Gå til innhold

Bryllups reise

Skal dere på bryllups reise?  

1. 1. Skal dere på bryllups reise?

• JA, det skal vi!
      18
    • Nei, det skal vi ikke
      2
    • Ja, men ikke rett etter bryllupet
      7

Fremhevede innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Sommerbrud skrev:

vi reiser ikke før 3 uker etter bryllupet, men skal være borte i 8 mnd!

Er det lov å spørre hvor dere skal da? Det høres så lenge ut. Hvordan gjør dere det med hensyn til jobb,regninger o.l...? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Seleena: Man kan selvfølgelig reise akkurat hvor man vil.

Mange velger å benytte anledningen til å reise til tropiske steder som de kanskje aldri ville reist til ellers, men om man vil reise til Sørlandet, London, Roma, Svalbard, Dublin, Lofoten, Göteborg eller hvilke som helst andre steder, er det jo bare å reise.

Bryllupsreise er ikke et bestemt konsept. Man kan reise akkurat hvor man vil og være borte akkurat så lenge man vil og gjøre akkurat hva man vil mens man er på ferien.

Selv tror jeg vi skal til Thailand og Kambodsja, men det er ikke helt bestemt ennå.

Skrevet

Vi skal til Roma på bryllupsreise vi. :-)

Skrevet

Vi skal til USA i juni, så noen bryllupsreise etter bryllupet, det har vi ikke råd til. Bortsett fra en helg på hytta da.

Skrevet
man reise til eit varmare land, eller er land som Scottland, Russland og Island greit nok og? For min del hadde eg likt å reise til desse plassane i stadenfor Thailand, Teneriff eller Hellas.........

Er det "normar" for slikt?

Selvsagt kan man reise akkurat dit man vil! For oss er alternativene Tallinn, Dublin og Svalbard - poenget er vel at vi reiser bare oss to!

Skrevet

vi kjøper jorden rundt-billett, som er gyldig ett år. Vi skal til USA, Mexico, Brasil, Fiji, New Zealand, Australia, Singapore, Malaysia og Thailand! :kul:

Vi satser jo på å få permisjon fra jobben.. blir jo litt dumt å måtte si opp en jobb en trives i! Men dette har vi drømt om så lenge, at vi kommer til å reise uansett! Regninger o.l overlater vi til de hjemme å ordne for oss. Er jo lett hvis de bare får tilgang til vår konto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...