MiniFrue Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Litt usikker pa hvor jeg skulle poste denne, men far bli her.. Noen som har noen musikktips til trening? Er helt avhengi av musikk nar jeg trener! Post gjerne link fra youtube!
Freaky Fly Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Mitt beste tips er å finne sanger med høy BPM, hvertfall til jogging og sykling. Når jeg jogger til en sang som har rundt 160 BPM blir jeg helt oppsatt på å jogge i samme takt som sangen, og det pusher meg veldig videre, og gjør at jeg ikke vil sakke ned Beatport.com, her kan du velge sjanger øverst i menyen der, så velger du tracks, og så kan du velge å søke etter sanger med den og den BPM, feks 150-160. Så er det bare å lete etter noe du liker Ellers synes jeg denne er perfekt å jogge til, men det kommer an på hva du liker: Krewella – Killin' It 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Min liste per i dag: Blackbird - Glee Club Ensemble Bad I Havet Feat. Ole-p - Marius Melua Don't Wake Me Up - Chris Brown Some Die Young - Laleh Flytta på dej - Alina Devecerski We Are Young (feat. Janelle Monáe) - Fun I Cry - Flo Rida Æ Vil Bare Dans - Sirkus Eliassen Æ Vil Bare Dans We Are Never Ever Getting Back Together - Taylor Swift Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen Call Me Maybe Starships - Nicki Minaj Starships God Only Knows (Stereo Version) - The Beach Boys Anonym poster: 0c7b4ab6d3d5056c49eb027796528d53 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Anonym poster: 91e4b3e336d3b0febe0de06aa45e7d40 2
Gjest Bond Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Hehe - Bonnie Tyler og Holding out for a Hero er vanvittig bra for spinning i alle fall Ellers blir det mye Chemical Brothers and diverse dnb for min del.
kills Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Calvin Harris ft. Ayah - Thinking About You Calvin Harris ft. Ellie Goulding - I Need Your Love Calvin Harris ft. Example - We'll Be Coming Back Calvin Harris ft. Florence Welch - Sweet Nothing (ble litt mye Calvin..) Christina Aguilera - Your Body Deadmau5 ft. Gerard Way - Professional Griefers Ellie Goulding - Hanging On, Figure 8 Hardwell - Spaceman's Miracle (Sensation Remix) Justin Bieber - As Long As You Love Me (Ferry Corsten Radio Mix) Lady Gaga - Heavy Metal Lover Marina and The Diamonds - Power & Control Rita Ora - Radioactive Zedd ft. Lady Gaga - Stache Mine favoritter på trening akkurat nå, blir alltid gira 1
pandabear Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Jeg digger å løpe til gamle girl power låter. Som f.eks. Survivor av DC
Avogadro Skrevet 3. november 2012 #9 Skrevet 3. november 2012 Vet ikke om det er helt din sjanger (igrunn ikke min heller), men funker som bare det på trening!
Gjest sardintroll Skrevet 4. november 2012 #10 Skrevet 4. november 2012 Det meste av "dunkemusikk" funker for meg.
Ixnay Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Dytter opp denne for flere tips jeg, lurte nemlig på det samme!
Pene sko... Skrevet 14. november 2012 #12 Skrevet 14. november 2012 Desto tristere desto bedre for min del.
Envy Skrevet 14. november 2012 #13 Skrevet 14. november 2012 For min del blir det enten metal eller noe hard trance. Må ha noe med litt trøkk i på trening!
Harlequin Skrevet 14. november 2012 #15 Skrevet 14. november 2012 Generelt "partymusikk" med mye oppbygging og høydepunker, taktfast litt hurtig rytme som samtidig er catchy. Pleier å høre på NRK mp3 i ny og ne for litt "inspirasjon", da jeg ytterst sjelden hører på denne musikken ellers 1
Gjest Bond Skrevet 18. november 2012 #16 Skrevet 18. november 2012 Overraskende bra for spinning Også nok energi for spinning/løping Ting med litt attitude passer ofte bra: Om det er noe veldig tøft da blir det ca noe sånt: Men en av låtene som jeg liker absolutt best om jeg kjører spinningøkt alene (jeg har 8 minutters versjon på iPod, så den er passe lang og jævlig):
Gjest heklepleddet Skrevet 25. november 2012 #18 Skrevet 25. november 2012 http://www.youtube.com/watch?v=cPlu227Ib8I Disse her funker som bare det for meg når jeg trener!
Derpinaa Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 Awolnation gjør meg alltid gira og i treningshumør. Med unntak av Sail.
Pingting Skrevet 25. november 2012 #20 Skrevet 25. november 2012 Avhenger litt etter hva jeg trener, men stort sett går det i rock, gjerne av det agressive slaget (særlig til intervalltrening) eller med god rytme. Eeeeller av det litt cheesy slaget, må innrømme jeg har noen låter på treningslista mi på Spotify som jeg kanskje ikke hører så mye på ellers :gjeiper: http://www.youtube.com/watch?v=2d2a4rktlN4 http://www.youtube.com/watch?v=jtByF-u6JbI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå