AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg skal om ett par dager se film hjemme hos en gutt, han har invitert meg og jeg gleder meg. Har likt denne gutten lenge, og vi har flørtet en del i det siste. Møter så vidt på han av og til, og vi har blikkontakt og snakker litt, selv om det sjelden er tid til å snakke Snakker masse på facebook ellers med han. Jeg tror han er interessert i meg, og siden jeg skal hjem til han tror jeg ting kan skje. Men jeg vil ikke ha sex på første date, har brent meg på det før, og vil heller vente. Håper jo på mer når det gjelder han jeg skal til. Føler bare at så mange gutter vil ha sex når det er snakk om film, haha.. Men vil heller ikke virke avvisende, kyssing og sånt er greit for min del. Burde jeg si det rett ut eller, hvis jeg merker han vil mer? Er så lenge siden jeg har datet at jeg er blank på det her Hadde jo egentlig vært bedre med date ute i det offentlige, men jeg har sagt ja til å dra til han. Anonym poster: 88d381888f7240c4c649881b07a5aed2
Steinar40 Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Blir det aktuelt så bør du forklare hvorfor, ja.
Strixvaria Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Det er ikke noe i veien med å si at du ikke vil ha sex på første date - det er du selv som må styre! (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå