Gå til innhold

Sexy kostyme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yeah, tenkte å overraske han med et sexy kostyme. Lekte litt med tanken å være sexy french housemaid. Eller er det kjedelig? Syns liksom at sykepleier og skolejente blir litt for vanlig, så hadde ikke lyst til det :P

Kom med tips! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

teletubby? :danse:

Anonym poster: ba391054eebe5c28699a4c731612f301

• Liker 1
Skrevet

nazi-uniform

Anonym poster: cff54b9a392a9c14221517616b2ef142

Skrevet

Da jeg tenkte å overraske min, vurderte jeg å kjøpe denne :fnise: Han er over middels glad i transformers da! :)

Anonym poster: a5f65a603de7079765ef816c2e6f4387

• Liker 1
Skrevet

Da jeg tenkte å overraske min, vurderte jeg å kjøpe denne :fnise: Han er over middels glad i transformers da! :)

den var bare ÅSÅM! :D

• Liker 2
Skrevet

Skjekk ut temashop.no. Der er mye spennende! :)

Skrevet (endret)

Yeah, tenkte å overraske han med et sexy kostyme. Lekte litt med tanken å være sexy french housemaid. Eller er det kjedelig? Syns liksom at sykepleier og skolejente blir litt for vanlig, så hadde ikke lyst til det :P

Kom med tips! :D

Foreslår at du komponerer noe selv, en blanding av komisk og skummelt, med dramatisk sminke. Men det viktigste av alt; kjøp deg hoggtenner, en sexy vamp slår sjelden feil! Gjerne den eksklusive varianten med hjørnetenner som du limer på originale tenner. GOOD LUCK!

Endret av MrSmith
Skrevet

Tenkte ikke å bruke det på halloween :) men takk for tips ^^

Skrevet

Tenkte ikke å bruke det på halloween :) men takk for tips ^^

Tenkte ikke på Halloween jeg heller ;), men det kan være det samme, mange gode tips her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...