Jeanine Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 samboeren min var for et par uker siden hos brudekjolen as i Oslo for å se om han fant noe han likte. Vi hadde bestilt time på forhånd og han fikk veldig bra hjelp. Men dama som hjalp han ble sur da han ikke bestilte det han hadde prøvd.. Han spurte om å få telefonnummeret slik at han kunne ringe dersom han bestemte seg for denne kledningen, men det sa hun at ikke gikk an. Men skulle han ikke ha det nå så måtte han bestille ny time og komme igjen en annen gang. Da sa han som sant var at det var jo synd siden han egentlig bor på motsatt kant av landet og ikke kunne komme innom på flere måneder og da ville det allikevel være for sent. Men da var det plutselig greit at han ringte alikevel da.. rare greier dette og dårlig kundebehandling, så nå vil han ihvertfall ikke leie klær der. Det må da være lov å få sjekke utvalget uten å plikte seg til noen ting?? Tenk om det var meg som var på utkikk etter brudekjole, det er jo ikke sikkert at drømmekjolen minfantes i den butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 herlighet! :o det må da være lov å prøve uten å måtte kjøpe noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Dårlig service det der! Hadde garantert ikke gått tilbake dit! Finns MANGE andre salonger med god service okke som :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 1. mars 2004 #4 Del Skrevet 1. mars 2004 Vi har elid antrekk der til sambo og pappa og ja det er dårlig service der..Kommer helt ann på hvilken dame som hjelper deg..Og jeg måte finne frem alt selv jeg..Og vi måtte leie der pga ingen andre steder hvor de har brokade dress/jakke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå