AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Før da jeg så for meg fremtiden hadde jeg aldri trodd at jeg skulle fortsatt være singel i en alder av 26. Trodde jeg skulle møte den rette for lenge siden, og til og med få mitt første barn som 28-åring. Det siste der kan jo fortsatt skje da, men heller ikke det ser ut til å gå etter planen. Jeg er som sagt 26 år, og har aldri hatt kjæreste. Jeg har så utrolig lyst på en! En jeg vil være med hele tiden, en jeg trives med, har det gøy med, som får meg til å føle meg bra. vil møte han nå! Jeg er i en venninnegjeng på 11 stykker, og jeg er den eneste single. Synes det er så trist! Venninnene mine har det så bra med kjærestene sine, og jeg unner dem alt godt. De er veldig flinke til å prioritere kun oss jentene og inkluderer meg også når kjærestene er med, men likevel føler jeg meg litt ensom. Jeg vil også ha en kjæreste! Mamma håper og håper og venter på den dagen jeg forteller henne at jeg har fått meg kjæreste. Hun har ikke sagt noe altså, men jeg plukker jo opp ting hun sier;) som f.eks: "når jeg får barnebarn så må vi jo sette opp en port der". "Og når du kommer hjem med kjæreste, så må vi ha ordnet det rommet der." hehe hun er så søt. Familie betyr alt for henne, og hvor ille ville det ikke vært om hun ikke fikk barnebarn? Hun vet jo nå også at jeg er den eneste single i venninnegjengen og synes vel det er på tide at jeg også finner noen. Jeg synes også det er på tide. Men hvor i alle dager skal jeg finne han? Måtte bare få det ut Anonym poster: edede894dcc20f5f0896f7cb8ed87d3b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg tenker at det kanskje er litt vel mye forventninger til dette framtidige kjæresteforholdet ditt om barnebarnrommet hos moren din allerede er planlagt. Og at sånt kan gjøre det vanskeligere å faktisk finne en kjæreste? Dessuten - det er langt fra alle forhold som blir som man trodde, kanskje din første kjæreste og du ikke får barn sammen, kanskje dere går fra hverandre når du er 32 og at du likevel rekker å finne drømmemannen (som kanskje ikke var som du forestiller deg nå) og få de barna du vil ha. Anonym poster: 7ba44731f30bbc4790f2ed614f101893 1
Gjest Summers Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Vannvittig venninnegjeng da! Men de kan ikke hjelpe deg?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg tenker at det kanskje er litt vel mye forventninger til dette framtidige kjæresteforholdet ditt om barnebarnrommet hos moren din allerede er planlagt. Og at sånt kan gjøre det vanskeligere å faktisk finne en kjæreste? Dessuten - det er langt fra alle forhold som blir som man trodde, kanskje din første kjæreste og du ikke får barn sammen, kanskje dere går fra hverandre når du er 32 og at du likevel rekker å finne drømmemannen (som kanskje ikke var som du forestiller deg nå) og få de barna du vil ha. Anonym poster: 7ba44731f30bbc4790f2ed614f101893 Det med mamma kom kanskje litt feil ut. Vi satt på terassen for en stund siden, og det er trapper ned til plenen. Vi så noen unger på andre siden av gata, og da sa hun at når hun får barnebarn så må det settes opp en port på terassen, så ungen ikke faller med trappene liksom;) noe lignende er det andre hun sier også. Hun har ikke kjøpt inn dobbeltseng til meg og min kommende mann liksom. Men jo, forventningene rundt dette med kjæreste er jo store. Men det er mest press jeg legger på meg selv. Jeg har så innmari lyst på kjæreste, og blir så lei meg av å ikke ha funnet han Anonym poster: c4df78e753e9cc845702b78d72e34c37
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Vannvittig venninnegjeng da! Men de kan ikke hjelpe deg? Vil ikke spørre dem, og tror ikke at de vil trenge seg på. De vet jo at det er ømt tema Jeg har møtt noen av vennene til kjærestene, men foreløpig ingen som jeg har fått interesse for dessverre Anonym poster: c4df78e753e9cc845702b78d72e34c37
Nettinettet Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Jeg synes det er viktig å ikke legge et negativt teppe over livet fordi man er singel når man er 26 år, det blir jo faktisk ikke noe bedre av at du fokuserer på singel statusen som noe katastrofalt og sukker for deg selv Du er i en fantastisk alder hvor livet skal være morro uansett om du er singel eller i ett forhold. Plutselig står du der med to unger, mann, forpliktelser og så tenker du "Hvorfor nøyt jeg ikke livet når jeg var singel??" Lev livet ditt, vær sosial, be venner og venners venner på fester og middager og bygg din sosiale sirkel som kan gjøre at du plutselig treffer en via noen som har med seg noen Endret 25. oktober 2012 av Nettinettet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå