Gå til innhold

Å ha sex med et "partert lik". Sexleketøy for menn

Anbefalte innlegg

Tok en titt på kondomeriet og så litt på sexleketøy for menn av nysgjerrighet og må si jeg ble litt overrasket over utvalget. Det ble dessverre litt småekkelt synes jeg.

http://www.kondomeriet.no/kategori/vaginaer/9072830

http://www.kondomeriet.no/produkt/fuck-me-silly-2-torso/27114855

Hvordan er det å ha sex med det der? Jeg får en litt sånn der "sex med partert lik"-følelse når jeg ser det. Joda, jeg har min dildo, men jeg føler at det blir litt anderledes egentlig. Fleshlight går vel, men synes det blir litt voldsomt en halv overkropp i senga.

Dukkene ser jo litt bedre ut, de har tross alt et hode, men den ser jo på deg og da. Får de fleste menn tenningen på dette? Har de fleste menn slike saker på soverommet?

Anonym poster: 15828d5668be086254660f917d6c6238

• Liker 2

Fortsetter under...

hvordan er det anderledes enn en avkuttet pikk?

Det er større :sjenert:

Avkoppet hånd... eller penis, er liksom bedre å se enn et dødt menneske.

Men var ikke akkurat mening og være fordumsful her og det er selvsegt helt greit at de har, jeg hadde ikke slått opp av den grunn. Men jeg synes det nesten blir litt grotest med halve kropper i senga egentlig. Og hvorfor lages de sånn? Hvorfor ikke ha med alt som bein, hode og armer? Vet ikke om der laget for menn med spesielle fetisher, men synes nå egentlig de så ut til å være det vanlige sexleketøy for vanlige menn.

Anonym poster: 7f4fdaf4a8be55d1660aec7a3464904e

• Liker 3

Annonse

Ja, akurrat den syns jeg er teit, kvinner med dildo tar kontrol av sin sexualitet, menn med gummi vagina, er ekle ensome jomfruer.

ikke akkurat, men det er bare utformingen på den greia som er veldig spesiell kan man si...den fleshlight greia var ok, men det andre var....jah.....no comments.

• Liker 1

Syns de vaginaene og overkroppene ser litt freaky ut jeg, altså.

For ordens skyld syns jeg også naturtro peniser med testikler og hele pakka også ser freaky ut. Jeg har en vibrator, men den ser absolutt ikke ut som en penis.

Jeg ser heller ikke på mannfolk som har leketøy som ekle og ensomme jomfruer. Prøver å få mannen til å kjøpe fleshlight, men han vil ikke ha... :-P

Anonym poster: 0630d41e26ed9dfdc9fab7843ce88c6e

• Liker 1
Gjest Raindrops

Men var ikke akkurat mening og være fordumsful her og det er selvsegt helt greit at de har, jeg hadde ikke slått opp av den grunn. Men jeg synes det nesten blir litt grotest med halve kropper i senga egentlig. Og hvorfor lages de sånn? Hvorfor ikke ha med alt som bein, hode og armer? Vet ikke om der laget for menn med spesielle fetisher, men synes nå egentlig de så ut til å være det vanlige sexleketøy for vanlige menn.

Det er nok helt vanlige leker for helt vanlige menn, selv om det helt sikkert finnes noen med en fetish for dette også. Realdolls, som da blir en fitte med med de bena og armene du savner, møter vel gjerne enda flere fordommer.

• Liker 1

Det handler sikkert også om pris? Den er jo ikke akkurat billig, og om du skulle ha med resten av kroppen, så hadde det blitt enda dyrere. Og da er man nok enda lenger over i for spesielt interesserte-kategorien. Jeg ser ikke helt problemet. Jeg så faktisk en manne-utgave av denne på tv nylig, så det finnes også en anatomisk utstyrt+ mannetorso, om noen skulle føle behov for det. Jeg tror du overtenker det. Det handler vel først og fremst om et verktøy for å oppnå orgasme. Og denne har vel det mest nødvendige for å oppnå det.

• Liker 4
Gjest Snoken-

ikke akkurat, men det er bare utformingen på den greia som er veldig spesiell kan man si...den fleshlight greia var ok, men det andre var....jah.....no comments.

Jeg vil tro at folk velger parterte jenter fordi den kan legges i senga, men det kan man ikke med fleshlight. Så får man mer "sex" enn en runk, også tar det vel mindre plass og er billigere?

Annonse

Tok en titt på kondomeriet og så litt på sexleketøy for menn av nysgjerrighet og må si jeg ble litt overrasket over utvalget. Det ble dessverre litt småekkelt synes jeg.

http://www.kondomeri...aginaer/9072830

http://www.kondomeri...-torso/27114855

Hvordan er det å ha sex med det der? Jeg får en litt sånn der "sex med partert lik"-følelse når jeg ser det. Joda, jeg har min dildo, men jeg føler at det blir litt anderledes egentlig. Fleshlight går vel, men synes det blir litt voldsomt en halv overkropp i senga.

Dukkene ser jo litt bedre ut, de har tross alt et hode, men den ser jo på deg og da. Får de fleste menn tenningen på dette? Har de fleste menn slike saker på soverommet?

Anonym poster: 15828d5668be086254660f917d6c6238

Jeg vet ikke om noen som åpent innrømmer at de har det. Hvordan mener du at disse leketøyene burde se ut for at de ikke skal være ekle?

Det kan være fristende å le av slike proteser, men som franskmennene sier "il faut de tout pour faire un monde".

Det er kanskje bedre å ha litt sympati med de som har dette behovet. Men kanskje blir noen fornærmet av det også.

Men til TS: tror ikke dette er vanlig kost for de fleste menn, tar sjansen på å svare for noen flere enn meg selv her.

Synes forresten alle leketøy som er kopier av kroppsdeler er en smule creepy. Gummipikk med baller er ikke bra i det hele tatt, men så er jeg mann da :).

Endret av MrSmith
  • Liker 1
Annonse

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51mNw3HXznL._SL500_.jpg

Hvem kan vel si nei til "over 20 lbs of pussy ass"?!

Men seriøst, selv om jeg ikke gidder å investere i noe slikt så er ikke nekrofili noe jeg har tenkt på når jeg har sett slikt. Det sier kanskje noe om TS at hun tenker på døde kropper når hun ser det?

Anonym poster: 92a12babfbddca15cd101552a9846b76

Gjest Darthoven

Aldri tenkt, eller hatt noe behov for en sånn halv-kropp før. Men nå fikk jeg jaggu lyst på en! Skal ønske meg en til jul av kona.

Gleder meg til det kommer "ekte" robot-sex-dukker som kan gå, gjøre jukkebevegelser osv. Tenk så kult å ha trekant, firkant, femkant osv, uten at noen KAN bli sjalu.

Gjest Gunfreak

Aldri tenkt, eller hatt noe behov for en sånn halv-kropp før. Men nå fikk jeg jaggu lyst på en! Skal ønske meg en til jul av kona.

Gleder meg til det kommer "ekte" robot-sex-dukker som kan gå, gjøre jukkebevegelser osv. Tenk så kult å ha trekant, firkant, femkant osv, uten at noen KAN bli sjalu.

Jeg vil ha en buffybot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...