Gå til innhold

hei, hei 2005 - bruder

majan

Anbefalte innlegg

hei hei, jeg er helt ny her inne, men jeg håper på og kunne bli her,

ja for dere skjønner jeg har begynt og spare penger ved siden av at jeg skal ta av en del kilo. Mitt mål er bryllup i 2005.

Samboeren min vet ingenting enda, men om ikke lenge skal jeg fri til han, må bare finne en passende anledning først.

samboeren min er ikke for og planlegge mange måneder i forveien så derfor har jeg begynt litt smått selv... vi har pratet om det tidligere hvordan vi vil ha det så jeg gjør ikke alt som jeg vil ha det..

Jeg har to jobber, er ekstrahjelp i begge jobbene men den ene har jeg en del fast. lønnen jeg får fra den ene jobben har jeg begynt og kjøpe inn alkohol for. Synes det er så utrolig dyrt med brennevin etc så derfor harjeg begynt og kjøpe inn sprit, congac og likører alerede nå. Kjøper jeg litt hver måned blir det sikkert ikke så ille til slutt. Noen som er enige med meg??

jeg har ingen dato eller noe sånt enda, men jeg sitter og skriver ned ting som er viktige og huske på.

Har alltid ønsket og gifte meg i august så kanksje i slutten av august 2005??? hmm vi får se...

Brudekjole har jeg i skapet sammen med alt tilbehør til den.

Håper og bli bedre kjent med dere alle her inne, vi kan sikkert utveksle erfaringer og ideer sammen..

(jeg har tidligere planlagt bryllup så det er ikke helt nytt for meg, men jeg rakk aldri og gifte meg pga bryllupet ble avlyst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Synes det høres ut som du har kontroll på mye jeg. Til og med brudekjole hengende klar.

Vi har ingenting klart enda vi.. :wink: Bortsett fra dato: 16.juli 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Brudekjole allerede. :o .så greitt da :wink:

Klarer ikke bestemme meg jeg, heldighvis har jeg god tid ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ¨heldigvis har jeg brudekjolen klar, fant en som jeg ikke klarte og gå fra. men jeg må ned noen kilo før jeg kommer inn i den igjen da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...