Gå til innhold

Ny mobil (med mp3-spiller?)

Anbefalte innlegg

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg må kjøpe ny mobiltelefon, kriteriene er:

- plass til en god del sms (den jeg har har plass til 10, jeg vil ha mer)

- bra design

- forholdsvis liten

Også kunne jeg godt tenkt meg å ha mp3-spiller på den, men det er ikkeno' must.

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Min kjære sikler på Nokia 6230, som har MP3-spiller. Knapt ankommet landet, pris rundt 4000,- uten abonnement.

Selv har jeg akkurat kjøpt Samsung E-700; stort minne ( bruker minnet i sim-kortet, med plass til 30, men tror tlf har plass til minst 200 innkommende og utgående smser), lekkert design, kamera, men ikke mp3-spiller. Rett under 4000,- uten abb.

Gjest lekebøll
Skrevet

Ahh - takk for tips, snuppa. :)

Jeg må si den Nokia'en frister en god del pga både kamera og mp3-spiller i tillegg.

Hmm.

Men designet var ikke så bra.

:kresen:

Gjest Ethereal
Skrevet

JEG synes 6230 ser billig ut... Vurderte en stund 6220, som er mye finere (pga plassering av tastene), men den har ikke mp3-spiller.

Tror du må kjøpe separat spiller, jeg. Uansett ikke så god kapasitet på sånne innebygde dingser. Need I say iPod? :wink:

Skrevet

Jeg har samsung sgh s300m - er superfornøyd.

Den har ikke mp3, men plass til 80 sms tilsammen på Sim og telefonen.

Skrevet

Jeg har Nokia 3300, som kom i fjor sommer. Tror du får den til et par-tre tusen nå. Den er liten og avlang, med Mp3-spiller, radio og plass til mange meldinger. Det følger med et eget program som lager dine egne cd-plater om til "mobilfiler", ellers kan du seff bruke vanlige mp3-låter. Nå har jeg to hele album inne på mobilen min. Med øretlf er faktisk ikke lyden så verst. Du kan også bruke opptaksfunksjon fra radioen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...