AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Fikk et tips her på kg å prøve suplex B for håret, da mest for hurtigere vekst, og forhåpentligvis bedre hår. Når jeg googlet dette, kom det opp mye positivt, men det kom også opp mye positivt om noe som heter panto 3. Det skal visstnok være noe kreftpasienter bruker ved hårtap for å få tilbake hår og øyevipper fortere. Er det noen her som har vært borti noen av disse to? Noen som har noen innspill eller tanker? Anonym poster: c1e07b23351b01bc1c88c0a7bcee6372
Gjest BabyBlue Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Suplex B gjorde at håret ikke røytet så mye, panto 3 har faktisk økt hårveksten min. Er dekket av babyhår... Anbefaler virkelig panto 3.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Suplex B gjorde at håret ikke røytet så mye, panto 3 har faktisk økt hårveksten min. Er dekket av babyhår... Anbefaler virkelig panto 3. Tusen takk for svar! Kan man kombinere begge, eller er det smør på flesk? Og har du fått mest nye hår, eller lengre hår av panto 3? Tok det lang tid før du så resultat, hvor lenge har du gått på det, og har håret ditt blitt lengre på den tiden? Beklager så mange spørsmål altså, men ble så gira her når jeg så så positiv erfaring. Anonym poster: c1e07b23351b01bc1c88c0a7bcee6372
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Forresten, er det bare en type/variant av panto 3, eller en spesiell man må bruke for å få denne effekten? Anonym poster: c1e07b23351b01bc1c88c0a7bcee6372
Gjest BabyBlue Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Tusen takk for svar! Kan man kombinere begge, eller er det smør på flesk? Og har du fått mest nye hår, eller lengre hår av panto 3? Tok det lang tid før du så resultat, hvor lenge har du gått på det, og har håret ditt blitt lengre på den tiden? Beklager så mange spørsmål altså, men ble så gira her når jeg så så positiv erfaring. Anonym poster: c1e07b23351b01bc1c88c0a7bcee6372 Jeg er nesten ferdig med to brett, og føler at den i det minste har fått frem hår som ikke ville ha vokst ut til å begynne med. Tror nok jeg må gå lenger på den for å få noen effekt på selve lengdene, men det er definitivt et bra kosstilskudd for de som vil ha lengre hår. Selv om b-vitaminer skyldes ut med urinen om man tar overdose uansett kan det gå greit, men siden både suplex b og panto 3 inneholder andre greier hadde jeg bare tatt en av pillene : )
Gjest BabyBlue Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Forresten, er det bare en type/variant av panto 3, eller en spesiell man må bruke for å få denne effekten? Anonym poster: c1e07b23351b01bc1c88c0a7bcee6372 jeg vet det er flere typer, men tror bare det er en type som er godkjent i Norge. Er et svensk merke, og de sterkere variantene tror jeg bare er godkjent der... men vet ikke. Kjøpte min på shopping4net, men de kan finnes på helsekost og sånt om man er heldig. Fant ikke i Stavanger da :-/
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 jeg vet det er flere typer, men tror bare det er en type som er godkjent i Norge. Er et svensk merke, og de sterkere variantene tror jeg bare er godkjent der... men vet ikke. Kjøpte min på shopping4net, men de kan finnes på helsekost og sånt om man er heldig. Fant ikke i Stavanger da :-/ Kanskje lettere å kjøpe på nett da, enn å leite seg i hjel i butikker. :gjeiper: Tusen takk igjen for svarene! Anonym poster: c1e07b23351b01bc1c88c0a7bcee6372
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 Vitamin B gjør ikke noe for håret i seg selv, vitaminet sørger for litt bedre næringsopptak av kosten vi spiser. Så spiser du bare junk har ikke vitaminet effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå