AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har aldri vært veldig glad i barn, de har alltid vært plagsomme og litt irriterende i mine øyne - men så er jeg ganske ung da. Jeg er 24 år gammel. De siste tre årene har jeg studert ingeniør, men nå i høst begynte jeg på medisinstudiet, og kommer ikke til å være ferdigutdannet før jeg er 30 år, og da venter turnusen. Sannheten er den at, jeg har det siste halvåret fått lyst til barn. Jeg vet at jeg ikke kan få barn før jeg er ferdig med studiet og det er jo ganske mange år til jeg er ferdig. Vet heller ikke om jeg kan få barn med engang jeg er ferdig på studiet heller, må jo få meg jobb, også har jeg planer om å spesialisere meg etc. Så jeg er egentlig blitt bekymret på om jeg noen kan skal få muligheten til å få barn. Noen andre her som har det på samme måte? Hvordan takler dere disse følelsene? Anonym poster: 8f5682c22ca6e08a07f4194bfdf046b4
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Hvorfor kan du ikke få barn mens du studerer? Mange som har gjort det før deg. Og hvis du nå sitter der som 24-åring og ikke klarer å skaffe deg barn før det er forsent, rett og slett fordi alt annet må gjøres ferdig først, så må jeg jo bare si at som man reder, så ligger man...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå