Charmina Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Hei :-) Var på kino og så filmen i går - og FOR en film.......... Den gjorde virkelig inntrykk! Utrolig at den pene damen kan sminkes til å bli slik! En film jeg kommer til å huske lenge! Utrolig å tenke på hvilket liv hun som er historiens virkelige person har hatt! Hærregud :hår: -Charmina
Charmina Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2004 Hurra Charlize Theron fikk i natt Oscar for sin innsats i filmen! Veldig fortjent! -Charmina
Nala Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Gleder meg til å få sett filmen. Forventningene er i alle fall store, etter at Charlize har gjort rent bord på pridutdelingene den senere tid.
Polkadott Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Ja denne filmen må jeg si jeg har enormt store forventninger til !
Nilma Skrevet 2. mars 2004 #6 Skrevet 2. mars 2004 Utrolig å tenke på hvilket liv hun som er historiens virkelige person har hatt! Hærregud :hår: Det var det som gjorde sterkest inntrykk på meg også. Jeg mener, voldtekten og drapene var ille nok, men etterhvert som hennes forhistorie ble rullet opp ble jeg nærmest fysisk dårlig. Det verste er at hun er nok langt fra den eneste, dessverre. Veldig bra film, men vond, vond, vond!
Charmina Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2004 Noen som har sett andre filmer med denne damen? Charmina
Christy Skrevet 5. mars 2004 #8 Skrevet 5. mars 2004 Siderhusreglene feks. den var veldig bra! Spilte hun ikke i djevelens advokat og?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. mars 2004 #9 Skrevet 5. mars 2004 Hun hadde en liten rolle i 15 minutes, som gikk på tv2 sist søndag.
Nala Skrevet 5. mars 2004 #10 Skrevet 5. mars 2004 Jo, hun spiller kona til Keanu Reeves i Djevelens advokat. Gjør en veldig bra rolle. Hun spilte også mot Keanu i Sweet November. Pluss at hun nå er aktuell i the Italian Job med Mark Wahlberg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå