Gå til innhold

Bryllups reise

Skal dere på bryllups reise?  

1. 1. Skal dere på bryllups reise?

• JA, det skal vi!
      18
    • Nei, det skal vi ikke
      2
    • Ja, men ikke rett etter bryllupet
      7

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Skal dere på bryllups reise? I tilfelle, hvor skal dere?

Vi skal ingen steder, pga min kjæres fetter kommer til oss for å komme seg på beina etter en lang periode på kjøret.. Så jeg vil så gjerne drømme meg bort litt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallingbrud; hva kostet det da? Har alltid hatt lyst på tur til Afrika... :)

Skrevet

selve safarituren inkl. alt: 7500,- pr. pers.

flyturen: tur-retur Oslo- Johannesburg og enkeltreise Johannesburg-Victoria Falls: 6750,-

Alt i alt: 28500,-

Vi betaler i tillegg 145 dollar pr. pers. når vi kommer frem som går til mat for hele turen.

Kjempedyrt, men da trenger du ikke tenke på noe som helst (verken overnatting, mat, innpass i andre land, parker, båtturer, osv.) i tillegg har du jo 3 guider i 14. dager.

Skrevet

Vi skal, men vet ikke hvor. Som studenter tenkte vi at vi skulle gjøre det billig og bare slappe av noen dager på fjellet. Men til jul fikk vi av begge våre familier en svært overraskende gave. Vi skal på bryllupsreise!! Men det er familiene våre som ordner, og vi får vite hvor på bryllupsdagen. Vi har fått komme med noen ønsker, da. Gleder meg!

Skrevet

:o Det var litt dyrt for Hbrud... :-( Men får se hva som skjer fremover. :wink: Kan jo vinne på lotto!*S*

Skrevet

Vi skal på en liten tur, men har ikke bestemt hvor. Kanskje noen dager til Tallinn.

Skrevet

Vi drar dagen etter bryllupet, sent på dagen.

Først fire dager i New York, så to uker på Hawaii.

Gleder meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallingbrud: GLED DEG!!!

Jeg har ikke vært på den turen, men jeg var i de samme områdene i fjor høst.

Victoria Falls er fantastisk. Vi brukte en hel dag til å bare rusle rundt og se på fossen inne i nasjonalparken.

Nå så jeg ikke så nøye på detaljene på turen din, men dere skulle til Okavango, skulle dere ikke? Vi sov i telt der og møtte en hel elefantflokk når vi gikk til fots med en guide uten våpen. Det er det skumleste, men også det største jeg har vært med på noen gang.

Jeg har så lyst til å reise tilbake til Afrika. Det koster litt, men det er verdt hver eneste krone!!!

Skrevet

Vi skal 1 uke til Tenerife. Reiser 2 dager etter bryllupet. :-)

Skrevet

Vi har bestilt oss tur til Azorene og skal egentlig dra mandagen etter bryllupet. Men nå kjøpte vi oss hus i går og kommer til å bruke mye penger på oppussing den neste tiden, så Azorene blir nok bare en drøm. Men vi skal på bryllupsreise, om det så bare blir en hopp på tur til Bulgaria!

Skrevet

regner med det blir en toukers tur til den franske riviera; Nice kanskje... Har ikke bestilt enda, men håper å kunne få gjort det snart. Vi har så lyst, men er ikke sikket vi får råd...

Skrevet

4 dager i København og vinner vi i LOTTO :-) blir det cruise i Karibien :sjarmor:

Skrevet

Bryllupsreisen er fortsatt litt oppe i luften for vaar del. Vi tar sannsynligvis noen dager paa Sorlandet rett etter bryllupet, og heller en mer eksotisk tur senere paa hosten. Utgiftene bare taarner seg opp naar man skal stifte hjem :-?

Skrevet

Vet ikke om vi får det til. Sambo har bare jobb fram til og med mai (med store muligheter til å bli fast etter det). Litt vanskelig å spørre om ferie når man ikke vet om man har jobb en gang (og hvis han ikke får fortsette der har vi ikke råd...). Jeg vil også på en ordentlig bryllupsreise!!

Skrevet

Vi reiser til Fort Lauderdale og paa cruise i Karibien torsdagen etter bryllupet!

Skrevet

vi reiser ikke før 3 uker etter bryllupet, men skal være borte i 8 mnd! :) Gleder oss!! Er greit å ha litt tid etter bryllup til å ordne med papirer og navneskifte!

Gjest Seleena
Skrevet

man reise til eit varmare land, eller er land som Scottland, Russland og Island greit nok og? For min del hadde eg likt å reise til desse plassane i stadenfor Thailand, Teneriff eller Hellas.........

Er det "normar" for slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...