Gå til innhold

Skiller oss - men håper han kommer tilbake :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg skiller oss nå, han er allerede i gang med et nytt forhold som begynte for ganske lenge siden.Vi har to barn. Mange vonde følelser og sinne hos meg.

MEN allikevel håper jeg at han skal ombestemme seg og velge å bli hos meg! Føler dette er svakt av meg og at jeg heller burde være glad for å bli kvitt en som behandler meg sånn. Men så går jeg altså her og håper.

Er det noen som har gode råd å gi meg! Og er dette helt normalt? Kan da noen fortelle meg at dette går over, for ellers har jeg en trist framtid foran meg, føler jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann og jeg skiller oss nå, han er allerede i gang med et nytt forhold som begynte for ganske lenge siden.Vi har to barn. Mange vonde følelser og sinne hos meg.

MEN allikevel håper jeg at han skal ombestemme seg og velge å bli hos meg! Føler dette er svakt av meg og at jeg heller burde være glad for å bli kvitt en som behandler meg sånn. Men så går jeg altså her og håper.

Er det noen som har gode råd å gi meg! Og er dette helt normalt? Kan da noen fortelle meg at dette går over, for ellers har jeg en trist framtid foran meg, føler jeg.

Jeg er i akkurat samme situasjon, bare at jeg tror jeg vil at min mann skal komme tilbake fordi da får jeg bevist at jeg ikke er så lett og dumpe.

Dette fikk jeg faktisk bevist da han ville tilbake og jeg ble smigra, men takket nei.

Anonym poster: 65033478a20bd10c15d9ab88dc5f8671

Skrevet

Og så er jeg helt sikker på at det er tryggheten i familielivet jeg er redd for å miste.. Og ikke mannen min som kjæreste, for den jobben har han vært dårlig på det siste året (naturlig nok siden han har hatt en annen dame).

Men alternativet til familielivet virker så ensomt og trist:-(

Tøft å takke nei når mannen vil tilbake da! Vet ærlig talt ikke om jeg hadde turt det!

Skrevet

Og så er jeg helt sikker på at det er tryggheten i familielivet jeg er redd for å miste.. Og ikke mannen min som kjæreste, for den jobben har han vært dårlig på det siste året (naturlig nok siden han har hatt en annen dame).

Men alternativet til familielivet virker så ensomt og trist:-(

Tøft å takke nei når mannen vil tilbake da! Vet ærlig talt ikke om jeg hadde turt det!

Jeg ble også redd for å ikke være i en familie. Så de første ukene lurte jeg på i all verden skal jeg gjøre nå? Men jeg dro ut til venner, på kafe, koste meg med ungene og dyrene. samtidig som jeg ryddet og vasket i husetbog hadde alt i orden. Og plutaelig innså jeg at jeg klarer meg alene. Jeg har det bedre alene.

Det er bedre å være alene, enn å ha det kjett sammen med noen.

Skrevet

Hvor lang tid må man regne med at det tar å komme over samlivsbruddet?

Skrevet

Hvor lang tid må man regne med at det tar å komme over samlivsbruddet?

Det tror jeg ikke det finnes svar på. Noen går fra hverandre fordi de er venner og er egentlig over det før bruddet kom, mens andre går resten av livet og tenker på den andre. Tror det kommer an på om man har unger eller ikke også. For hjelper ikke at man må se hverandre titt og ofte hvis man ikke er helt over noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...