Gå til innhold

Dumt å sende postkort til psykiateren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykiateren min sa, da vi avsluttet behandling, at jeg måtte sende et postkort den dagen jeg dro alene på ferie.

En stund etter dro jeg alene på ferie og sendte et postkort til han - var det dumt?

Anonym poster: 910151f47f2b215f88e388fddf4cf086

Skrevet

Han vil sikkert bare synes det er koselig :) Og du har jo avsluttet behandlingen hos ham, så det bryter heller ingen regler.

Skrevet

Ikke hvis han har sagt at du skulle gjøre det. Da viser det bare at du holder avtaler og hører på hva andre sier. Han er vel ikke formelt sett psykiateren din lenger heller, da dere har avsluttet behandlingen? Hva skrev du på postkortet da? =)

Anonym poster: 9e039f2e60c2bc499057161d604b48d2

Skrevet

Så koselig! Han setter nok stor pris på det.

Anonym poster: 6de5cbf728f58bd0b403544a532074f7

• Liker 1
Skrevet

Send ham et postkort på jobbadressen!

Han kommer garantert til å sette pris på det,

særlig hvis det å dra på en slik reise for deg er en personlig seier :)

Skrevet

Jeg sendte det til privatadressen, jeg ... var det dumt? : /

Jeg skrev bare kort og enkelt noe sånt som at <hei, nå er jeg på ferie i ***** og koser meg helt alene på ******. Mvh ***

Sendte et postkort som hadde en viktig forside som han forstår.

Anonym poster: 910151f47f2b215f88e388fddf4cf086

Skrevet

Nei, det var ikke dumt. Slik jeg forstår det, er det en viktig milepæl for deg å reise alene på ferie, så han vil sikkert synes det er hyggelig at du har fått det til! :)

Anonym poster: bc14605cc13718ec63a9a35c189d98f4

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig var det ikke dumt! Jeg har til og med sendt en bildemeldig en gang, da jeg ble frisk nok til å dra på fjelltur, og reaksjonen var bare positiv:)

Om det plager deg veldig, så husk at om psykiateren din syntes det var dumt, så spiller det ingen rolle for deg likevel. Du får neppe sinnabrev tilbake;)

Skrevet

Regner med at det er slike øyeblikk som får psykiateren din til å like jobben sin litt mer. :)

• Liker 2
Skrevet

Når han ba om det, så er det selvfølgelig ikkje dumt gjort :) Eg trur nok han blei glad på dine vegne av å få postkortet, så det skal du ikkje tenke på. Håper du koste deg masse på ferien! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...