AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 For noen måneder siden ble det slutt mellom meg og kjæresten. Jeg har aldri vært så forelsket før, og jeg trodde vi hadde det kjempebra sammen. Familien min forgudet han og jeg fikk også kjempegod kontakt med familien hans! Alt så ut til å klaffe. Alt var perfekt. Han fortalte meg hver eneste dag at han var utrolig glad i meg og at jeg var det beste som hadde hendt han. Jeg fortalte han også ofte hvor mye han betydde for meg! Han var drømmemannen, rett og slett! Men så, helt ut av det blå, trengte han ei pause. Jeg har aldri vært så sjokkert, såret og lei meg noen gang. Men jeg sa at han skulle selvfølgelig få en pause fra meg om han trengte det. Han trengte å tenke litt. Jeg fortalte at jeg virkelig ikke hadde lyst, men om det var nødvendig for han skulle han få tid til å tenke. Han skulle ringe meg etter noen dager, sa han. Ukene gikk. Jeg hørte ingenting fra han. Etter en uke sendte jeg han en melding om at jeg savnet han veldig, men fikk aldri noe svar. Et par uker etter dette prøvde jeg å ringe igjen. Ingen svar. Har også prøvd facebook, og jeg ser at meldingene er lest, men han svarer ikke. Det er ganske tydelig at han ikke ønsker å snakke med meg. Men jeg kommer meg ikke videre. Jeg trenger å vite hvorfor. Hvorfor han så plutselig fant ut at han ikke ville mer, og hvorfor han har kuttet meg ut så plutselig. Hva gjorde jeg galt? Jeg har kommet igang med datingen igjen, men klarer ikke få han ut av hodet. Han var for viktig for meg. Jeg har sendt han en melding om at jeg virkelig trenger å snakke med han, for å klare å komme meg videre. Ingen respons. Jeg er så såret og lei meg, og aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg savner han så inderlig, selv om det har gått mange, mange måneder nå Hva gjør man i en sånn situasjon? Jeg trenger å få snakket med han!! Anonym poster: 01b396ea568797f458c9ce96f9024eb3
kristian82 Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Utrolig slemt gjort å ikke gi en forklaring engang. Høres ut som maksimal drittsekk oppførsel. Skjønner godt at det er dritkjipt! Om det er noen måte å tvinge han på vet jeg ikke, kanskje om du tropper opp på døra hans 7
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Her må du ta sjansen på å gå hjem til han og snakke med han, og det er jo litt risikabelt med tanke på at han unngår deg så tydelig... Og det må det være en grunn til at han gjør. Men hadde dette vært meg hadde jeg troppet opp utenfor der han bor uten forvarsel
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Her må du ta sjansen på å gå hjem til han og snakke med han, og det er jo litt risikabelt med tanke på at han unngår deg så tydelig... Og det må det være en grunn til at han gjør. Men hadde dette vært meg hadde jeg troppet opp utenfor der han bor uten forvarsel Da kan man vel risikere å bli oppfattet som psykopat også. Men han er jo en drittsekk, så TS har vel egentlig ikke så mye å tape. Og muligens får hun også et svar da. Anonym poster: ee8518fb34f83d6762c971bf44e7efe0
Hettemaake Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Har dere noen felles venner du kan snakke med? Eller kjenner du kanskje en kompis av ham som kan snakke med ham? 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Her må du ta sjansen på å gå hjem til han og snakke med han, og det er jo litt risikabelt med tanke på at han unngår deg så tydelig... Og det må det være en grunn til at han gjør. Men hadde dette vært meg hadde jeg troppet opp utenfor der han bor uten forvarsel Jeg har tenkt tanken, det har jeg. Og har litt lyst. Og jeg kjenner han godt nok til at han ikke hadde avvist meg om jeg gjorde det. Han er ikke en drittsekk, selv om han har gjort som han har gjort. Har snakket med en kompis som sier at han er usikker, og ikke klar for et forhold. Men jeg trenger å høre det fra han. Om det så er en melding, eller over telefon. Synes ikke det er så mye forlangt! TS Anonym poster: 01b396ea568797f458c9ce96f9024eb3 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 han fant vel bare en annen dessverre. Anonym poster: 82b6d7d4f0295264123fca88791d060a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #8 Skrevet 25. oktober 2012 Det er så sårende når folk ikke engang kan si det rett ut. Jeg får litt inntrykk av at han er feig, og det skulle ikke forundre meg om du hører noe fra ham når du begynner å bli seriøs med noen andre. Ikke kontakt ham mer, du vil ikke få noe ut av det og det blir enda mer sårt når han åpenlyst begynner å unngå deg for å unngå en konfrontasjon. Har vært borti typen selv, jeg prøvde å få svar men ble "mobbet" av ham og stemplet som psyko flere ganger. Det sleit veldig på meg. Anonym poster: 95180f8849cf5bea80d6d54724c510fc
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #9 Skrevet 25. oktober 2012 Fysj, forkastelig oppførsel av han. Han skylder deg å forklare hvorfor ting ble som det ble! Anonym poster: 82d3eb76c49fa4e2c2406daa7c8a5937
hermoine Skrevet 25. oktober 2012 #10 Skrevet 25. oktober 2012 Pause pleier vel å være sånn så han kan utforske andre, men samtidig ha deg på vent... At han vil finne ut om det er noen andre som passer, eller om han skal holde seg til deg. Be om å få et klart svar av han... Vil han være sammen med deg eller ikke? Det hadde jeg gjort... Kommer du med et sånt spørsmål så vil han sikkert svare? Han setter deg bare på pinebenken.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #11 Skrevet 25. oktober 2012 Pause pleier vel å være sånn så han kan utforske andre, men samtidig ha deg på vent... At han vil finne ut om det er noen andre som passer, eller om han skal holde seg til deg. Be om å få et klart svar av han... Vil han være sammen med deg eller ikke? Det hadde jeg gjort... Kommer du med et sånt spørsmål så vil han sikkert svare? Han setter deg bare på pinebenken. Har allerede "krevd" svar fra han, og stilt han akkurat det spørsmålet. Han svarer ikke da heller. Jeg anser pausen som over, når det har gått så lang tid. Jeg antar at han har kommet seg videre og ikke vil ha meg. Det hadde bare vært så utrolig mye lettere om jeg visste hvorfor!! TS Anonym poster: 01b396ea568797f458c9ce96f9024eb3
Neket Skrevet 25. oktober 2012 #12 Skrevet 25. oktober 2012 Har allerede "krevd" svar fra han, og stilt han akkurat det spørsmålet. Han svarer ikke da heller. Jeg anser pausen som over, når det har gått så lang tid. Jeg antar at han har kommet seg videre og ikke vil ha meg. Det hadde bare vært så utrolig mye lettere om jeg visste hvorfor!! TS Anonym poster: 01b396ea568797f458c9ce96f9024eb3 Skriv det du skrev over her til ham!
xXAmorXx Skrevet 25. oktober 2012 #13 Skrevet 25. oktober 2012 You dodged a bullet my dear. That's all i'm saying 1
Gjest Lin Skrevet 25. oktober 2012 #14 Skrevet 25. oktober 2012 Stakkars deg, uff så vondt Håper han gir deg et ordentlig svar. Utrolig umodent gjort! Jeg hadde nok dukket opp på døra hans!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #15 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg ble ordentlig provosert nå! Huff, det må jo være helt forferdelig vondt for deg TS! Om han ikke vil mer, er det en ting, men da får han faen meg være mann nok til å gi deg et skikkelig svar, og en forklaring på hva som ble galt for ham. Skjønner at du trenger en avslutning for å lettere kunne komme over han og gå videre. Dette kan jo komme til å gnage på deg aldri så lenge. Hva var galt med deg? Er det noe som har skjedd? Er det han det er noe galt med? Huff, listen med spørsmål er uendelig Hadde jeg vært deg hadde jeg troppet opp på døra hans, sint som ei fele og forlangt en forklaring! Hvis du vil ha ham tilbake (men det vil du vel ikke etter den behandlingen han har gitt deg?) er det vel på den annen side lurere å ligge lavt og håpe at han kommer krypende tilbake.. Anonym poster: 509476ced8db425bce5d47c39c1b9279
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #16 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg ble ordentlig provosert nå! Huff, det må jo være helt forferdelig vondt for deg TS! Om han ikke vil mer, er det en ting, men da får han faen meg være mann nok til å gi deg et skikkelig svar, og en forklaring på hva som ble galt for ham. Skjønner at du trenger en avslutning for å lettere kunne komme over han og gå videre. Dette kan jo komme til å gnage på deg aldri så lenge. Hva var galt med deg? Er det noe som har skjedd? Er det han det er noe galt med? Huff, listen med spørsmål er uendelig Hadde jeg vært deg hadde jeg troppet opp på døra hans, sint som ei fele og forlangt en forklaring! Hvis du vil ha ham tilbake (men det vil du vel ikke etter den behandlingen han har gitt deg?) er det vel på den annen side lurere å ligge lavt og håpe at han kommer krypende tilbake.. Anonym poster: 509476ced8db425bce5d47c39c1b9279 Jeg skal være ærlig å si at innerst inne vil jeg ha han tilbake. Like vel veit jeg at det er galskap etter denne behandlingen, og jeg veit at jeg fortjener noen som er bedre. Har kjempelyst å møte opp på døra, men det er dessverre alt for langt for meg å reise nå, siden jeg har flyttet! Jeg ønsker bare å komme meg videre, egentlig. Hadde aldri trodd dette om han. Vi hadde det jo så bra! TS Anonym poster: 01b396ea568797f458c9ce96f9024eb3
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #17 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg slutter aldri å forundre meg over hvilken ansvarsfraskrivelse enkelte er i stand til. Makan til feig oppførsel! Jeg ville ikke nølt med å fortelle familien hans og kameratene hvordan han har oppført seg, han burde bli fortalt et sannhetens ord om hvordan man ikke skal opptre. Hvilken forklaring har han gitt familien og vennene, forresten? Typisk for sånne typer at de skyver ansvar over på dama og kaller henne psyko når hun ber om svar.
tom1986 Skrevet 25. oktober 2012 #18 Skrevet 25. oktober 2012 Har selv gjort lignende og kan bare si: han skylder deg ingenting! Du har fått et svar ved at han ikke svarer deg. Han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre. Aksepter det å gå videre. 1
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #19 Skrevet 25. oktober 2012 Har selv gjort lignende og kan bare si: han skylder deg ingenting! Du har fått et svar ved at han ikke svarer deg. Han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre. Aksepter det å gå videre. Han skylder henne å vise normal folkeskikk! Hun er glad i ham for pokker, og når han sier han vil ha pause, og så bare ignorerer hennes spørsmål etterpå, så er det drittsekkoppførsel. Det koster ikke ham noenting å svare henne, og la henne få en forklaring. Det at du har gjort noe lignende betyr at du bare er ute etter å unnskylde din egen dårlige oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #20 Skrevet 25. oktober 2012 Herregud, han kan ikke ha brydd seg mye når han bare forlater deg uten et ord... Beviser bare at en gutt kan si at han er glad i deg hver dag, og ikke mene det,mens andre kan si det skjeldent og faktisk mene det.. Anonym poster: b59f28c2d8230a9633df9e5047246927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå