Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beste riktige var vel å plassere denne under relasjoner.

Jeg har et fryktelig irriterende problem. Og jeg vet at noen sikkert tenker "ta deg sammen", men det er ikke så lett å styre følelsene sine.

Jeg er fryktelig usikker og har dårlig selvtillit. I mange år har jeg vært venneløs. Nå går det heldigvis litt bedre på den fronten med venner.

Men samtidig syns jeg det er så vanskelig, for jeg blir så lett sjalu. Jeg sammenlikner meg med alle vennene til min venninne, og er redd for at hun liker de andre vennene sine bedre enn meg.

Jeg vil så gjerne at alle skal like meg, og jeg liker ikke å føle at jeg er en biperson i andre sitt liv.

Jeg vet at det sikkert høres helt skrullete ut, men jeg blir så trist av å sammenlikne meg med andre hele tiden.

Jeg vil være perfekt for alle, men jeg vet at det er helt uoppnåelig. Av og til vil jeg bare gjemme meg bort fra alt og alle, så jeg slipper å forholde meg til noen. Det skal heller ikke mye til for at jeg blir sjalu, men jeg viser det aldri, stenger det inni meg.

Anonym poster: 38d92f5d3f58d1f1af07a70ea4fd3ca3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette burde du snakke om med en psykolog eller annen fagperson. da kan du kanskje få hjelp til å finne ut hvorfor du føler det slik og få litt kogneiv terapi for å forandre måten du ser deg selv på. øke selvtillitten din og få et bedre selvbilde... vurdert dette?

Anonym poster: 0de5afce6af11a9eb9a91085728d90e8

Skrevet

terapi!

Anonym poster: 0de5afce6af11a9eb9a91085728d90e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...