AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Dere som har vært å sett "Nøtteknekkeren" eller andre balletter etc, er det vanlig å pynte seg? Jeg har aldri vært på operaen før, og heller ikke på ballettforestilling, så jeg lurer på om det er noe kleskode o.l. som man bør ta hensyn til? Takk for svar Anonym poster: 2dd8c440ae47247429def8da82300540
FruLuna Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Nøtteknekkeren er kjempefin! De fleste pynter seg litt i operaen. Hvor mye varierer, og du blir nok ikke avvist hvis du kommer i slitt dongeri, men med en fin hverdagskjole, for eksempel, er du trygg.
Mafalda Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Pent hverdagsantrekk/litt pyntet er bra. Når det er sagt, kom jeg en gang brasende inn ikledd støvler og allværsjakke (kom heseblesende rett fra utendørs fotballcup), og det gikk helt fint, men jeg følte meg ikke helt komfortabel... Gled deg til Nøtteknekkeren, det er julestemning!
Fashionistaen Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Jeg har sett nøtteknekkeren omtrent hvert år med familien siden jeg var syv, og for meg er det selve symbolet på at det snart er jul De pleide forøvrig å bytte mellom tre forskjellige versjoner og kjørte disse på rundgang. Vet ikke om de har mer enn en nå som de har flyttet til Bjørvika, for jeg har bare vært på Nøtteknekkeren på den nye operaen en gang, og da kjørte de en annen oppsetning enn på den Gamle Operaen. Du burde glede deg! Det er langt fra den vanskeligste og mest imponerende balletten jeg har sett, men jeg elsker stemningen og synes det er veldig sjarmerende fordi barna er med. Når det kommer til dresskode så går folk kledd ganske så forskjellig og endel går i det jeg vil kalle for helt ordinære hverdagsklær. Jeg liker å pynte meg og pleier å gå med kjole og stiletter når jeg besøker operaen. Jeg nok er mer pyntet enn snittet, men det er tross alt operaen man er i Endret 26. oktober 2012 av Fashionistaen
Gjest Wanderlust Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg elsker Nøtteknekkeren! Jeg pleier å pynte meg når jeg en sjelden gang går i operaen. Det syns jeg hører til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå