Gå til innhold

Unge menn og eldre kvinner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ser en tråd lenger nede her om menns hang til å se etter unge jenter. Jeg er en gutt på 26 år og har det ganske så motsatt; jeg er så svak for ELDRE kvinner! For å eksemplifisere hva jeg tenker på; noen som kjenner til advokat Ellen Moen? En fantastisk flott kvinne! Utrolig sexy... som dere skjønner: Classy, sterke, lady-like kvinner i alderen 30-50 som kler seg feminint og kvinnelig... flere navn jeg ligger som en geléklump etter å ha sett? Tja... la oss se... Kristin Clemet (kødder ikke!), Kristin Krohn-Devold (hang til Høyre-damer??), Kristin Halvorsen (så kul, så deilig og med så knall kropp!), Siv Jensen (litt i yngste laget ennå men slikt kommer seg...).

Fra utlandet kan jo nevnes Susan Sarandon...

Menn på min alder som liker damer som ovenfor nevnt er jo en klassiker og jeg tror det i stor grad er gamle kodekser og tradisjoner som har ført til at slike forhold er mer vanlig. Noen med erfaringer med eldre kvinner/yngre menn? Da tenker jeg ikke bare på sex men generelt... Uansett: Til deg som i en tidligere tråd følte deg som en gammel kvinne som 26-åring: Det er om 10 års tid det først begynner!!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

er 10 års forskjell nok? icon_smile.gif

har en mann som er da er 10 år yngre enn meg, og vi har det kjempefint sammen. Vi kan kommunisere på alle plan !! Det han mangler av livserfaring, det tar han igjen på nysgjerrighet.

og sexlivet - selv om dette ikke skulle være tema - så er det helt maks å ha en ung, virilig, alltid kåt mann i nærheten. å vite at han onanerer i dusjen fordi han ikke får nok av meg - gjør at han bare får enda mer 'glis'

yngre menn har ingen sperrer på hva man kan gjøre og ikke gjøre i senga (eller alle andre steder), og det har brakt frem i meg noe av den samme "villskapen" (som jeg mistet et sted for ca 15 år siden......)

de tar også mye mer hensyn til kvinners behov og ikke bare seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå ble jeg misunnelig...!!

Hvor gamle er dere? Det høres jo ut som dere har det knall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på!

Så flott at dere tenner på forskjellig. Da burde det vel bli noe på alle og enhver!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første Anonym:

Herregud hvor HELDIG du er!!!! icon_smile.gif

*sukk*

Min "10-år-yngre-type" backet ut...

...tror ikke han taklet å være den yngste -eller noe.

F... også!!!!

Nelle

-frustrert og desp (etter han "10-år-yngre-typen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Hei, hei du anonyme!

Det er meg som et lite øyeblikk følte meg gammel som 26-åring på 17.mai fest med en haug med fresh'e, vakre 19-23 årige jenter. Kanskje det bare var en forsmak på hva som eventulet venter meg om 10-20 år.

Uansett, takk for oppmuntrende ord; Jeg har altså fremdeles sjans på unge kjekkaser som deg som 30-50-åring!

Kul tanke, absolutt!

Menn er digg icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er en mann på 38 år som har en kjæreste på 55 år, og vi har det fantastisk i sammen, p det mentale og det seksuelle planet. Jeg tror ikke aldersforsjkell gjør noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en kvinne på 58, og har en yngre elsker på 22. Jeg svarte på en kontaktannonse, og det ble klaff på første treff. Jeg har vært skilt i 10 år, og han har gitt meg et nytt liv, for ikke å snakke om seksuelt. Jeg har faktisk aldri hatt det så bra seksuelt. Han er høy, blond og veltrent, og meget velutstyrt. Han er svært utholdende. Jeg har i mange år følt meg lite attraktiv -han elsker mine hengepupper, min fyldige kropp....han har lært meg så mange ting jeg ikke visste om gikk an å gjøre i senga; f eks alle de stillingene han har introdusert meg for. Han er i tillegg svært dominerende; dette er en ekstra dimensjon i sexlivet vårt; jeg nyter å underkaste meg en gutt som er yngre enn min sønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...