:-) anna Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Er litt nysgjerrig på om jenter og gutter har samme skjønnhetsideal for kvinner. Så nå lurer jeg på: Hvilken dame får dere gutta til å tenke at "hun er jammen flott... " når dere ser henne på TV/film/bilde. Hvem er vakrest/mest tiltrekkende?
Arwen Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Kan jeg svare for sambo? han liker Alicia Keys og Catherine Zeta Jones
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Melissa Joan Hart (fra bl.a. "Sabrina, the teenage witch") Mira Sorvino (fra bl.a. "The replacement killers") Claudia Christian (fra bl.a. "Babylon 5") (Det er de jeg kan komme på i farta, men har sikkert sett masse flotte kvinner på TV/film/bilde som jeg ikke husker akkurat nå.)
manji Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Det er fire jenter som er uslåelig på lerretet. Og i korrekt rekkefølge rangerer dem; (Bridget Jones's Diary) 2. Drew Barrymore (Charlie's Angels) 3. Winona Ryder (Reality Bites) 4. Bridget Moynahan (Coyote Ugly) (... Winona Ryder, the only lass with enough ball to shave her head ...) Men vi har også musikere. 2. Alanis Morissette (... Jeg vet demi gjorde det samme som Winona, men demi er ikke like pen ...)
~sikka~ Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Vet gubben liker hun som synger den der shut up sangen.... Fergie er det vel, i Black Eyed Peas... spurte ham om flere, det er bare hun jeg husker på. Han sa jeg er den eneste han synes er hot så han ville ikke inrømme hvem andre Ja også liker han vel Halle Berry ganske godt også forresten :-)
Gjest pace Skrevet 1. mars 2004 #6 Skrevet 1. mars 2004 Jennifer Connelly, Natalie Portman, Uma Thurman, Gwyneth Paltrow, Diane Keaton(nå), Meryl Streep, Bette Davis, Frances O'Connor,Madeleine Stowe, Bjørk, Geena Davis, Lara Flynn Boyle(men nå er hun blitt for tynn), Salma Hayek, Denize Richards, Milla Jovovich, Cate Blanchett, Norah Jones(NJ: "Come Away with me... Meg: "OK!!!"), Juliette Binoche, Diana Krall, Julie Delpy, Kate Blanchett, Audrey Hepburn, Kathrine Hepburn... alle på hver sin måte.
Piglet Skrevet 1. mars 2004 #7 Skrevet 1. mars 2004 Jeg svarer også for kjæresten: Sandra Bullock og Heidi Klum. Piglet
Rapitap Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 Når hun derre Julia Roberts smiler, da er det å løpe fram og ta imot gubben før han klapper sammen.....
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #9 Skrevet 1. mars 2004 Ingen over og ingen ved siden.....Sandra Bullock
Gjest Seleena Skrevet 1. mars 2004 #10 Skrevet 1. mars 2004 Kjæresten min har Pia Tjelta som "favoritt dame" på tv! Og eg er enig, ho er litt flott.
Gjest Emera Skrevet 1. mars 2004 #11 Skrevet 1. mars 2004 Mannslingen liker Kylie Minogue. Hadde henne som bakgrunn på PC´n en stund, men jeg likte det ikke. Fikk meg til å føle meg så uattraktiv...
Soul Skrevet 1. mars 2004 #12 Skrevet 1. mars 2004 Svarer for mannen jeg også da Han liker Liv Tyler og Jennifer Lopez.
Gjest Estrela Skrevet 1. mars 2004 #13 Skrevet 1. mars 2004 Vil også svare for samboeren. (Dette kan jeg...) Han liker Kylie Minogue, Margaret Berger (?) (hun som konkurrerer i Idol) og Catherine Zeta Jones.
Nala Skrevet 1. mars 2004 #14 Skrevet 1. mars 2004 Svarer for gubben jeg også: Han synes Katie Holmes er ubeskrivelig sexy.
Gjest Tex Skrevet 1. mars 2004 #15 Skrevet 1. mars 2004 Min kjære liker av en eller annen grunn Salma Hayek. Jeg liker henne ikke, selvsagt fordi han gjør.....
Fat Sally Lee Skrevet 1. mars 2004 #16 Skrevet 1. mars 2004 Mannen min liker Jennifer Lopez, Angelina Jolie og Alicia Keys. Føler meg ikke truet
Gjest Seleena Skrevet 1. mars 2004 #17 Skrevet 1. mars 2004 Er dåke sjalu på tv stjernene? Eg er ikkje det. Fordi eg synes eg er flottare enn Pia Tjelta :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå