Gå til innhold

Betatt av en i klassen. Hvordan komme i bedre kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens =) Jeg har nå vært singel i akkurat 1 år, og er ikke særlig gira på en kjæreste da jeg trives som singel. Men startet nylig på en studie der jeg kom i klassen til en jeg virkelig liker... Jeg har smug tittet på han flere ganger, og det samme gjør han da vi ofte møter blikkene til hverandre.

Jeg ble veldig såret etter siste forhold jeg hadde som varte i 4 år, og er redd for å eventuelt bli såret på nytt.

I dag satte han seg rett ved siden av meg, og det virket som han flørtet vilt med meg. Jeg ble smigret og alt endte i en lag samtale om utdanning og planer for framtiden. Jeg kjente at han var nervøs når han pratet, det samme gjaldt meg. Jeg er ferdig med ONS på byen, og vil gjerne bli kjent med folk på en redelig måte uten alkohol i blodet. Men dette er helt nytt for meg, jeg er jo den høylytte jenta som alltid er midtpunkt på fest og havner ofte på rom med en random fyr. Den "gamle" jeg har jeg lagt bak meg da jeg gjerne vil forandre meg til det positive, men synes denne "ordentlige" måten å bli kjent med noen på er vanskeligere en hva det er med alkohol i blodet.

Jeg merker at jeg trekker meg tilbake når en fyr jeg liker kommer bort til meg, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg prater bedre med menn jeg ikke liker noe som er selvsagt, men i mitt tilfelle er det SVÆRT ille når det kommer til menn jeg liker. Jeg skyer de rett og slett bort.

Når jeg skulle dra i dag så jeg at han så på meg med dådyr øyne i det jeg forsvant ut av døra. Jeg har tenkt på han i hele dag, og vet ikke hvordan jeg skal komme i bedre kontakt med han. Skal jeg ligge lavt eller høyt? Plis ikke kom med standard svar som " vær deg selv osv" det er jo selvsagt:P

Noen som kjenner seg igjen. Flere som prøver å forandre seg men sliten med den nye "tilværelsen" ...

Anonym poster: 53ab18a06560dc69b8318d9d23940256

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste du kan gjøre, sånn jeg ser det, er å ta iniativ. Be ham på kaffe eller kino eller gå med ham hjem en eller annen dag. Ikke fordi dette nødvendigvis vil bringe dere sammen, men fordi du da viser at du er interessert. Mange menn oppfatter ikke at kvinner er interessert, selv om vi føler det er åpenbart.

Men, altså, jeg ville ikke turt det selv. Men tror det er hva som har størst sjangs til å lykkes :)

Skrevet

Det beste du kan gjøre, sånn jeg ser det, er å ta iniativ. Be ham på kaffe eller kino eller gå med ham hjem en eller annen dag. Ikke fordi dette nødvendigvis vil bringe dere sammen, men fordi du da viser at du er interessert. Mange menn oppfatter ikke at kvinner er interessert, selv om vi føler det er åpenbart.

Men, altså, jeg ville ikke turt det selv. Men tror det er hva som har størst sjangs til å lykkes :)

Kanskje det ja :P Hm... Jeg er ikke så tøff, men kanskje jeg skal satse .. Takk!

Anonym poster: 53ab18a06560dc69b8318d9d23940256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...