Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 Trenger så sårt noen tips om hvordan jeg kan roe ned beryllupnerver på den store dagen!! Var å smug titta på bryllup på lørdag og med tanke på at om 6 uker er den jeg som går opp der fikk meg til å skjelve masse. (gerin som en unge pga det var så rørende...) SÅ, jeg blir rå glad for mange tips! p.s jeg drikker ikke alkohol (tåler ikke det... :-( )
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Jeg var sikker på at jeg skulle grine MASSE, så lettrørt som jeg er, men på den store dagen var jeg stort sett bare et digert glis! En tåre feller man selvsagt et par ganger i løpet av dagen. Jeg gråt meg gjennom min tale til brudgommen - men det er da bare naturlig og hyggelig. Det er en følelsenes dag! Nervekur? Husk: Det er DERES dag. Folk er der for å feire DERE. Folk er vennlig innstilte. Ingen bryr seg om serviettene ikke matcher brudebuketten. Du kommer til å være den nydeligste brud i verden for mannen din, uansett. Detaljene spiller ingen rolle - ikke bekymre deg! Ha med et lommetørkle eller to som forloveren din kan passe på - i tilfelle du skulle felle noen tårer. Du kan ha et lommetørkle i hånda rundt buketten i kirka, for eksempel. Men jeg tror virkelig at du kommer til å kose deg: ENDELIG skal dere få hverandre. Det er jo supert, kjempestort - og ja, rørende. Men er det en dag det er lov til å være rørt, så må det jo være da!
Gjest Tex Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Spill marsjen du skal ha mange ganger mens du visualiserer deg selv i tankene. Gå gjennom vielsesritualet hundre ganger slik at du er 100 % sikker på hva som skjer når. Og ikke minst, bruk litt tid noen lørdager på å smugtitte på andres vielser. Gjerne i "din" kirke. Det hjelper å være grundig forberedt.....
Augustbrud02 Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Jeg gråter for ALT, men det gikk kjempebra på dagen vår. Tårene trillet selvsagt opp kirkegulvet, under vielsen og under talene....men mye mindre enn fryktet! Min erfaring: det er noe helt annet når man står midt oppe i situasjonen selv. Derfor går det som regel bedre enn man frykter!
Miracl3 Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Jeg var som deg å jeg hadde nerver delux min tips er : Visuler i tankene dine. Tenkt at dette er deres dag og den skal bli fin. Skjer noe feil så skjer det noen feil men dagen blir perfekt uansett.Da jeg så min mann i kirken roet jeg meg. Mannen din er der fordi han elsker deg så du vil bli en engel for han denne dagen. Fokuser på at du skal være til stede i kirken slik at du husker vielsen. Jeg tenkte så mye på dette at jeg begynte å skjelve i kroppen hos frisøren. Jeg var veldig spent og nervøs men alt gikk fint. Jeg lover at alt går fint når din dag kommer også. Det er helt naturlig med nerver og det er bare noe som hører med . Tipsene : Dette er deres dag.Den blir flott Forbred deg på som skal skje. ikke tenk så mye på det du klarer det uansett Når du kommer inn kirken tenker alle over hvor fin du er de ser ikke engag at du er nervøs Blir det ille pust godt ned i magen og tenkt på at du skal være her nå. Akkurat nå. Bare slapp av gled deg og tenkt posetive tanker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå