Gå til innhold

Fra rølpete party jente til "flink pike" PLIS LES!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke kalle meg flink, vil heller si at jeg er målbevisst;) Og jeg tror ikke helt du forstår hvor "hardt" jeg har levd mine ungdomsår, og det vil jeg fortsatt fortsette meg' men kanskje på en litt midlere måte. Jeg har jo ikke alltid hadd lyst til å jage rundt dritings og ha meningsløs sex med nesten hvem som helst, det har jeg også på mange måter tatt skade av... Jeg har jo blitt mye såret over å ha ubevisst såret andre også.

Nå fremstiller du deg som et offer. Det er du, og kun du, som har ansvar for det du gjorde når du var yngre. Du valgte selv å drikke alkohol og ha meningsløs sex. Da får du også stå for det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fremstiller du deg som et offer. Det er du, og kun du, som har ansvar for det du gjorde når du var yngre. Du valgte selv å drikke alkohol og ha meningsløs sex. Da får du også stå for det.

Jepp, og det gjør jeg;) Men prøver å bli bedre!

Anonym poster: 5325ee55a030995e647e674adbc0276d

• Liker 1
Skrevet

Man får tro du er født med alle erfaringer da, siden du kan ansvarliggjøre unge mennesker på den måten. Det var ikke nødvendigvis egne valg som førte til alle de tingene...

TS, det beste du kan gjøre for deg selv nå og i fremtiden, er å bli lege. :) Han som dumpet deg nå og alle som kunne tenkes å gjøre det er ikke verdt bryet, og den dagen du sitter der med god jobb og stabil god lønn. Samt statusen som følger med. Så tipper jeg de fleste er villige til å se bort fra noen fylleknull i ung alder... ;)

Skrevet

Horfor må man være enten den ene tingen eller den andre? Man kan vel være en bra person å ha mål,jobb,skole osv selv om man liker å feste ( å ha ONS for den saks skyld)

Hvis du verken var hore eller alkoholiker så ser jeg ikke hva du angrer så altfor mye på, eller hvorfor det skal være vanskelig å "forandre" seg

Skrevet

Man får tro du er født med alle erfaringer da, siden du kan ansvarliggjøre unge mennesker på den måten. Det var ikke nødvendigvis egne valg som førte til alle de tingene...

TS, det beste du kan gjøre for deg selv nå og i fremtiden, er å bli lege. :) Han som dumpet deg nå og alle som kunne tenkes å gjøre det er ikke verdt bryet, og den dagen du sitter der med god jobb og stabil god lønn. Samt statusen som følger med. Så tipper jeg de fleste er villige til å se bort fra noen fylleknull i ung alder... ;)

Takk=) Helt enig. Er ikke alle som skjønenr hva dette dreier seg om merker jeg.. Haha! Nesten litt underholdende... Jeg ser frem til å begynne på utdanningen;)

Skrevet

Horfor må man være enten den ene tingen eller den andre? Man kan vel være en bra person å ha mål,jobb,skole osv selv om man liker å feste ( å ha ONS for den saks skyld)

Hvis du verken var hore eller alkoholiker så ser jeg ikke hva du angrer så altfor mye på, eller hvorfor det skal være vanskelig å "forandre" seg

Jeg føler at byen jeg bor i er en liten by, og alle vet alt om hverandre. Synes det er vanskelig å bli kjent med " nye folk " . Da blir det også vanskelig å "starte på nytt". Jeg skal jo feste å ha det moro, men gidder ikke å rote bort gode menn med ONS og fyll lengre. Og det skal jeg heller ikke gjøre;)

Så har derfor startet på nytt og trives mye bedre nå en hva jeg gjorde før. Men sliter fortsatt med litt angst, og blir derfor et nærvevrak om jeg skal "flørte" med menn på skolen.. Tror alltid at de er ut etter meg eller noe, fucka tankegang med andre ord.. Men vil gjerne forandre det!

Noen tips?

Mye rart jeg har gjort;)

• Liker 1
Skrevet

Jepp, og det gjør jeg;) Men prøver å bli bedre!

OMG! Du var litt underholdende... Har du egentlig lest teksten? Det dreier seg om noe helt annet... Kjenner jeg blir sliten av slike mennesker. Selvfølgelig står hun for det hun har gjort, men hun prøver å forbedre seg. Sterk jente!

Skrevet

OMG! Du var litt underholdende... Har du egentlig lest teksten? Det dreier seg om noe helt annet... Kjenner jeg blir sliten av slike mennesker. Selvfølgelig står hun for det hun har gjort, men hun prøver å forbedre seg. Sterk jente =) ! Eller har du bare problemer med å uttrykke deg riktig?

• Liker 3
Skrevet

Hm... troll?

er rådet at du legger fortiden bak deg og arkiverer det som fortid.

Selv om du ikke klarer å slutte å bruke narkotika, så betyr det ikke at andre ikke klarer å endre seg til det bedre :)

Anonym poster: d86b81983d622a5fe1441b8b576a98e2

Skrevet

Selv om du ikke klarer å slutte å bruke narkotika, så betyr det ikke at andre ikke klarer å endre seg til det bedre :)

Narkotika? Det bruker jeg ikke. Har heller ikke drukket på snart en måned, så er ikke selve alkoholen jeg sliter med, er vel mere det at alt blir skumlere uten alkohol i blodet' men hvem synes ikke det?

Alkohol slet jeg mere med når jeg var 18 år.

Har allerede kommet langt, har endelig invitert ut en i klassen på date:D Stolt over meg selv! Kan ikke bli lege om man er narkoman vetu;) Så fint for meg!

Skrevet

Narkotika? Det bruker jeg ikke. Har heller ikke drukket på snart en måned, så er ikke selve alkoholen jeg sliter med, er vel mere det at alt blir skumlere uten alkohol i blodet' men hvem synes ikke det?

Alkohol slet jeg mere med når jeg var 18 år.

Har allerede kommet langt, har endelig invitert ut en i klassen på date:D Stolt over meg selv! Kan ikke bli lege om man er narkoman vetu;) Så fint for meg!

Nei, har noen sagt du gjør det? Som du sikkert ser er det ikke du, men Alvina som er sitert.

Skrevet

Nei, har noen sagt du gjør det? Som du sikkert ser er det ikke du, men Alvina som er sitert.

Ok=)

Skrevet

Les bloggen therulesrevisited. Ta noen timer hos psykolog og se litt på hvorfor du tidligere har levd som du har gjort.

Hvis du vil få kontrol over impulsivitet så er fysisk trening svært gunstig fordi du blir mere tilfreds og får mindre behov for å desperat fylle på med annen stimuli. Du blir på en måte fylt opp av treningen. Meditasjon har enormt sterk effekt på impulskontrol så det er også en gunstig ting å begynne med.

Skrevet

Jeg har også vært der... Jeg tror det var eksen min som forandret meg. Han var en god del år eldre enn meg og hadde barn fra tideligere forhold. Da han jobbet mye ble det jeg som satt igjen med ungene hans, i tillegg godtok han ikke livsstilen jeg hadde og sakte men sikkert forandret jeg meg til en husmor som var hjemme i helgene og ikke en gang drakk vin til maten. Jeg var altfor ung til det livet så det funket ikke, men jeg lærte allikevel mye. Nå har jeg en fantastisk samboer på min egen alder som jeg mer enn gjerne er hjemme med i helgene, lager mat til og bytter på sengen for - men vi kan gjerne gå ut på byn sammen også, det gjelder bare å balansere det!

Ang ONS er det bare å glemme, i mitt hode har det aldri skjedd.

Anonym poster: 675d0dcb1de76a27df1c0ce8e0c3b6e0

Skrevet

Klapp på skulderen og stor klem til deg. Prøv å glem han fyren. Slapp av og bruk heller tiden på å jobbe med deg selv og studiene.

Syns du har vært kjempeflink så lang.

Klart partyjenter kan bli snille jenter. Du er så ung enda. Nyt 20 åra og energien din. Be great :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...