AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Har problemer med og forholde meg til en person. Grunnen til dette er fordi jeg rett å slett liker å ha sex med nye personer. Har jeg sex med samme personen opp til flere ganger blir det fort kjedelig å uintresangt. Hadde en kjæreste for en liten stund tilbake, alt var helt supert, hade utrolig sterke følelser og sexen var konge, men etter litt tid va sexen helt uintresang, hadde ikke lyst til å ha sex i det hele tatt. Gjorde det slutt av den grunn fordi jeg var redd får å ha sex med noen andre å ende opp med å såre noen, å det var tungt, har enda følelser. Sex betyr liksom ingenting for meg, det bare er en nytelse og glede. Er ikke desperat eller noe sånn, må ikke ha sex hele tiden, men er bare enkelt å greit det at etter jeg har hatt sex med en person noen ganger så blir jeg lei å finner meg en ny person å ha sex med senere. Er dette veldig unormalt ? Noen tips om hvordan jeg kan klare å forholde meg til en person over lengre tid. Gamle kjæresten vil ha meg tilbake, noe som frister utrolig mye, har følelser og alt men vil ikke noen ting før jeg slutter å ha lyst på sex med andre. Hilsen jente 22.. Anonym poster: 9fcba891e902b23852439dfc4983b3f0
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Foreslå swingers:) Anonym poster: 3383ba853da43bbe8a9c1a3c6dd6b4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå