Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Hvis en kvinne ser en mann hun vil ha, er det slik at hun begynner å "jakte" på han? Dvd. At hun blir nærgående og prøver å få kontakt? Prøver å få han til å se på henne?
Alina X Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Ja, men hvis denne personen viser ingen interesse tilbake, kan hun lett tenke at han ikke er interessert og slutter å henge etter han ELLER hun ser det som en utfordring, og eskalerer. Hun er nok mye i nærheten av han og prøver å få hans oppmerksomhet. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Ja, men hvis denne personen viser ingen interesse tilbake, kan hun lett tenke at han ikke er interessert og slutter å henge etter han ELLER hun ser det som en utfordring, og eskalerer. Hun er nok mye i nærheten av han og prøver å få hans oppmerksomhet. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er motsatt. Jeg blir redd og tar avstand Men nå er jeg følelsesmessig skadet og da... HAHA! Men er faktisk flere venner av meg som gjør det samme. De venter på at mannen skal ta kontakt... Anonym poster: 976846a0dbf5c6c4897d9474eb731326
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Ja! Jeg har forsøkt å få oppmerksomhet flere ganger. Men Når han aldri tar kontakt, så regner jeg med at han ikke er interessert. Ingen damer vil virke psyco heller =P Anonym poster: 2b6035492c5a33dcc51ec2d12e3153d5
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 De fleste jenter prøver nok å sende noen signaler og hinting for å få ham til å legge merke til seg. En del mannfolk er dårlig til å tolke slike signaler, men så er en del jenter bevisst dette, og gir ham signaler han nesten må legge merke til. Andre jenter er så sikre på seg selv at de sier rett ut at det er ham de vil ha.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Jenter sitter med hendene i fanget og venter på at drømmeprinsen skal komme ridende forbi på sin hvite hest og stoppe ved henne og ta henne med hopp på hesten i det de rir sammen inn i solnedgangen. Ingen jenter ønsker selv å sette seg på den hvite hesten, plukke opp prince charming og ri inn i solnedgangen. For det ødelegger denne latheten deres, da kan de ikke lenger bare sitte der med hendene i fanget, da må de gjøre noe aktivt selv. Anonym poster: fe1c58b7fe9ae80e3045f9d3c00f94fb 3
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg gjør så godt jeg kan, men det er uansett vanskelig å få det til helt på egenhånd :gjeiper: Jeg er for tosidig vising av interesse og invitasjoner til å møtes jeg. Litt initiativ på hver gir mye kontakt 1
Gjest energibånd Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Møter jeg en gutt jeg syns er interessant på byen, så er jeg ikke redd for å ta kontakt. Da går jeg bort til fyren og starter en samtale, får bestandig god respons, men problemet med gutter på byen er at de er ute etter ONS, og jeg er ikke en jente som har ONS, så byen er vel ikke den beste plassen å sjekke noen opp. På universitet har jeg ikke sjekket opp noen, men om jeg hadde møtt noen jeg likte der, så hadde jeg prøvd å bli kjent med fyren, hadde prøvd å oppnå kontakt på en naturlig måte - ikke på en nærgående måte, jeg misliker selv når fremmede folk blir for nærgående. Endret 26. oktober 2012 av Toppkvark
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 Jenter sitter med hendene i fanget og venter på at drømmeprinsen skal komme ridende forbi på sin hvite hest og stoppe ved henne og ta henne med hopp på hesten i det de rir sammen inn i solnedgangen. Ingen jenter ønsker selv å sette seg på den hvite hesten, plukke opp prince charming og ri inn i solnedgangen. For det ødelegger denne latheten deres, da kan de ikke lenger bare sitte der med hendene i fanget, da må de gjøre noe aktivt selv. Anonym poster: fe1c58b7fe9ae80e3045f9d3c00f94fb Stakkar, så bitter.. Jeg er mann selv, og har opplevd mange ganger at jenter/kvinner har tatt kontakt, så den ensidige framstillingen din deler jeg ikke.
melly666 Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 Helt ærlig blir jeg ikke noe særlig interessert i en mann kun av å se han, og jeg har aldri vært singel så lenge at jeg ønsket meg en kjæreste - så har aldri gått opp til en mann random for å snakke med han. Men hvis jeg først er interessert (og singel) tar jeg gjerne initativ til å starte å date, treffes, bli kjærester ect - og har gjort det flere ganger.
Andreas8 Skrevet 25. oktober 2012 #12 Skrevet 25. oktober 2012 Helt ærlig blir jeg ikke noe særlig interessert i en mann kun av å se han, og jeg har aldri vært singel så lenge at jeg ønsket meg en kjæreste - så har aldri gått opp til en mann random for å snakke med han. Men hvis jeg først er interessert (og singel) tar jeg gjerne initativ til å starte å date, treffes, bli kjærester ect - og har gjort det flere ganger. 3
aquiz Skrevet 25. oktober 2012 #13 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg stikker bortom med verdens søteste smil og sier "Hei" og så begynner praten vanligvis helt av seg selv! Jeg er litt kresen når det kommer til menn, men jeg har alltid fått "byttet" mitt! I like the huntingseason!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #14 Skrevet 25. oktober 2012 Det var ikke vanskelig å forstå ? Menn hun allerede er venn med, kjenner eller har snakka med. Anonym poster: 98fd011b4bbd98f8eac0425054d047a0 2
tom1986 Skrevet 25. oktober 2012 #15 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg stikker bortom med verdens søteste smil og sier "Hei" og så begynner praten vanligvis helt av seg selv! Jeg er litt kresen når det kommer til menn, men jeg har alltid fått "byttet" mitt! I like the huntingseason! Du vet at kvinner kan ikke være jeger, kun byttet. Hvilken som helst gjennomsnittlig kvinne kan gå bort til omtrent hvilken som helst mann og "få byttet sitt". Dvs, ons. 1
Andreas8 Skrevet 25. oktober 2012 #16 Skrevet 25. oktober 2012 Det var ikke vanskelig å forstå ? Menn hun allerede er venn med, kjenner eller har snakka med. Ah. Jeg er litt sliten for tiden så det å "tolke" er ikke min sterkeste side akkurat nå.
Andreas8 Skrevet 25. oktober 2012 #17 Skrevet 25. oktober 2012 Du vet at kvinner kan ikke være jeger, kun byttet. Hvilken som helst gjennomsnittlig kvinne kan gå bort til omtrent hvilken som helst mann og "få byttet sitt". Dvs, ons. Tror du virkelig på det der? Tror du virkelig at kvinner aldri har opplevd det å bli avvist? 3
melly666 Skrevet 25. oktober 2012 #18 Skrevet 25. oktober 2012 "Men hvis jeg først er interessert (og singel) tar jeg gjerne initativ til å starte å date, treffes, bli kjærester ect - og har gjort det flere ganger." det = ta initativ til å date når jeg allerede kjenner personen - som en allerede har påpekt
tom1986 Skrevet 25. oktober 2012 #19 Skrevet 25. oktober 2012 Tror du virkelig på det der? Tror du virkelig at kvinner aldri har opplevd det å bli avvist? Det var ikke det jeg skrev. Prøv igjen.
aquiz Skrevet 25. oktober 2012 #20 Skrevet 25. oktober 2012 Du vet at kvinner kan ikke være jeger, kun byttet. Hvilken som helst gjennomsnittlig kvinne kan gå bort til omtrent hvilken som helst mann og "få byttet sitt". Dvs, ons. Lett å få ons, mere moro i å faktisk jobbe litt. Det kan gå begge veier akkurat som med dere, og de som er alt for villige mister jeg lysten på -fort. Så jeg har faktisk ikke huske at jeg har hatt en ons noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå