Dina_ Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 Noen som har noen erfaring med NKI eller NKS eller annen fjernundervisning? Også lurer jeg på om noen vet om det er mulig å studere alt hjemmefra, f.eks ta juss fra UiO hjemmefra, bare studere hjemme og melde seg opp til eksamen. Er dette mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg vil anbefale høgskolestudiene fra høgskolene selv. Tisip tror jeg organisasjonen som ordner dette på Internett heter. Det er fullverdige høskolekurs via Internett. Jeg har selv tatt et par kurs ved NTNU og Høgskolen i Sør-Trøndelag på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicoline Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har også tatt nett-studier ved Høgskolen i Sør-Trøndelag - glimrende opplegg - og du får vekttall for fagene du tar. Selve eksamen tok jeg ved høyskolen her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #4 Del Skrevet 13. april 2004 tar opp igjen denne jeg, men er ikke disse nettbaserte kursene fryktelig dyre da? Finnes det billigere varianter? Tenkte på bedriftsøkonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå