AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Han er middels høy. Vel, 180 kanskje? Perfekt kropp. Skjønt ansikt, fint smil, mørkblondt hår... Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett han på treningssenteret, men to ganger ihvertfall, såvidt jeg kan huske. Første gangen (hvis det er samme fyr da) så hadde vi litt øyenkontakt, men jeg blir så sjenert foran SÅ kjekke gutter. Spesielt blir jeg sjenert for noen jeg syns er ekstra kjekk, som han. Like før han skulle forlate treningssenteret, virket det som han sto og ventet til jeg snudde meg og så på han. Jeg så det i speilet foran meg, og snudde meg kjapt, og da smilte han og stakk. I dag var jeg på treningssenteret igjen og så han igjen. (Jeg er faktisk ikke 100% sikker på at det er samme fyr, men han ga meg den samme følelsen igjen. Jeg ser stadig vekk kjekke og veltrente menn på senteret, men det sier meg ikke så mye. Men akkurat den gutten/mannen der gjør meg litt nervøs og nysgjerrig på samme tid) Jeg gikk bort til en apparat, da han kom bort. Jeg drev å drakk da han spurte om jeg skulle bruke den maskinen nå. Jeg måtte vise pekefingeren "vent" til jeg hadde fått svelget vannet og fniste litt. Så sa jeg at han bare kunne gjøre seg ferdig, så gikk jeg bort til en annen apparat. Etter en stund virket det som han var ferdig, så gikk jeg bort dit igjen og da gikk han til det apparatet jeg brukte. Det føltes litt som han så på meg et par ganger, jeg er ikke sikker, men jeg prøvde å unngå litt øyenkontakt fordi jeg blir så nervøs Så var jeg på vei ut av treningssenteret da jeg så at han stirret på meg. Jeg måtte snu meg og se på han også og da smilte han. Jeg prøvde å smile tilbake og tror jeg fikk til det. Men ække sikker... jeg blir så nervøs! Han er sinnsykt kjekk. Helt utrolig deilig. Og JEG kjangs på HAN? Jeg er virkelig ikke sikker! Hvorfor smilte han til meg? Hvorfor så han på meg? Jeg hadde engang nesten ikke sminke på meg... og håret mitt var fettete av svette. Jeg har kjæreste, men vi er veldig av g på og jeg føler at han ikke elsker meg nok lengre osv. Han har også en del ting han har lovet å fikse, men han har ikke gjort noe med det ennå. Det har gått flere mnd. Jeg føler på en måte litt at jeg håper en fantastisk mann bare dukker opp og viser meg at jeg kan få bedre. Jeg vet ikke. Jeg elsker kjæresten min, men jeg tror ikke han elsker meg. Ååh... Jeg har tenkt veldig mye på han duden på treningssenteret i dag Og jeg håper jeg ser han der snart igjen. Håper også vi en dag kommer i prat... eller noe. HVIS han er interessert da. Jeg vet ikke. Hva tror dere? Anonym poster: 32b1b4c0f1d452f18997c85f789e5100
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Farlig å leke med ilden, men samtidig kan han være det sparket i ræva du trenger for å dra deg ut av et forhold som du kanskje ikke trives i? Har du vurdert om du kun er i forholdet for sikkerhetens skyld, eller fordi du føler at du skylder forholdet å jobbe med det? Eller er du i forholdet fordi du ser for deg en fantastisk fremtid med kjæresten din? Jeg sier ikke at du skal ta rennafart og hoppe over til det grønnere gresset, men når du er mottakelig for flørt og andre menns oppmerksomhet så kan det være at du mentalt sett er ferdig med forholdet du allerede er i. Vil uansett ikke anbefale deg å gå fra en fyr til den neste. Beste er å være singel en stund etter et brudd, og få ryddet opp i tankene dine Anonym poster: 8dea94ee672cdcc79c9219441a0135bd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Slå opp med typen din først du Anonym poster: 320d7ab0dc3a949f3d1e9d66d9e2f531
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Skulle nesten tro det var meg. Kanskje jeg får meg et nytt ligg før helgen Anonym poster: ecb6cd22db9bfd8d1bb3fb8010ec4fa9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå