Gå til innhold

Har han sletta meg fra skype?!? Ånei :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅh..

Har blitt godt kjent med en over skype. Vet en del om han og hvor han bor, men kun fornavnet hans. Han bor i en veldig stor by, så tror ikke det er så lett å finne han.

Det har vært flere ganger det har gått 1 uke mellom vi har snakket sammen. Vi snakket sammen sist i går, men nå er ikonet hans HELT grått (med spørsmålstegn inni) og det står "denne personen har ikke delt detaljer med deg" på profilen hans..

Før var ikonet hans grått med grønn ring rundt når han var avlogget, og jeg kunne se infoen hans.

Vi har snakket sammen i mange måneder og den siste samtalen vi hadde sammen i går var veldig hyggelig. Vi har til og med avtalt at vi skal møte hverandre.

Jeg har blitt veldig glad i han, og det har virket som om at han har blitt veldig glad i meg og..

Og nå er det over...

Sitter her og griner..

Faen.

Anonym poster: 97951241e5b52079853516c02a0a9ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja må desverre meddele at om det har blitt grått med spørsmålstegn inni så har han slettet deg.

Leit å høre :(

Skrevet

Ja må desverre meddele at om det har blitt grått med spørsmålstegn inni så har han slettet deg.

Leit å høre :(

Kan jeg legge han til på nytt?

Anonym poster: 508db4e4a2e305ca48ee0489a86290a0

Skrevet

han fikk nok panikk når du ville treffe han kanskje? huff er virkelig trist. noen folk er bare for feige til å se ting som de er

Anonym poster: 53531816d8c8c829b3ce19f8094ba4d3

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som at han feiga ut i siste sekund ja.. Du fortjener bedre:) :klem:

Skrevet

NEI, det må du ikke!!!

• Liker 3
Skrevet

Du kan sende kontaktdetaljer på nytt, men kan godt hende han har blokket deg også, eller lar være å taimot forespørselen. Men ja, kjipt når sånt skjer :(

Skrevet

NEI, det må du ikke!!!

hvorfor kan jeg ikke det?

Skrevet

Uff, han har sletta deg ja :( Det var veldig trist å høre!

Skrevet

Ikke legg ham til igjen, han har jo valgt å slette deg...!

• Liker 4
Skrevet

Du kan sende kontaktdetaljer på nytt, men kan godt hende han har blokket deg også, eller lar være å taimot forespørselen. Men ja, kjipt når sånt skjer :(

Hvordan gjør jeg det? Får faktisk til å ringe han, men feiga ut og la på..

Uff..

Det var INGENTING som indikerte på at han skulle slette meg! Hva om han gjorde det med en feil?

Det siste han skreiv var "Sov godt, og ikke vær oppe for lenge. xxx" Og når jeg spurte om vi kunne snakkes i morgen så skreiv han "kanskje ;)"

Ååh.. :'(

-TS

Skrevet

hvorfor kan jeg ikke det?

Fordi han har slettet deg. Bevis at du faktisk eier stolthet og at du ikke lar deg bli påvirket av gutter som har tråkket på deg.

• Liker 5
Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Får faktisk til å ringe han, men feiga ut og la på..

Uff..

Det var INGENTING som indikerte på at han skulle slette meg! Hva om han gjorde det med en feil?

Det siste han skreiv var "Sov godt, og ikke vær oppe for lenge. xxx" Og når jeg spurte om vi kunne snakkes i morgen så skreiv han "kanskje ;)"

Ååh.. :'(

-TS

Tror det skal være mulig å høyreklikke og klikke send kontaktdetaljer. Er ikke 100% sikker hvordan, men er mulig hvertfall.

Men lykke til hvertfall.

Skrevet

Fordi han har slettet deg. Bevis at du faktisk eier stolthet og at du ikke lar deg bli påvirket av gutter som har tråkket på deg.

Herregud.. dette føles akkurat som om at noen slår opp med meg.. Drar til hjembyen min i morgen og spiser is med en av venninnene mine tror jeg.. Takler ikke dette alene.

Har en hel del gutter som mer enn gjerne vil være sammen med meg, men denne gutten var spesiell.

Kommer ikke til å greie å sove i natt..

-TS

Skrevet

Kanskje en fyr som oppdaget at han egentlig var der med sin søster? ;)

(les annen tråd på forumet)

• Liker 4
Skrevet

Herregud.. dette føles akkurat som om at noen slår opp med meg.. Drar til hjembyen min i morgen og spiser is med en av venninnene mine tror jeg.. Takler ikke dette alene.

Har en hel del gutter som mer enn gjerne vil være sammen med meg, men denne gutten var spesiell.

Kommer ikke til å greie å sove i natt..

-TS

Det skjønner jeg godt. Det er alltid godt å få snakket om det med en god venn.

Skrevet

Tror det skal være mulig å høyreklikke og klikke send kontaktdetaljer. Er ikke 100% sikker hvordan, men er mulig hvertfall.

Men lykke til hvertfall.

Sendte han ny forespørsel nå.

Tusen takk! Får meg til å føle meg LITT bedre ihvertfall..

Han er den eneste jeg har stolt sånn på og det er ingen andre som vet så mye om meg som han. Har derfor hatt det vanskelig med å gå inn i forhold. Ble mobbet av alle guttene i klassen før, så jeg har hatt det vanskelig med å stole på menn. Og når jeg først stoler sånn på noen så velger han å slette meg fra skype uten et eneste tegn på at han kom til å gjøre det..

Tror det kommer til å ta lang tid før jeg stoler på noen igjen..

-TS

Skrevet

Kanskje en fyr som oppdaget at han egentlig var der med sin søster? ;)

(les annen tråd på forumet)

Hahah! Så den tråden ja.

Nei, han er umulig min bror. Har jo sett han mange ganger :nigo:

-TS

Skrevet

Hahah! Så den tråden ja.

Nei, han er umulig min bror. Har jo sett han mange ganger

-TS

Men han kan jo muligens være din litt ukjente bror? :fnise:
Skrevet

Men han kan jo muligens være din litt ukjente bror? :fnise:

Hahah! Det er ganske lite sannsynlig. :gjeiper.

Men hvem vet?

Takk for at du får meg i bedre humør ihvertfall! :)

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...