestilte akkurat hva jeg ville ha der og da uten å tenke på hva andre ville se meg i.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Ikke veldig tradisjonelt, men jeg tok med mannen min
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg går stort sett alene, for det er til syvende og sist jeg som skal ta den endelige avgjørelsen. Synes det blir litt kinkig å ha med noen som muligens foretrekker en helt annen kjole enn meg selv, og som til og med kanskje misliker den kjolen jeg får som favoritt. Det tar bort noe av gleden min, tror jeg. (Da er det bedre å ikke vite det, dersom noen skulle mislike det valget jeg tar.) Det hender jeg har med datteren min på 19 år, og det er bare veldig hyggelig. Hun er mest med som tilskuer, ikke for å prøve å påvirke meg så veldig. Anonym poster: c36b85cbd0608ecfeb5ed54a7cf9ad15
LeaMichele Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Godt å se det er flere som drar alene. Når tiden kommer og jeg skal se på kjole, så skal jeg dra alene. Har ingen nære, så å dra med meg noen hadde bare blitt feil for meg.
pusla Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Første gangen gikk jeg alene, de to andre prøvetimene jeg hadde var mamma med. Er glad jeg tok med mamma, hun sier hva jun mener uten å overkjøre meg.
fjollefrua Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 27. oktober 2012 jeg tenker at det kan være greit å ha med noen først og fremst fordi jeg skal prøve kjolen privat. Greit å ha noen som kan hjelpe meg å knyte bak, utenom den som skal selge kjolen liksom Nei, men da blir det sikkert mamma siden jeg mangler forlover :D Men samtidig så tenker jeg kanskje at den jeg velger som forlover blir skuffet hvis jeg kjøper kjole uten henne. For det er jo en opplevelse å være forlover også? Og å være med å titte? Jeg personlig tror kanskje jeg hadde blitt litt lei meg hvis jeg ikke fikk være med å se
Gjest 2013 bryllup Skrevet 27. oktober 2012 #13 Skrevet 27. oktober 2012 Ojojoj... Jeg har hatt meg meg alt mulig av folk! Det skal siea at jeg bor i én by, men forlovede i en annen, min forlover i en tredje og min famlie på et fjerde sted. Så det blir litt vanskelig for meg stakkar Jeg har prøvd to ganger der jeg bor nå, har hatt med noen venninner som var veldig gira og meldte seg frivillig. Har også prøvd to ganger hjemme, da tok jeg med meg mamma, lillesøster og forlover. Det var kjempe fint og liker veldig godt at min mor har fått være med! Har ikke bestemt meg enda og skal prøve til uken her jeg bor sammen med en nær venninne (og en jeg egentlig ikke vil ha med som meldte seg frivillig...) Vurder å gå alene en gang egentlig, føler ingen gir skikkelig tilbake meldinger til meg uansett.
Anglofil Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 Tok ikke med meg noen. Jeg ville prøve alene. Mvh Yvonne
Pebbles Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg hadde med mannen, han var med inn i salongen også. Så han var den som fikk se kjolen først.
Petalouda Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 jeg gikk alene tre ganger, så hadde jeg med en venninne som jeg VET er ærlig og kritisk uten å være nedsettende fjerde gangen. femte gangen hadde jeg med mine to beste venninner, og da dro vi spesifikt for å se på en kjole som jeg allerede hadde forelsket meg i og prøvd alene tidligere. funket utmerket
Evie Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg kjøpte kjolen før jeg valgte forlover. Godt mulig hun er skuffet over det men slik ble det nå bare..
Petalouda Skrevet 29. oktober 2012 #19 Skrevet 29. oktober 2012 - forloveren min var ikke med for hun bor på en annen kant av landet
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2012 #20 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde tenkt å gå alene, men spurte min søster om hun ville være med kun for å se litt på utvalget. Vi skulle ikke ha kjole, men endte opp med en kjole likevel Vi er helt ulike når det kommer til meninger om brudekjoler, men da jeg prøvde en jeg likte utrolig godt- selv om vi ikke skulle prøve noe, var vi begge enige om at den måtte være kjolen. Anonym poster: cd2302f4507f7d17bf15891bfa0b56cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå