Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Moschino - i love love

Samboer: baldessarini - ambre

Anonym poster: ba8cd7ec724290bbd7da3211b5f4f705

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Denne har jeg fått flere komplimenter på:

fa22f973-e2f1-4069-8d92-5b503a6f65ec.jpg

Gjest navnelapp
Skrevet

Å, det er mange! Allure sensuelle er verkeleg min. Når eg får den på huda føler eg meg innhylla og varm. Eg er også veldig glad i Magnolia nobile som vår- og sommarduft, den er frisk, kjøleg og likevel spennande. Kenzo Once upon a time er ein annan favoritt, den er og sommarleg, varmare og meir eksotisk enn Magnolia nobile. Eg er også veldig glad i Diptyque si fikenduft Philosykos, og ikkje minst 34 St.Germain, som er ei duft som er satt saman av alle notane i alle Diptyque sine dufter, og som skal lukte som butikken i 34 St.Germain i Paris.

Eg kjøpte nettopp Dahlia Noir, den er også fantastisk, litt voksnare, nesten litt i slekt med Allure sensuelle, men litt friskare. Av Dior sine er Dolce Vita favoritten, det er ei klassisk treduft. Det same er Bottega Veneta, nydeleg. Masse tre, lær, men ikkje masse sødme. White Musk har eg med meg frå ungdommen, den var den første Body shop-dufta eg kjøpte, og eg elskar den framleis.

B by Bucheron er ei litt damete duft, som eg tek på meg når eg skal representere. Dreaming frå Tommy Hilfiger er det same, litt sånn American housewife. Når eg skal vere rampete tek eg på meg Narciso Rodriguez, gjerne den originale eau de toiletten, den som er i svart flaske. Den brukar eg og i forhandlingar, når eg skal vere tøff, men få viljen min. Viss eg skal vere verkeleg vill tek eg på meg ei herreduft, som Egoïste frå Chanel, Bulgari Black eller Feuilles de Tabac frå Miller Harris. Eg er glad i det androgyne.

Skrevet

Oiii, det var mange...Jeg syns jeg har mange og har ca 10. hvordan klarer du å bruke de opp før de blir harske? Står det kjølig?

Skrevet

Liker virkelig godt den oransje versjonen av "Heat" parfymen fra Beyónce.

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Oiii, det var mange...Jeg syns jeg har mange og har ca 10. hvordan klarer du å bruke de opp før de blir harske? Står det kjølig?

Eg har samla på parfymer i nærare 30 år, og ingen av dei gamle har blitt harske enno. Enkelte merke er meir utsett for det enn andre, eg veit mellom anna Annick Goutal har ein dårleg statistikk der. Om ein parfyme blir harsk har noko å gjere med kor mykje av duftstoffa som er basert på feittstoff, for det er berre feitt som harsknar. Så førebels har eg unngått det. Og så blir parfymer som du "dabbar" på harske, fordi dei får hudfeitt i seg, den typen flasker unngår eg. Samlinga står ikkje kaldt (ca. 21 grader), men alltid i skugge.

Skrevet

Merkelig, trodde parfyme var ferskvare. Jeg har kastet ganske mange opp igjennom pga harskning. Mine har aldri stått i sola.

Skrevet

Britney Spears Curious er vel favoritten, men liker også godt andre søte dufter fra blant annet Britney, Escada, Viktor & Rolf. Kan ikke bruke sterke, kvasse parfymer. Begynner å nyse som et helvete av dem..

Skrevet

Cacharel - Amor Amor <3 Den er dødsgod!

Liker også Lady million ganske godt :)

Ellers elsker jeg One Million og Jean paul-parfymen (Den mannefiguren, mørkeblå :) ) på menn! :)

Skrevet

Justin Bieber - Girlfriend, ofc!!! What else? Heh, neida. Har ingen favoritter for tiden, men Chanel pleier å ha gode, friske dufter synes jeg! :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Youth Dew Amber Nude frå Estee Lauder..

<3

Gjest Blomst83
Skrevet

J'adore <3 Men på sommer halvåret går det en del i kokos parfymen til Gwen Stefani.

Skrevet

Disse elsker jeg! :rodmer:

Haha! Har de 3 første jeg og, lukter nydelig :biggrin:

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Chanel Chance Eau Tendre

J'adore Dior

Tommy Hilfiger Eau De Prep

Escada Taj Sunset

Lady Gaga Fame

Skrevet

Haha! Har de 3 første jeg og, lukter nydelig :biggrin:

Da har vi veldig lik smak ;) Og du kommer til å like den siste og hvis du liker kokoslukt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Et litt irrelevant spørsmål her jeg håper noen kan svare på, men parfymerelatert:

Jeg trodde jeg endelig hadde funnet den perfekte parfymen for to år siden(kjøpte 100ml, så har faktisk fremdeles litt igjen), og jeg har vært så innmari glad i den. De siste månedene derimot, har jeg mistet litt av entusiasmen over den. Synes ikke den lukter like godt lenger, og tenker på å kjøpe en annen. Er det fordi den er gammel og har blitt oppbevart på et varmt bad, eller er jeg rett og slett bare lei den? :fnise:

Anonym poster: 3555e20287136278166e7fe0942b5713

Gjest navnelapp
Skrevet

Det kan vere ein kombinasjon av begge delar. Eg har også hatt dufter eg elska, som eg ikkje kan gå med lenger. Smaken forandrar seg med tida, med hudkjemien som forandrar seg med hormonar osv og masse andre faktorar. Men det kan også skuldast at flaska har blitt dårleg. Du kan jo gå i butikken og prøve den på deg, og kjenne om du får tilbake godkjensla?

Skrevet (endret)

Denne her er så god :)

post-36318-0-69103800-1366642391_thumb.j

Denne av Britney Spears får en sterk 2 plass :)

post-36318-0-26557000-1366642499_thumb.j

Endret av Lillemeg22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...