Obelix Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Satt og leste i en annen tråd om ei som ville bli kjent med en gutt...så splitter tråd ut og spør: Hva er det drøyeste du har gjort for å bli kjent med en/ei du gjerne ville ha? Har ingen god historie selv dessverre..
Gjest Memories Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Skrev "brev" på blink og nettby den gang det var på topp. I fjortiss perioden min plystret og ropte jeg etter en fremmed kjekk kar, fungerte helt greit iom at han faktisk kom bort og vi ble kjent. Ellers har jeg egentlig ikke gjort noe spesielt som jeg kommer på. Endret 26. oktober 2012 av Memories
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg dasket han på rompa. Han voldtok meg som svar. Anonym poster: 4e1b9554e3a98c67511846415cfccfb5 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har "feilsendt" sms opptil flere ganger.. Ellers oppsøkt steder hvor jeg har visst vedkommende ville befinne seg Anonym poster: 23352ff65f0559e83e0eee03fa4855d2 4
mammamora90 Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Satt meg ved siden av ham.. Hehe, neida, jeg har også "feilsendt" en del sms'er.
Gjest brazilia Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har også "feilsendt" sms, og oppsøkt steder der jeg har visst at han skulle oppholde seg. Til mandag er planen å gjøre noe halvgærnt igjen Der jeg nå jobber som vikar, har jeg siste vakt på mandag. Hver mandag kommer den flotte fyren som leverer mat til kantina i bygget. Det er småflørtende blikk mellom oss hele tiden, smil og smårødming. Mandag som kommer er min siste sjanse, og jeg nekter å la den gå fra meg... Jeg sitter i resepsjonen, og ser han dermed først. Dersom det nok en gang er blikk/smil på den flørtete måten, skal jeg benytte meg av sjansen når han kommer inn døra for 2.gang med levering av mat, til å holde opp et ark hvor det står; SINGEL? Er han singel, så tar vi det derfra, er han ikke, så hey Ingenting tapt, jeg forsvinner herfra likevel, og trenger ikke å se han igjen! Woop!
Roo Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg har også "feilsendt" sms, og oppsøkt steder der jeg har visst at han skulle oppholde seg. Til mandag er planen å gjøre noe halvgærnt igjen Der jeg nå jobber som vikar, har jeg siste vakt på mandag. Hver mandag kommer den flotte fyren som leverer mat til kantina i bygget. Det er småflørtende blikk mellom oss hele tiden, smil og smårødming. Mandag som kommer er min siste sjanse, og jeg nekter å la den gå fra meg... Jeg sitter i resepsjonen, og ser han dermed først. Dersom det nok en gang er blikk/smil på den flørtete måten, skal jeg benytte meg av sjansen når han kommer inn døra for 2.gang med levering av mat, til å holde opp et ark hvor det står; SINGEL? Er han singel, så tar vi det derfra, er han ikke, så hey Ingenting tapt, jeg forsvinner herfra likevel, og trenger ikke å se han igjen! Woop! Så kult, du er tøff! Si ifra hvordan det går da? 10
Solsenga Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Ikke akkurat gjort så mye drøyt, men jeg har: - handlet over en lang periode i en matbutikk som lå et godt stykke unna - kjøpt massevis av flaxlodd av en fyr som jobbet i kiosk - brukt nettby som "icebreaker" (ønsket han god helg. Deretter var det lettere å snakke når vi møttes) Godt med litt flørting, dagen er ikke helt den samme uten
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg søkte faktisk jobb der crushen min jobbet. Fikk jobben og fikk fyren Anonym poster: 427876bafbc13f92f07f8d3266dc70f6 9
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 Eksen min var tannlege, for å si det sånn, en periode gikk jeg MYE til tannlegen, prøvde å få ut mest mulig hver gang, helt til en gang hvor jeg ga opp og sa "eh, jeg vil bli kjent med deg, skal vi ta en kaffe, for dette begynner å bli dyrt.!" Kaffe ble det, og mann ble det Anonym poster: 7647d787bfac4bc9805ab47582710b36 10
Gjest Katten. Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 Tja, jeg har hatt åpningsreplikker som involverte AIDS. Mye AIDS. 3
Gjest RockOn Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Tja, jeg har hatt åpningsreplikker som involverte AIDS. Mye AIDS. Mye AIDS?! Fikk du napp på AIDS kortet ditt?
BunnyBlue Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg leste en blogg og fattet interesse. Jeg trengte en grunn til å ta kontakt, så jeg lærte meg å strikke sokker. Da hadde jeg en unnskyldning på plass, og da de var ferdige, insisterte jeg på at jo, han trengte sokker, og nei, posten var ikke et firma jeg ville støtte. En flytur ble fort flere, og ett sokkepar klønete strikket av restegarn, er nå blitt gullring med diamant;) 5
Pene sko... Skrevet 26. oktober 2012 #14 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Kastet en tennisball ut av banen i retning damen jeg hadde lyst til å snakke med. Da kom jeg lett joggene for å lete etter ballen og spurte om hun hadde sett hvor ballen min ble av. Originalt, ikke sant? Hahaha! Endret 26. oktober 2012 av Pene sko... 2
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2012 #15 Skrevet 26. oktober 2012 Kastet en tennisball ut av banen i retning damen jeg hadde lyst til å snakke med. Da kom jeg lett joggene for å lete etter ballen og spurte om hun hadde sett hvor ballen min ble av. Og da svarte hun "jeg vet ikke" eller "den gikk den veien" og peker til høyre. Også var det over. Hadde det bare vært så enkelt å få kontakt.
Pene sko... Skrevet 26. oktober 2012 #16 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Fikk slengt inn noen spørsmål og tørrvittigheter, men jo det skjedde ikke noe mer, dessverre. Oh well, det var et forsøk tatt på sparket. Endret 26. oktober 2012 av Pene sko...
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2012 #17 Skrevet 27. oktober 2012 Fikk slengt inn noen spørsmål og tørrvittigheter, men jo det skjedde ikke noe mer, dessverre. Oh well, det var et forsøk tatt på sparket. Det er alltid vanskelig å ta kontakt, det er kun på byen det er mulig å ta kontakt på den måten (eller fjellet), men der finner du jo bare folk som er ute etter en ting, not very attractive.
Gjest taco1 Skrevet 27. oktober 2012 #18 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har bare stalket litt.. vært på rett sted til rett tid, vært åpen og smilende, flørtende blikk. Det funket.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #19 Skrevet 27. oktober 2012 Det er alltid vanskelig å ta kontakt, det er kun på byen det er mulig å ta kontakt på den måten (eller fjellet), men der finner du jo bare folk som er ute etter en ting, not very attractive. Jeg synes det var kreativt, jeg. Hvis hun hadde vært interessert, hadde hun vel satt pris på muligheten til å få pratet litt. Anonym poster: 427876bafbc13f92f07f8d3266dc70f6
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #20 Skrevet 28. oktober 2012 det kom jeg på nå! Jeg har sett på hans facebook at han skulle på en fest (typ stor arangert fest) og dro dit. Jeg klinte med han men det var også det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå