Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en mann i månedsvis nå. Vi har snakket og vært enig om at ingen av oss føler seg klar for et forhold, men vi er glad i hverandre.

Han er veldig sjenert og jobbet lenge for å i det hele tatt få meg med ut på date.

Etter vi hadde denne samtalen (hvor jeg også innrømmet at jeg har falt for ham), har han blitt så utrolig vinglete! En dag kan han invitere meg på en ukes hyttetur, neste dag kan vi møtes, og jeg får ikke så mye som en klem. Noen ganger når vi møtes er det første han gjør å holde godt rundt meg og kysse meg. Andre ganger føler jeg nesten at han ser ned på meg med ting han sier og gjør.

Hva skal jeg tro? Jeg merker selv at jeg har blitt veldig bakpå. Jeg tar ofte kontakt, og liker å snakke med han, men når vi møtes er jeg veldig tilbakeholden, tar aldri initiativ til så mye som en klem, for jeg vet aldri hvor jeg har han!

Hva skal jeg tro? er det noen sjans for at dette kan utvikle seg videre? Hvorfor er han så opp og ned?

Anonym poster: 794772688c7c4163a77de4be75e21f53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAN har hatt dårlige erfaringer før. Hva han har opplevd i livet aner jeg ikke, men det er tydelig at han er redd for å bli avvist, for at du skal snu ryggen til, for å bli latterliggjort, eller på annen måte bli tråkket på.

HAN er redd for det samme som du.

DU vet bedre enn å skrive "dere menn". Du vet at dette har å gjøre med hans erfaringer tidligere i livet. Du vet at kvinner oppfører, tenker og føler akkurat det samme som menn som har opplevd vonde ting i livet. Man blir såret, redd, sjenert.

Fint at du liker han! Til den dagen at han kommer ut av skallet sitt, til den dagen han ikke sliter med den sjenansen og en eller annen type angst, så kan det være at du må finne styrke for dere begge to.

Elsker du han? Da kan jeg love deg at det blir bedre etter hvert. Hvis han får hjelp med å komme ut av dette, før eller siden.

Anonym poster: 3407cac1c6d88f51a6414d382be45ed2

• Liker 2
Skrevet

Hei.

Jeg vil råde deg til være forsiktig.

Denne mannen gir deg miksa signaler, han er varm og kald, drar deg til seg og slipper fra.

Han er usikker på egne følelser, men problemet er at det vil du og bli.

Usikkerhet i forhold er ikke bra.

Den ene vil forholdet mer en den andre, men det er ikke uttalt.

Dersom du ønsker ett forhold til denne mannen må du be om en samtale hvor dere definerer hva som er mellom dere.

Er vi kjærester eller ikke.

Du må si hva du vil og dersom han ikke kan møte deg på det må du gi slipp på han.

Hilsen Voksen Dame

Skrevet

"vi" menn er egentlig ikke vinglete overhodet. Vi vil egentlig bare drikke, pule og ha det gøy, men DERE overtenker og kompliserer som regel vår enkle livsfilosofi. Dermed kan vi fremstå som vinglete ;)

Skrevet

Nesten sånn var kjæresten min også da vi holdt på! Noen dager kunne han være utrolig avvisende, spesielt hvis vi var sammen med venner, og nesten ikke si noen ting til meg eller se på meg. Andre ganger var han kjempegrei og ville ha masse nærhet. Jeg ble IKKE klok på dette i det hele tatt, det gjorde meg ganske usikker, rett og slett fordi jeg ikke skjønte om han faktisk ville ha meg eller om han bare synes det var fint å få litt nærhet av og til. Jeg vurderte en periode å avslutte det hele fordi jeg ikke orket å få så blandede signaler hele tiden, og gå rundt med dårlig følelse den ene dagen og en kjempegod følelse den andre dagen. Det var en skikkelig berg-og-dalbane-periode. Likevel følte jeg på en eller annen merkelig måte at det var verdt å kjempe litt, og alt ble bare bedre og bedre med tiden. Vi ble sikrere på hverandre, lærte hverandre å kjenne og klarte å kommunisere bedre. Nå er alt helt perfekt, og det er ikke en overdrivelse en gang :-) Har aldri hatt det bedre.

Kanskje han du holder på med bare trenger litt ekstra god tid? Kanskje han har opplevd noe som gjør ham usikker og redd for å binde seg eller redd for å bli avvist? Kan du snakke med han om det, tror du?

Skrevet

Jeg sleit meg ut på en slik mann, aldri mer....var akkurat slik du beskriver det. Helt håpløst og slitsomt.

så det ble jo naturligvis slutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...