ermannda76 Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Bor i Trondheim sentrum. Hvilken av alle disse treningssentrene er best for en overvektig slask? Er ikke sykelig overvektig, men er utrent og det vises. Legesjekk sier jeg er frisk, men bør ta noen grep for at det skal fortsette slik. Er 36 år nå, og det er på tide å ta seg sammen før livsstilssykdommene tar meg. Om det bare er ferdigtrente atleter tilstede på et treningssenter så vil det føles ukomfortabelt og være der. Derfor lurer jeg på hvilke kjeder som har flere medlemmer som meg. Dessuten jobber jeg hjemmenfra for meg selv, og har full frihet i forhold til når på døgnet jeg kan ta meg fri. Personlig oppfølging, hvor kanskje t.o.m. kosthold blit diskutert, er også ønskelig. Det ideelle jeg ser for meg er at jeg trener iht et personlig designet program på et sted hvor det i hvertfall finnes noen andre i samme situasjon (altså folk som skal prøve og gå fra dårlig til god form, ikke bare opprettholde en allerede god fysikk), og hvor det er personlig oppfølging med måling, veiing og rådgivning med jevne mellom rom (1-2 ganger pr mnd?). Kanskje noen har generelle observasjoner fra ulike kjeder, og har jeg flaks så kjenner noen til hvilke av de lokale tilbudene i Trondheim som kunne passe. Har aldri satt min for i et slikt senter før (bokstavelig talt), så jeg er litt redd..:-) Endret 25. oktober 2012 av ermannda76
Gjest Snoken- Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Treningsenter som tilbyr sal-timer, har ofte en god variasjon av mennesker uten bolere. Drar du til et treningsenter hvor det ikke finnes sal eller har resepsjon så ville du garantert møte en drøss med menn som er store som gorillaer i singleter. Så jeg vil anbefale treningsenteret som er stort, moderne billig, og som har godt utvalg av sal-timer. Endret 25. oktober 2012 av Snoken-
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Og jeg lover deg at hvis inntrykket ditt er at det bare er ferdigtrente mennesker på treningsenter så kommer du til å bli overasket over mangfoldet! :-p Anonym poster: 25641a8c2b62afe33941ed3c2cbca82b
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Mitt inntrykk er at dette er litt bestemt av tid på døgnet man er på senteret jeg.. Jeg for eksempel har mulighet til å trene forskjellige tider på døgnet, og rundt klokka 9-11 om morran, er det bare meg og pensjonistene. Passer meg ypperlig! Rundt lunsj er det studentene, etter klokka 4 er det de som kommer rett fra arbeid, og utover kvelden kommer de sosiale folka som skravler og løfter vekter og ser ut som gorillaer. 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Mitt inntrykk er at dette er litt bestemt av tid på døgnet man er på senteret jeg.. Jeg for eksempel har mulighet til å trene forskjellige tider på døgnet, og rundt klokka 9-11 om morran, er det bare meg og pensjonistene. Passer meg ypperlig! Rundt lunsj er det studentene, etter klokka 4 er det de som kommer rett fra arbeid, og utover kvelden kommer de sosiale folka som skravler og løfter vekter og ser ut som gorillaer. Haha, det har jeg aldri tenkt på, men det er jo så sant! :-D Anonym poster: 25641a8c2b62afe33941ed3c2cbca82b
Gjest Darthoven Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Ikke heng deg så mye opp i det, TS! Jeg er kanskje ingen bole-gorilla (lenger) men nokså veltrent, og jeg blir bare glad for å se utrente folk på treningsstudioet. 1. Jeg føler meg bra ved at det er folk der som er dårligere trent enn meg 2. Jeg tenker "good for you" at du har kommet i gang og trener 3. Jeg har mer enn nok med min egen trening, og om jeg gjør meg opp noen tanker om noen i det hele tatt så er det eventuelt smukke damer som fanger min oppmerksomhet (neida jenter, jeg glaner ikke) 1
Gjest Tidssone Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 Ikke heng deg så mye opp i det, TS! Jeg er kanskje ingen bole-gorilla (lenger) men nokså veltrent, og jeg blir bare glad for å se utrente folk på treningsstudioet. 1. Jeg føler meg bra ved at det er folk der som er dårligere trent enn meg 2. Jeg tenker "good for you" at du har kommet i gang og trener 3. Jeg har mer enn nok med min egen trening, og om jeg gjør meg opp noen tanker om noen i det hele tatt så er det eventuelt smukke damer som fanger min oppmerksomhet (neida jenter, jeg glaner ikke) Jeg har det omlag som deg, men jeg bedriver ofte hyppig smugtitting. Ofte. Det hender seg jeg blir fersket også. Snart må jeg bytte treningssenter, da jeg sikkert omtales som Hun-som-glaner.
orgus Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Hvis du drar på Elixia Panorama mellom 10 og 14 så trener du alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå